Men det gjør den som en av de få riktig..den tar bare redbook og......
mvh
Leif
Glemmer ikke den eksersisen med din DAC, hvor vi med fjernkontrollen switchet mellom filtrert/ikke filtrert signal.... Gud hjelpe oss.....for en forskjell! Det skumle er at tilsynelatende så låt det fælt så innsmigrende og "blingaudiofilt" med filter, men da det ble tatt ut så kom det en helt vanvittig mye bedre organisk naturlig "analog" (sic) kvalitet på gjengivelsen, som var positivt vanedannende.Men det gjør den som en av de få riktig..den tar bare redbook og......
mvh
Leif
Kun 16bit data blir overført og kun 16bit data blir konvertert og ingen ødeleggende digitale filter
Lager nå et USB adapter som PC/Mac ser som to logiske adaptere..
Et 32bit og et 16bit..
Når en spiller 44.1k/16bit vil da PC/Mac ikke trenge å konvertere til 32bit, og dermed blir det overført bare 1/2 parten av datamengden, og med riktig DAC chip slipper en digitale filter etc..
Å blir`e no gøttære no, sa brura, så lyt me ha flattbrød åtDet enkleste er ofte det beste, sa brura, og gapte over &%..hkqajnbøernaevnnjkej7677hb4
1.neiHei Sluket, Nå har du vel hatt slobbene i hus en stund. Har du funnet svakheter ved designet eller parametre hvor en "standard" åpen baffel løsning fungerer bedre? Dvs har du vært inne på tanken om å returnere til ditt forrige bassystem?
klart jeg kan, men rekker det ikke dene helga.Kan du ikke heller komme og se/høre "live"
Greit, jeg skal ta med kake når jeg kommer på besøk. Kjerringa er tidlig ute med julebaksen i år, vørterkake og julekake i frysen. desverre hadde vi ikke lefsekling i fryseren.FYI, resten av kaka gikk i Sluket i går aften - godt du ikke bor nærme ellers tror jeg at jeg fort kunne blitt overvektig!!604 da?
Er ikke så opptatt av de siste Hz nedover i lia, men denne saken er garantert kul for de som er opptatt av effekter og surround / AV installasjoner. Jeg snur gjerne hver stein i jakten på god lyd, men denne steinen tror jeg ikke jeg orker å løfte på. Ting skal integreres også, og spille på lag med resten av høyttalersystemet. Men det er sikkert grisemorro for effektens skyld.Hva tror du om denne bassløsningen her Sluket : Eminent Technology, Inc. Planar Magnetic Loudspeakers and Audio Technology . TRW 17 spec : Specifications: Amplifier Requirement: 150 watts @ 8 ohms Impedance: 8 ohms 0Hz - 40Hz Frequency Response: 1Hz – 30Hz +/- 4dB Suggested Crossover: 20Hz @ 18dB/octave Sensitivity 94dB 1 watt 1 meter @10Hz Maximum Acoustic Output: >115dB between 1 and 20Hz. Distortion: Typically 3% or less between 1 and 20Hz @90dB Warranty – 3 years parts and labor Patent Pending
1hz til 30hz... Seriøst dypt
Var innom fødselskirken også, ingen Sluket Han var heller ikke i det antatte gravkammeret eller det alternative gravkammeretTviler iallefall på at han lå i krybben... ...
Nei, det arbeides med en teori om at han hadde hjelp utenfra..Var innom fødselskirken også, ingen Sluket Han var heller ikke i det antatte gravkammeret eller det alternative gravkammeretTviler iallefall på at han lå i krybben... ...
Hehehe... ser for meg DEN krybben.. levert av Moelven Limtre!Hvor er RoDa når vi trenger han. her skulle jo han vært på pletten med et bilde av Sluk-jesus i krybben.
Hmm.. hrmf. Han hadde noen drøye påstander da.. helt i klasse med kabelværstingene.har egentlig aldri skjønt meningen med trådtittel, bortsett fra at dude´n hadde noen apostler
det gikk jo ikke særlig bra med ham og alle som venter på gjenoppstandelsen, må jo begynne å innse at tiden løper i fra ham......
tynn som faen var han og......
dessuten adskillig mindre storkjeftet......
mvh
Leif
Ikke helt HiFi enda med andre ord, forveksle geværskudd og skarptrommeBle fem timer musikk i natt også, rigget til en satelittløsning i går, all-TAD med TM-1201, TD-4001 / JMLC-270 og ET-703. Satt som ei kule... åndssvak dynamikk, politiet kom, naboen hadde hørt geværskudd (som viste seg å være skarptromme)