Fredagsstreken; pleier gjerne å bygge et par høyttalere i weekenden - inspirert av H.R.'s avsindige energinivå. Eneste jeg kjenner som har blyforet nattlue så han ikke vimer rundt og jobber i søvne også.kul satellitt med ET703 4001 i 4001 og doble 1201 på kjente føtter regner jeg med
ETA?
mvh
Leif
Jobber med saken!- plass til deg på ytterste høyre fløy! Dette er vel det som kalles "reverse engineering"?
skjønner ikke hva som får folk til å rake av seg noe så fint som en lederbartLederbarten er raka, men det kompenseres med de underbitte saltstengene og det nevrotiske blikket, Priceless!
Ta en blodprøve neste gangEehhhhh......men av OT så er jammen kampen mot Prostatakreft viktig ikke sant, ikke gøy men la fastlegen gjøre sin regelmessige sjekk.......
Du kommer til å få litt av en overraskelse dersom du møter opp til prostatasjekk og har psyket deg opp til en blodprøve!Ta en blodprøve neste gangEehhhhh......men av OT så er jammen kampen mot Prostatakreft viktig ikke sant, ikke gøy men la fastlegen gjøre sin regelmessige sjekk.......
/jan
Legen min og jeg har en grei avtale på denslags, blodprøve eller spade opp i rassen hans.Du kommer til å få litt av en overraskelse dersom du møter opp til prostatasjekk og har psyket deg opp til en blodprøve!Ta en blodprøve neste gangEehhhhh......men av OT så er jammen kampen mot Prostatakreft viktig ikke sant, ikke gøy men la fastlegen gjøre sin regelmessige sjekk.......
/jan
Alternativt; "Sorry, wrong number"Men hva skal man si til Jølstad?