Skal se hva vi har når jeg begynner på jobb igjen mandag.66 cm. bred, og 70 cm. lang. Kanskje jeg fester den mot gulvet med et par hengsler så kan rampa "gå" med vær og vind, snø etc. Alt. en knekk slik at 2-3-4 cm. ligger an på gulvet og skrus fast. Se bildeHvor stor må den være?Mangler bare en "påkjøringsrampe" i alu dørkplate f.eks. Noen som har liggende?
Vis vedlegget 504285
Har vært på kurs hos BB du tror jeg3 år med "skulle ønske jeg hadde et sted å sette de stygge søplekassene..."
- omsatt til 3 dagers arbeide i påvente av bedre hifivær!
Innerste kassa er for papp og papir, tømmes kun hver 6. uke og da med forvarsel.
Smekrere løsning enn å ha kassene side by side, som ville krevd mye mer plass etc.
Vis vedlegget 504245
Vis vedlegget 504246 Vis vedlegget 504247
Vis vedlegget 504249 Vis vedlegget 504250
Ja her sier man "med veien" fordi "ved veien" høres ut som den traktor/anleggsveien man kjører for å hente ved. Det er ikke så uvanlig her oppe.Med veien? Som i inntil veien? Det er på denne plassen de alltid har stått, det du ikke ser på bildet er at det er 4 m. bort til veien dvs. snuplassen da dette er en blindvei. Trær og snøbrøyting umuliggjør annen plassering og de som henter har aldri klaget og har ingen grunn til det heller. Av de tre boligene som grenser til snuplassen så har de to andre lenger og mer kronglete adkomst til kassene! Det er ca. 7 m. fra mine kasser og til søplebilen.
Bra innlegget var tekstet. Oppfattet dette som del-ventilerte sub-kasser for utendørs bruk3 år med "skulle ønske jeg hadde et sted å sette de stygge søplekassene..."
- omsatt til 3 dagers arbeide i påvente av bedre hifivær!
Innerste kassa er for papp og papir, tømmes kun hver 6. uke og da med forvarsel.
Smekrere løsning enn å ha kassene side by side, som ville krevd mye mer plass etc.
Har nytt bad i andre etg. Planlegger nytt bad i første ila vinteren. Januar skal være en bra måned å sette av til litt fysisk arbeid. Kan være en lang måned når man nå er blitt statspensjonist. Definitivt: nytt bad nede i januar 2019.Hvis du ikke driter i/på badet, hvor driter du da ? Madammen vil også ha nytt bad. Vi har nytt bad i første etasje, men i andre etasje vil hun ha nytt bad. Jeg prøver å finne på noe annet å bruke pengene på, men hva pokker skal du finne på ?
Jeg planlegger også et bad... Si fra når du er ferdig med det du planlegger nå..!Har nytt bad i andre etg. Planlegger nytt bad i første ila vinteren. Januar skal være en bra måned å sette av til litt fysisk arbeid. Kan være en lang måned når man nå er blitt statspensjonist. Definitivt: nytt bad nede i januar 2019.Hvis du ikke driter i/på badet, hvor driter du da ? Madammen vil også ha nytt bad. Vi har nytt bad i første etasje, men i andre etasje vil hun ha nytt bad. Jeg prøver å finne på noe annet å bruke pengene på, men hva pokker skal du finne på ?
Fram til da blir det mye god lyd i stua, og litt oppussing i boder her og der. Og turer i skog og mark
heldigvis begrenser det seg litt selv hva og hvor svært det blir når du bor i blokkJeg planlegger også et bad... Si fra når du er ferdig med det du planlegger nå..!Har nytt bad i andre etg. Planlegger nytt bad i første ila vinteren. Januar skal være en bra måned å sette av til litt fysisk arbeid. Kan være en lang måned når man nå er blitt statspensjonist. Definitivt: nytt bad nede i januar 2019.Hvis du ikke driter i/på badet, hvor driter du da ? Madammen vil også ha nytt bad. Vi har nytt bad i første etasje, men i andre etasje vil hun ha nytt bad. Jeg prøver å finne på noe annet å bruke pengene på, men hva pokker skal du finne på ?
Fram til da blir det mye god lyd i stua, og litt oppussing i boder her og der. Og turer i skog og mark
Will do, B.Jeg planlegger også et bad... Si fra når du er ferdig med det du planlegger nå..!Har nytt bad i andre etg. Planlegger nytt bad i første ila vinteren. Januar skal være en bra måned å sette av til litt fysisk arbeid. Kan være en lang måned når man nå er blitt statspensjonist. Definitivt: nytt bad nede i januar 2019.Hvis du ikke driter i/på badet, hvor driter du da ? Madammen vil også ha nytt bad. Vi har nytt bad i første etasje, men i andre etasje vil hun ha nytt bad. Jeg prøver å finne på noe annet å bruke pengene på, men hva pokker skal du finne på ?
Ser du raskt fikk kjøper på headshellet. Kanskje jeg skal legge ut min ULS-8X så jeg får ølpenger til neste ukes Oslo-turSå er høsten definitivt i gang, 16 grader og pisseregn her. M.a.o. tid for innetjeneste og hifi-fokus igjen! Slukoteket skal strigles og en god del utstyr skal få nye hjem.
Starter med vinylrelaterte saker - i dag en del SAEC snadder for de som vet hva dette er!
Ja det er sant, men man slipper ikke så billig unna som man gjerne tror -eller håper.heldigvis begrenser det seg litt selv hva og hvor svært det blir når du bor i blokkJeg planlegger også et bad... Si fra når du er ferdig med det du planlegger nå..!Har nytt bad i andre etg. Planlegger nytt bad i første ila vinteren. Januar skal være en bra måned å sette av til litt fysisk arbeid. Kan være en lang måned når man nå er blitt statspensjonist. Definitivt: nytt bad nede i januar 2019.Hvis du ikke driter i/på badet, hvor driter du da ? Madammen vil også ha nytt bad. Vi har nytt bad i første etasje, men i andre etasje vil hun ha nytt bad. Jeg prøver å finne på noe annet å bruke pengene på, men hva pokker skal du finne på ?
Bra konkludert sluketKlassikere;
Potensiale = falleferdig rønne, med fukt og setningsskader
Sjarmerende = vindskeivt og gammelt
Spennende romløsninger = dassen i kjeller'n, soverom i 2 etg. Spennende å se om en driter i buksa før en rekker potta.....
Barnevennlig = kåken er allerede så herpet at en runde til med unger ikke spiller noen rolle.....
Fjordgløtt = ja, dersom du har en 5 m. lang stang med speil ytterst, og trærne er frie for løv. Alt. speiles sjøen i naboens vindu så du blir snøblind.
Fargerike omgivelser = you do the Math.....
`Oxygendreper`.Kl 07.00 i morges...
Vis vedlegget 504884
Er det ikkje?Han etestove-frosken er slitsom! Og hvorfor må de LE hysterisk hele tiden??? Det er da ikke et komiprogram dette, eller? Beats me. Grøss.