Takk for det. Blir en fin dag. Sola skinner så det spruter i bakken og kaffe i koppen. Og Totta i spillerenGratulerer med dagen din ozzy! Håper det blir en strålende god en
Takk det samme.Ha en xtra fin dag fozzy, hyggelig å følge tråden din
mvh
Fantastisk skive.Lørdag, regn og Dylan. Vis vedlegget 676959
Kanskje ikke så ofte jeg hører på det, men det er mye bra. Hører på cd-6 her. En komponist ved navn Adam Giselle. Aldri hørt eller hørt om. Men det er bra syns jeg.Ante ikke at du likte klassisk musikk?
Og en ensom lyktestolpe som står der og er høy og mørk. Fint bilde.
ja damene liker oss høye og mørkeOg en ensom lyktestolpe som står der og er høy og mørk. Fint bilde.
Flott at det nytes klassisk musikk. Mye med skikkelig trøkk og rytme i også, om en ønsker detKanskje ikke så ofte jeg hører på det, men det er mye bra. Hører på cd-6 her. En komponist ved navn Adam Giselle. Aldri hørt eller hørt om. Men det er bra syns jeg.
Du har rett, det var Adolphe Adam. Men det var ikke sang, så jeg oppfatta det ikke som opera.Flott at det nytes klassisk musikk. Mye med skikkelig trøkk og rytme i også, om en ønsker det
Min fordeling på genre er vel 75% ish klassisk - og så kommer alle andre genre jeg hører på i løpet av en uke.
Jeg er i den alderen at jeg er flau over å ikke hørt (men vet om) mange av platene du presenterer i tråden din - og det fordi jeg er gammel nok til å ha fått det med meg, den tiden musikken ble laget.... Men var vel mest opptatt med å lære å spille selv.
Sånn petimeter; regner med at du viser til et utdrag av operaen "Giselle" av komponisten Adolphe Adam.....
Forøvrig en fin opera å bruke vel et par timer på.
Du har rett, det var Adolphe Adam. Men det var ikke sang, så jeg oppfatta det ikke som opera.
Jeg er ganske så uvitende når det gjelder klassisk musikk. Men nå lærte jeg ihvertfall noe i dag.Beklager - mente å skrive ballett-musikk Satt i skrivende stund å hørte på operaen "Le timbre d´argent"
(Petimeteret slo tilbake på en selv.....)
Noe av det som er kjekt med livet, er at en lærer noe hver dag - om en er åpen for det.Jeg er ganske så uvitende når det gjelder klassisk musikk. Men nå lærte jeg ihvertfall noe i dag.