Harald HM
Hi-Fi freak
Sender en PMSpikket han minkepinne?
Sender en PMSpikket han minkepinne?
(e du fra Nord-Norge, Sluket?)
I såfall vanskelig å kritisere han for et sånn standpunkt(e du fra Nord-Norge, Sluket?)
Spurt meg selv om det samme mang en gang pga kvalitetsuttrykk fra The Sluk. Langt fra Vålerenga til Saltfjellet så får vel konkludere med at Sluket er wannabe nordlenning da
Ja, det er vel stort sett i tråd med min oppfatning også, Sluket. Det er vel på Scotchman du finner dem i dag, nordlendingen altså, pluss overalt ellers. Og de holder seg stort sett i roNo way, men nordlenninger er da bæltrivelige! Her i Oslo ble de reddet av pakistanerne som mobbeobjekt i sin tid - sånn på slutten av sekstitallet. Siden har de oppført seg eksemplarisk, stort sett! Ja, nordlenningene altså.
ingen grunn til å flytte på seg hvis du allerede sitter ved baren!Ja, det er vel stort sett i tråd med min oppfatning også, Sluket. Det er vel på Scotchman du finner dem i dag, nordlendingen altså, pluss overalt ellers. Og de holder seg stort sett i roNo way, men nordlenninger er da bæltrivelige! Her i Oslo ble de reddet av pakistanerne som mobbeobjekt i sin tid - sånn på slutten av sekstitallet. Siden har de oppført seg eksemplarisk, stort sett! Ja, nordlenningene altså.
...sier en som er født i Bodø og bor i Indre TromsJa, det er vel stort sett i tråd med min oppfatning også, Sluket. Det er vel på Scotchman du finner dem i dag, nordlendingen altså, pluss overalt ellers. Og de holder seg stort sett i roNo way, men nordlenninger er da bæltrivelige! Her i Oslo ble de reddet av pakistanerne som mobbeobjekt i sin tid - sånn på slutten av sekstitallet. Siden har de oppført seg eksemplarisk, stort sett! Ja, nordlenningene altså.
Ja, man skal ikke skue hunden på hårene. Altaværinger eller schizofrene, flotte karer kan de være uansettKjente en schizofren kar fra Alta en gang. Men de var greie karer!
Født, og bor i Bodø, men har operert på Slukets jaktmarker i 12-15 år....sier en som er født i Bodø og bor i Indre Troms
I '87 var jeg rolig familiemann i Bodø. Intet rockeklubbliv den gangen. Er vel bare en rockeklubb jeg husker fra Bodø, Sinus tror jeg den het. Men det var på 70-talletI Bodø har jeg kun vært en gang, med Carl Perkins i 1987. Entusiastisk rockeklubb der på den tiden. Tror i alle fall det var rockeklubben som fikk tilslaget som local promoter.
Hils kona di (eller kjerringa, som jeg ville sagt om min tilsvarende og berøm henne for god smak
SÅNN KONE VIL JEG OGSÅ HA!! (You lucky bastard!)
Det er mulig jeg blander Bodø med Harstad nå, for i Harstad var det i alle fall den lokale rockeklubben som fikk konserten. Eller konsertene, vi fylte opp konsertlokalet to ganger samme dag i Harstad. Men i Bodø var vi den gangen, sommeren 1987. Kjørte i Amcar-kortesje og greier. Og du fikk ikke med deg kanskje den flotteste artisten som har vært i byen?I '87 var jeg rolig familiemann i Bodø. Intet rockeklubbliv den gangen. Er vel bare en rockeklubb jeg husker fra Bodø, Sinus tror jeg den het. Men det var på 70-talletI Bodø har jeg kun vært en gang, med Carl Perkins i 1987. Entusiastisk rockeklubb der på den tiden. Tror i alle fall det var rockeklubben som fikk tilslaget som local promoter.
Meget mulig det, men de årene han var med i Abra bodde de i Oslo. Og det gjør vel de fleste av dem fortsatt. Sandro på bass var forøvrig fra Oslo, så med min bror i tillegg så var det bare tre medlemmer fra nord igjen i bandet.Brordin kjenner sikkert Niff baluba, Finn Jøran. En kompis og byens første punker.
I '87 var jeg rolig familiemann i Bodø. Intet rockeklubbliv den gangen. Er vel bare en rockeklubb jeg husker fra Bodø, Sinus tror jeg den het. Men det var på 70-talletI Bodø har jeg kun vært en gang, med Carl Perkins i 1987. Entusiastisk rockeklubb der på den tiden. Tror i alle fall det var rockeklubben som fikk tilslaget som local promoter.
Bodø. Harstad. Kjenner ikke at stedet betyr så mye. Nord-Norge alt samma.Det er mulig jeg blander Bodø med Harstad nå, for i Harstad var det i alle fall den lokale rockeklubben som fikk konserten. Eller konsertene, vi fylte opp konsertlokalet to ganger samme dag i Harstad. Men i Bodø var vi den gangen, sommeren 1987. Kjørte i Amcar-kortesje og greier. Og du fikk ikke med deg kanskje den flotteste artisten som har vært i byen?I '87 var jeg rolig familiemann i Bodø. Intet rockeklubbliv den gangen. Er vel bare en rockeklubb jeg husker fra Bodø, Sinus tror jeg den het. Men det var på 70-talletI Bodø har jeg kun vært en gang, med Carl Perkins i 1987. Entusiastisk rockeklubb der på den tiden. Tror i alle fall det var rockeklubben som fikk tilslaget som local promoter.
Du mener at du ikke husker at han har besøkt Bodø, eller mener du at du ikke husker ham i det hele tatt?Bodø. Harstad. Kjenner ikke at stedet betyr så mye. Nord-Norge alt samma.Det er mulig jeg blander Bodø med Harstad nå, for i Harstad var det i alle fall den lokale rockeklubben som fikk konserten. Eller konsertene, vi fylte opp konsertlokalet to ganger samme dag i Harstad. Men i Bodø var vi den gangen, sommeren 1987. Kjørte i Amcar-kortesje og greier. Og du fikk ikke med deg kanskje den flotteste artisten som har vært i byen?I '87 var jeg rolig familiemann i Bodø. Intet rockeklubbliv den gangen. Er vel bare en rockeklubb jeg husker fra Bodø, Sinus tror jeg den het. Men det var på 70-talletI Bodø har jeg kun vært en gang, med Carl Perkins i 1987. Entusiastisk rockeklubb der på den tiden. Tror i alle fall det var rockeklubben som fikk tilslaget som local promoter.
Kan ikke huske Carl Perkins, though. Hverken før eller etter
Takk takk! For øvrig, jobb er oppskrytt. Arbeidere i alle land - hold opp med det!Sluket. Nå må jeg bare bryte meg inn i tråden din. Greier ikke å henge med her inne med vanlig arbeidstidsordning 7-15. Men nå begnner jeg bli både gammel og dum. (Og nordlending) Er det lov å bruke overtid?
grattis med rubinene
mvh calaf
Du er inne på noe der, Sluket. Må være all den friske, kalde lufta under nordlyset som gjør noe med hjernebarken, eller hva det heter. Husker ikke...De fleste godt voksne nordlenninger jeg kjenner husker nesten ingen ting! Steike...
Det er litt skummelt når de ikke husker han som definerte rock'n'roll med Blue Suede Shoes, Honey Don't og så videre og så videre...De fleste godt voksne nordlenninger jeg kjenner husker nesten ingen ting! Steike...
At jobb er oppskrytt vet jeg allerede. Så dum er jeg ikke blitt. Men bussruten "ikke i rute", holder stødig kurs til venstre i rundkjøringa.Takk takk! For øvrig, jobb er oppskrytt. Arbeidere i alle land - hold opp med det!Sluket. Nå må jeg bare bryte meg inn i tråden din. Greier ikke å henge med her inne med vanlig arbeidstidsordning 7-15. Men nå begnner jeg bli både gammel og dum. (Og nordlending) Er det lov å bruke overtid?
grattis med rubinene
mvh calaf
Ser ut til å ha blitt en Internettkafe for hardtarbeidende folk nordfra dette! Og en og annen obskur vestlending, for good measure! Det er trivelig
Nordlyset har vært formidabelt i høst. Som i fjorhøst. Har vært inne i en lang periode med høytrykk og klarvær, så det har vært som brann på himmelen i lengre tid. Vet ikke om det varer. Meldt mer overskyet og snøvær framover, så kanskje litt vanskelig å gi deg neon garantier, Sluket. Men en tur til Tromsø en helg eller noe sånt, vil kunne være et godt utgangspunktBTW, hvordan er det med nordlys på denne tiden av året? Kona er ekstremt opptatt av å få oppleve dette, tenkte jeg kunne overraske med en weekend et egnet sted, før jul.
WorkFor øvrig, jobb er oppskrytt. Arbeidere i alle land - hold opp med det!
Ser ut til å ha blitt en Internettkafe for hardtarbeidende folk nordfra dette! Og en og annen obskur vestlending, for good measure! Det er trivelig
Når dette skjer (noe som skjer ganske ofte for tiden, men kun inne i tekstfeltet på hifisentralen), trykk enter. Og så går du tilbake til linjen der du holdt på å skrive. Merkelig nok løser dette problemet.Sorry-spacetastenminhartattkvelden