SLOB fra testingen tidligere i vinter. Funker som faen.hvordan monterte du TM1201? i lukket liten kasse, eller?
mvh
Leif
Du har ikke noen demoplater som "lyden av stridsvogner", "HD-kamphelikoptre i 32/192" eller "Antiterrorpolitiet - The official soundtrack" du kan teste anlegget med en grytidlig morgen, da?Vel, hifi driver jeg ikke med så det er nå greit.. dessuten er naboen polsk for øyeblikket, og mer vant til å våkne av geværskudd enn skarptrommer, tør antas.
Nei, men skulle gjerne hatt det.Du har ikke noen demoplater som "lyden av stridsvogner", "HD-kamphelikoptre i 32/192" eller "Antiterrorpolitiet - The official soundtrack" du kan teste anlegget med en grytidlig morgen, da?Vel, hifi driver jeg ikke med så det er nå greit.. dessuten er naboen polsk for øyeblikket, og mer vant til å våkne av geværskudd enn skarptrommer, tør antas.
Næh, helt enig.Den har jeg, for akkurat det. Ikke noe særlig til futt.
Ble fem timer musikk i natt også, ....)
Å jobbe om morran er veldig oppskrytt.
Roger
Starter å jobbe kl 06, hvorfor det? Det er jo mitt i leggetiden jo
Å jobbe om morran er veldig oppskrytt.
Roger
PØØØH . .... Jeg starter 06 .. og det er perfekt
Prøv å si det til meg når jeg kjører hjemmefra i firetiden på morgenen for å nå et fly fra Gardermoen kl 06:15.Skulle kosta på seg utdanning i ungdommen. hadde ikke trengt å være i bilen på vei til jobb 05.30 da vel
Hadde en mistanke om at noen hadde det værre ja Det er å blir et sota liv å være feierPrøv å si det til meg når jeg kjører hjemmefra i firetiden på morgenen for å nå et fly fra Gardermoen kl 06:15.Skulle kosta på seg utdanning i ungdommen. hadde ikke trengt å være i bilen på vei til jobb 05.30 da vel
Høres bra ut helt til jeg leste programmere og kollegaer. Leses som jobb. det ble feilFortsett med disse kostlige historiene gutter. Våkner når jeg er klar for slikt, tusler på kontoret i pysjbukse og morgenkåpe. Kaffetrakter på kontoret og dressert kollegaer til å ALDRI ringe meg før jeg har gitt livstegne fra meg. Dersom jeg trenger og ønsker å snakke med dem så ringer jeg. Er ferdig for dagen når jeg er lei av å programmere for så å tusle opp igjen.
Så lenge det setter ALE på bordet er det vel samma hva det heter vel??Høres bra ut helt til jeg leste programmere og kollegaer. Leses som jobb. det ble feilFortsett med disse kostlige historiene gutter. Våkner når jeg er klar for slikt, tusler på kontoret i pysjbukse og morgenkåpe. Kaffetrakter på kontoret og dressert kollegaer til å ALDRI ringe meg før jeg har gitt livstegne fra meg. Dersom jeg trenger og ønsker å snakke med dem så ringer jeg. Er ferdig for dagen når jeg er lei av å programmere for så å tusle opp igjen.
penger har man gullbukser tilSå lenge det setter ALE på bordet er det vel samma hva det heter vel??Høres bra ut helt til jeg leste programmere og kollegaer. Leses som jobb. det ble feilFortsett med disse kostlige historiene gutter. Våkner når jeg er klar for slikt, tusler på kontoret i pysjbukse og morgenkåpe. Kaffetrakter på kontoret og dressert kollegaer til å ALDRI ringe meg før jeg har gitt livstegne fra meg. Dersom jeg trenger og ønsker å snakke med dem så ringer jeg. Er ferdig for dagen når jeg er lei av å programmere for så å tusle opp igjen.