Det er vel samme kverna som sto å spillte nedi gruva, og der imponerete den stortrolfozzy skrev:Er jaggu enig med deg Destiny.
Skal jeg få en sånn?JanR skrev:Og så snart vi får huket opp en AN dac på AN drevet er mannen i mål
/jan
Få låne, nærme nok ?rolfozzy skrev:Skal jeg få en sånn?JanR skrev:Og så snart vi får huket opp en AN dac på AN drevet er mannen i mål
/jan
Få prøve er også nær nok. ;DJanR skrev:Få låne, nærme nok ?rolfozzy skrev:Skal jeg få en sånn?JanR skrev:Og så snart vi får huket opp en AN dac på AN drevet er mannen i mål
/jan
Muligens i morgen den dag
/jan
Har vært stille med reisebrev lenge nå. Har kanskje fått med de som er her i byen nå. Ingen nye som har meldt seg,ErosLoveking skrev:Er det bare meg, men har det blitt mer utstysbøging her etter at fozzy kom opp i lyset? :-X ;D
Hvor blir det av reisebrevene mann??
Hyggelig at du tok en tur innom, ulka.Bånnulka skrev:
Var innom Rolf og fikk høre anlegget hans i går og likte det jeg hørte. God lyd med vinylrasp. Vinyl er nok hakket bedre enn cd lyd. Lydbildet virker større nå enn i gruva og lyden er virklig god og høre på. Kansje enn kan kalle det vintage lyd.
Kan snakke med sidemann og samtidig kose seg med lyden,det er den største forskjellen jeg opplevde fra gruva. Du er i mål Rolf.
For det er skjelden og oppleve. Takk for i går
Mvh Roar
JanR skrev:Vært på langtur ja
/jan
Rett eller ikke, litt mere praktisk iafBånnulka skrev:JanR skrev:Vært på langtur ja
/jan
Veldig lang tur ;D. Han har i allefall kommet på rett side av byen.
Likte det jeg hørte i går hos Rolf. Cd spilleren er i mine tanker for fremtidig kjøp. ;D
Mvh Roar
JanR skrev:Rett eller ikke, litt mere praktisk iafBånnulka skrev:JanR skrev:Vært på langtur ja
/jan
Likte det jeg hørte i går hos Rolf. Cd spilleren er i mine tanker for fremtidig kjøp. ;D
Mvh Roar
Jøss, har du ikke hatt Rega ?
/jan
Den andre er ett driverkBånnulka skrev:JanR skrev:Rett eller ikke, litt mere praktisk iafBånnulka skrev:JanR skrev:Vært på langtur ja
/jan
Mvh Roar
Jøss, har du ikke hatt Rega ?
/jan
Tenkte på den andre Jan. Fikk ikke mulighet til og høre Regaen hos ham.
Regaen har jeg enda og den blir det spilt på nesten hver dag.
Mvh Roar
Lagga skrev:
Selvfølgelig er den min. Ærlig og redelig kjøpt på Finn.pengesluk skrev:Hmm.. dette var da en pen spiller - er det din, Rozzy? Ikke så verst mye pælamark, heller..
Vel anvendte hundrelapper!rolfozzy skrev:Selvfølgelig er den min. Ærlig og redelig kjøpt på Finn.pengesluk skrev:Hmm.. dette var da en pen spiller - er det din, Rozzy? Ikke så verst mye pælamark, heller..
Absolutt. ;DLagga skrev:Vel anvendte hundrelapper!rolfozzy skrev:Selvfølgelig er den min. Ærlig og redelig kjøpt på Finn.pengesluk skrev:Hmm.. dette var da en pen spiller - er det din, Rozzy? Ikke så verst mye pælamark, heller..
Lete i øssfoll serrupengesluk skrev:Hundrelapper?? Typisk. JEG kommer aldri over slike tyverier.
Ok. Alle kverner er i gang. ;DJanR skrev:Lete i øssfoll serrupengesluk skrev:Hundrelapper?? Typisk. JEG kommer aldri over slike tyverier.
rozzy:
fyr opp kaffekverna.
/jan
rolfozzy skrev:
Nei dom, vet ikke riktig. Et par timers spilling er vel litt lite til og komme med noe i den retning,HCS skrev:Og hva er dommen sålangt ? Like dac-chip skulle kanskje tilsi at det ble mye likt ? Enda gain er sikkert forskjellig..
JanR skrev:rolfozzy skrev:
Pokker ta, tar bedre bilder enn meg du
/jan
Jeg har aldri oppfatta at denne Valen er morsom, uansett hvem han prøver og parodiere. Er kanskje meg det er noe feil med, men sånn er det bare.pengesluk skrev:Stalltips Rozzy - Valen som Dylan-kopi på NRK3, knall! ;D ;D
Glatt i dag?Lagga skrev:Har også et veldig ambivVALENt forhold til fyren, morsom innimellom, ofte ikke.....
/ Morten - som overlevde kjøreturen fra Særp til Spydeberg til morran i dag.... 8)