Ja, genialt!Pft... detaljer! Skulle det ramle inn en slik bil på tunet så hadde stikksaga fått jobben med å lette adkomsten. Nytter ikke å være problemorientert!
Traverskran i garasjen kanskje...
Kjøper LP`n i løpet av dagen, men de har den ikke her hjemme. Må hente den ute i verden.Gjør ekte musikk en tjeneste - kjøp CD'ene til disse gutta... enten du røyker eller ei
Etter å ha cashet ut en sånn, så blir det slunken lommebok og automatisk slankekur...Pft... detaljer! Skulle det ramle inn en slik bil på tunet så hadde stikksaga fått jobben med å lette adkomsten. Nytter ikke å være problemorientert!
Traverskran i garasjen kanskje...
Kjøper LP`n i løpet av dagen, men de har den ikke her hjemme. Må hente den ute i verden.
Det bildet er til info 3 dager gammelt, og bygningen er lokalisert ca 980km nord for oslo sentrum
... du sier noe... men så har jeg kanskje aldri ansett meg selv som "folk" heller.. så da går det vel bra daFor et høl... kan da ikke bo folk der....
Ok, følte for å utvide perspektivet litt etter du la ut bilde med grønne verdier overalt. Fint det selvsagt men vi må nok takke vinden.Har glemt mer om forurensning enn de fleste kommer til å lære. Født og oppvokst i Oslo, syklet Rådhusgata på syttitallet og virkelig kjent på kroppen hvordan det var da hele trafikken MÅTTE gå i den gata, begge veier - i en tid da dieselbiler ikke akkurat var optimalt justert for å si det mildt. Har jobbet med ventilasjon og miljøspørsmal i rundt regnet tretti år. Men dette er ikke tråden å ta opp slikt til diskusjon i for så vidt.
Godt du stopper der, så du ikke også rekapitulerte de siste årene, og endte opp med en hyllest til MDG og LanJo selvsagt - men vi kan ikke se bort fra den heller liksom! Selv bor jeg langs E6, i et boligområde hvor det sikkert er mye vedfyring (villa/rekkehus) - vi har ruta til ambulansehelikopteret rett over oss, pluss en innflygningstrasse til Gardermoen. Allikevel er forurensningen hverken særlig merkbar, påtrengende eller på noen måte sjenerende. Har ved enkelte anledninger målt litt ppm og det er heldigvis ikke noe å kjefte opp om. Ting er annerledes nede i gryta selvsagt, men jeg husker og VET hvor jævlig det var før. Bodde slikt til at jeg kunne se det med det blotte øye når gule disen lå som et Zyklon B lokk nede i sentrum. Mesteparten av æren for at det ikke er SÅ ille i dag selv med mye større trafikktetthet tilskriver jeg veisystemet med tunneller etc. samt langt bedre utslippsdata på bilparken. Frafallet av dårlig justerte oljefyringsanlegg (som jeg også har jobbet MYE med) hjelper også, varmepumper og utbygging av fjernvarmen i byen er også med på forbedringslista.