Du må jobbe litt med de vedleggene dineJan, innlegg om dipolene dine i Dagbladet i dag:
Vis vedlegget 165083
Du må jobbe litt med de vedleggene dineJan, innlegg om dipolene dine i Dagbladet i dag:
Vis vedlegget 165083
/jan
Du verden så møbleringsvennlig. Ser ut til at noen har mer plass enn meg. Stusser litt over basshorna, de ser ut til å være plugget igjen, men fiser de litt ved kantene? Hvor dypt kan et slikt system gå uten eq i bånn?
hakke peiling. tipper sluket har en formening om detDu verden så møbleringsvennlig. Ser ut til at noen har mer plass enn meg. Stusser litt over basshorna, de ser ut til å være plugget igjen, men fiser de litt ved kantene? Hvor dypt kan et slikt system gå uten eq i bånn?
Bare for å nerde litt rundt det dere krangler om her guttær, så snakker dere nesten på en måte forbi hverandre.Tullprat! (gettit?) Buford T. Justice!Cannon !
En fløtepus, altså ....Buford T Justice var like tøff som Bud Spencer og Terrence Hill til sammen.
Sikkert? Det er vel egentlig 616 som gjelder nå..Da går jeg for nr. 666
FYI, resten av kaka gikk i Sluket i går aften - godt du ikke bor nærme ellers tror jeg at jeg fort kunne blitt overvektig!!604 da?
Den ble nok fortært under løpets gang, er jeg redd! (raaap)og hva skjedde med resten av DBC?
mvh
Leif
Den lille skjermen var ikke så liten, det er en touch screen fra Origen, 12,1" - identisk med den som sitter på serveren fra Origen, S21T. Som igjen buffrer rådata asynkront til Crazy-T DAC.Bare for å gjøre det helt klart (se forøvrig første innlegg): Jeg driver ikke med HiFi. Her handler det mer om Illusjonsgjenskapelse (c) Sluket. Det er en ganske annen historie. Så dersom det er noen som venter seg orgier med krom & glitter, fargesprakende bilder av alskens fancy apparatur mer egnet til å "fleske ut" lommebøkene til bransjefolk enn til å gjenskape følelser, de trenger ikke kaste bort tiden her. Denne tråden blir mer som en reise gjennom en hinderløype, med mange avstikkere underveis men med siktet alltid innstilt på de gode opplevelser.
Blingfolket med med egen gaffeltruck og multiple kredittkort vil desverre heller ikke finne mye å glede seg over i denne tråden. So be it.
Fordi han brukte samme kabinett til sine chip-amper bl.a.Artig løsning. Også er det BertDs dac, har sett den før. Snoket opp lytterommet til BertD på sidene hans. Liker estetikken der. Men hvorfor 3 stykker?:
Vis vedlegget 166716