Støv!?Det som er problemet med et nytt og bedre kamera... det er at det blir mer støv i stua av det .. merkelig gitt
Flott bilde Rozzy ... men jeg vil se HIII
Skikkelig Dead-head ser jeg
De blir. Ser ingen hensikt i å lete etter noe annet. Jeg er fornøyd.Like nøyd ennå med H III ?? Spellær som ei kule enda ??
Vet ikke riktig det. Men jeg liker gruppa, Og jeg har mine moduser. Og nå er jeg i GDmodus.Skikkelig Dead-head ser jeg
R
Takk for det JanOlav. Fler bilder vil komme sånn etterhvert.Gratulerer med nytt kamera!
Flere bilder vil jeg ha.
Jøss. Dette var artig. Men siste bildet er ukjente greier. Tynset?Dette har alltid vært en feelgoodtråd, masse bilder .. og masse uformelt prat, en tråd som har samlet fler om det det dreier seg om......
Så jeg Googlet hva det dreide seg om... og her er endel oppsumert på verdensveven
https://www.google.no/search?q=gruvelyd&safe=off&client=firefox-a&hs=xTg&rls=org.mozilla:nb-NOfficial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CYniUbaxD_CN4gSg2YDYAQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1600&bih=770
Pentax! Spennende!Takk for det JanOlav. Fler bilder vil komme sånn etterhvert.Gratulerer med nytt kamera!
Flere bilder vil jeg ha.
Vis vedlegget 207512
Ta dette så lenge da.
Trener så svetten siler.Se det ja......du ligger i hardtrening med Pentax`n
Fikk montert opp AT`n her i dag, og det spellær som f....
Takker og bukker så meget.Så flotte bilder Rolf både av natur og musikk Gratulerer med nytt Kamera.
Jo takk for det. Jeg føler kanskje at det blir litt bedre sånn dag for dag. Men det er fremdeles mye igjen syns jeg.Tror virkelig du kan bli venn med nykameraet, rolfozzy!
Jo takk for det. Jeg føler kanskje at det blir litt bedre sånn dag for dag. Men det er fremdeles mye igjen syns jeg.Tror virkelig du kan bli venn med nykameraet, rolfozzy!
Takk for det Lagga. Jeg setter pris på tilbakemeldinger på bildene fra det nye kameraet. Tilbakemeldinger på hva som er bra og dårlig, og hva som bør rettes opp.Jepp, dette er en god divisjon opp Rozzy, fine bilder med smell i!
/ Morten
Var inte så blygsam Bra bilder tas av fotografen inte av kameranTakk for det Lagga. Jeg setter pris på tilbakemeldinger på bildene fra det nye kameraet. Tilbakemeldinger på hva som er bra og dårlig, og hva som bør rettes opp.Jepp, dette er en god divisjon opp Rozzy, fine bilder med smell i!
/ Morten