Ja bra den også. Jeg er så heldig og privilegert at jeg har alt med de på vinyl.De der er bra, har denne selv...
mvh
Ja jeg har da fulgt med litt med. Kjøpte cd med Chuck Prophet. De første likte jeg spesielt godt. Dan Stuart likeså. Kjøpte det han kom med på cd. Og har et par lp med han. Solgte masse cd for noen år siden, da gikk de med der. Men jeg la de på squeesboxen, så de er vel der fremdeles. Dan Stuart med sin spanske gitarist hadde konsert her i Halden for noen år siden. Der var jeg. Og Danny & Dusty spilte på Down on the Farm. Der var jeg også.Green on Red var favoritter for meg også. Både sjefen sjøl, Dan Stuart og Chuck Prophet har jo gjort mange veldig bra album i ettertid. Har du fulgt med på dem?
Godt å høre Jeg har ikke fulgt så mye med på Chuck Prophet de siste årene, men sjekket likevel ut albumet han kom ut med i august. Burde sjekkes ut hvis du ikke har hørt den. Et par gjennomspillinger og jeg var hekta.Ja jeg har da fulgt med litt med. Kjøpte cd med Chuck Prophet. De første likte jeg spesielt godt. Dan Stuart likeså. Kjøpte det han kom med på cd. Og har et par lp med han. Solgte masse cd for noen år siden, da gikk de med der. Men jeg la de på squeesboxen, så de er vel der fremdeles. Dan Stuart med sin spanske gitarist hadde konsert her i Halden for noen år siden. Der var jeg. Og Danny & Dusty spilte på Down on the Farm. Der var jeg også.
regner med at du har fått med deg dokumentaren om Laurel Canyon på NRK ..Byrds var en fantastisk gruppe. Intet mindre. Og i dag har jeg spilt et par av deres beste. Vis vedlegget 682656 Vis vedlegget 682657
Selvfølgelig.regner med at du har fått med deg dokumentaren om Laurel Canyon på NRK ..
Godt Nyttår Rolf . Takk for alt av god musikk, vidd og visdom.Godt Nytt År til alle.
Den kjenner jeg ikke. Hva synes du om den?Holder fremdeles på å spille gjennom Kevin Coyne. Nå har jeg kommet til denne fra 1981. Vis vedlegget 692429
En av de som er jævli bra.Den kjenner jeg ikke. Hva synes du om den?