Har vært noen kalde dager ja. Men nå er det bare -2,5 her. Men det blir inneliv i dag også. Slutt på den tiden jeg boltra meg i snøen. Skigåing og denslags faenskap.Kaldt hos deg, Rozz-Y??
Ja, hold deg inne, så du ikke blir smittet.Og nå som det muterte faenskapet har gjort sitt inntog her er det bare å fortsette med innesysler. Som å spille plater f.eks. En av favorittene fra Beatles får æren av å åpne her i dag. Vis vedlegget 694313
Ja jeg sitter inne og ser ut på det fine vinterværet. Nærme nok for meg. Ja og så spiller jeg en av Kinks beste. Musikk må vi ha.Ja, hold deg inne, så du ikke blir smittet.
Den har jeg! - og jeg tror jammen det var du som anbefalte den for noen år siden. En dag får jeg vel spille den og.Den aktuelle samlingen. 4-lp med gull.
Spell Stones!Den har jeg! - og jeg tror jammen det var du som anbefalte den for noen år siden. En dag får jeg vel spille den og.
Grateful Dead gjør en god jobb på den. Hør på Jerry Garcia f.eks.Er vel på tide at denne, som er slakta av de fleste, får sin oppreisning. Den er absolutt ikke så gæli som mange skal ha det til. Ikke blandt Dylans beste men....der er det trangt. Vis vedlegget 699574
Fra denne.Låter meget bra denne. Vis vedlegget 700370
Er knall braEr ikke noen blues menneske, men den der...
mvh