Enig, og riktig..... ;Drolfozzy skrev:Noen stor debatt om kabler er ikke så interessant syns jeg. Det har vært nok av det i andre tråder, og det kommer sikkert fler også.
;DBHO skrev:....uten en kabel her og der, blir det dårlig med lyd i normale anlegg. 8)
Kloke ord! Vi har det godt dere, nyt livet!HCS skrev:Kabler er kabler...Det er lørdag og livet er godt! God helg til dere gentlemen
rolfozzy skrev:
Finbeck skrev:rolfozzy skrev:
Er bestilt
Og det har du helt rett i, spiller veldig bra hos deg nå. Ja på grensen til plutoniumsfettrolfozzy skrev:I Gruva funka det jævli bra lydmessig med grøftekabel 6kv. Men med blodige fingre hvis en vikaramp skulle på plass ble jeg lei av de. Klotz har fungert bra etter det. Her. Men med disse sølvlissene syns jeg det har blitt en god del bedre lyd her. Sånn er det.
Hvor har jeg nå hørt det uttrykket? Hmm? ;DJanR skrev:Og det har du helt rett i, spiller veldig bra hos deg nå. Ja på grensen til plutoniumsfettrolfozzy skrev:I Gruva funka det jævli bra lydmessig med grøftekabel 6kv. Men med blodige fingre hvis en vikaramp skulle på plass ble jeg lei av de. Klotz har fungert bra etter det. Her. Men med disse sølvlissene syns jeg det har blitt en god del bedre lyd her. Sånn er det.
/jan
Må ned å kontrollskjekke en dag da... Godt å se at forholdsvis enkle greie saker til en fornuftig pris funker...At en ikke må ha sort belte hverken i kabelknekking ifht 6kv eller mer, evt sette tusener av korner på spill... Livet er godtJanR skrev:Og det har du helt rett i, spiller veldig bra hos deg nå. Ja på grensen til plutoniumsfettrolfozzy skrev:I Gruva funka det jævli bra lydmessig med grøftekabel 6kv. Men med blodige fingre hvis en vikaramp skulle på plass ble jeg lei av de. Klotz har fungert bra etter det. Her. Men med disse sølvlissene syns jeg det har blitt en god del bedre lyd her. Sånn er det.
/jan
Det er bare og ta turen det. Du bor jo bare et steinkast unna nå.HCS skrev:Må ned å kontrollskjekke en dag da... Godt å se at forholdsvis enkle greie saker til en fornuftig pris funker...At en ikke må ha sort belte hverken i kabelknekking ifht 6kv eller mer, evt sette tusener av korner på spill... Livet er godtJanR skrev:Og det har du helt rett i, spiller veldig bra hos deg nå. Ja på grensen til plutoniumsfettrolfozzy skrev:I Gruva funka det jævli bra lydmessig med grøftekabel 6kv. Men med blodige fingre hvis en vikaramp skulle på plass ble jeg lei av de. Klotz har fungert bra etter det. Her. Men med disse sølvlissene syns jeg det har blitt en god del bedre lyd her. Sånn er det.
/jan
Du er en jævel til å kaste stein du Rolf... ... Men ja, skal få tatt meg turen...Work in progress med et musikkinspirert hjerte og en fornuftig hjerne er noe jeg alltid liker å følge med på og lære av...rolfozzy skrev:Det er bare og ta turen det. Du bor jo bare et steinkast unna nå.HCS skrev:Må ned å kontrollskjekke en dag da... Godt å se at forholdsvis enkle greie saker til en fornuftig pris funker...At en ikke må ha sort belte hverken i kabelknekking ifht 6kv eller mer, evt sette tusener av korner på spill... Livet er godtJanR skrev:Og det har du helt rett i, spiller veldig bra hos deg nå. Ja på grensen til plutoniumsfettrolfozzy skrev:I Gruva funka det jævli bra lydmessig med grøftekabel 6kv. Men med blodige fingre hvis en vikaramp skulle på plass ble jeg lei av de. Klotz har fungert bra etter det. Her. Men med disse sølvlissene syns jeg det har blitt en god del bedre lyd her. Sånn er det.
/jan
rolfozzy skrev:
mesut skrev:rolfozzy skrev:
tøft, den skal jeg skaffe meg.
Stort sett har jeg ledige timer for hyggelige besøk.Lagga skrev:Må en tur ned igjen - ledig time til uka Rozzy?
Vennlig hilsen
Morten
ju du dat.Lagga skrev:Da ses vi, tar kontakt jeg.
/ Morten
Hiver meg med jeg og da kanskje? Har et drivverk her tilhørende selveste som jeg tror han savner.. Og om du vil vite - den lille boksen spiller formidabelt.. Fikk testet litt før arbeid i dagLagga skrev:Da ses vi, tar kontakt jeg.
/ Morten
Det er bra. Rett over helga da kanskje. Jeg savner drivverket mitt ja. :'(lassemann skrev:Hiver meg med jeg og da kanskje? Har et drivverk her tilhørende selveste som jeg tror han savner.. Og om du vil vite - den lille boksen spiller formidabelt.. Fikk testet litt før arbeid i dagLagga skrev:Da ses vi, tar kontakt jeg.
/ Morten
mvh
lassemann
Eller i helga?rolfozzy skrev:Det er bra. Rett over helga da kanskje. Jeg savner drivverket mitt ja. :'(lassemann skrev:Hiver meg med jeg og da kanskje? Har et drivverk her tilhørende selveste som jeg tror han savner.. Og om du vil vite - den lille boksen spiller formidabelt.. Fikk testet litt før arbeid i dagLagga skrev:Da ses vi, tar kontakt jeg.
/ Morten
mvh
lassemann
Mandag midt på dagen er en fin tid.Lagga skrev:He he, tenkte mandag jeg, etter at jeg har våkna - dvs midt på dagen.....
/ Morten
denergrei.Lagga skrev:Jamen da sier vi det! SMS'er når jeg er underveis.
/ Morten
Ingen bastard dette Jan.JanR skrev:Bastarden er god den, spiller plutoniumsfett som han andre ville sagt det
/jan
Hehe høres bedre ut.rolfozzy skrev:Ingen bastard dette Jan.JanR skrev:Bastarden er god den, spiller plutoniumsfett som han andre ville sagt det
/jan
Bare litt forskjellige fabrikater som har vært brukt.