Det er utrolig populært å servere Mariekjeks. Og nå har det blitt en del kjekskjennere i Østfold etterhvert.FallenA skrev:Noen som er svært glad i Marie kjeks skjønner jeg ;D
Vi er experter blitt,på kjeks altså :FallenA skrev:Noen som er svært glad i Marie kjeks skjønner jeg ;D
Hehehe utrolig hva de har på ebay duROCKETOR skrev:Hei Kjeksnytere
Vel, det var nå ikke så store fatet Rolf dro fram med i dag
Det tar vel på kapitalen å lage nye stativer til Klipchene tror jeg...
Spøk tilsideJa hva syns så Tor om dagens oppsett ?
Abrahamsen spilleren har spilt bra hele tiden syns jegROCKETOR skrev:Spøk tilsideJa hva syns så Tor om dagens oppsett ?
Stativene til Rolf var flotteog det har vel hjulpet bra på lyden også. I positiv retning da
Vi spilte både cd og vinyl i gruva ikveld, og jeg må få skryte av cd-spilleren til Rolf.
Abrahamsen Cd-player er en veldig bra cd spiller mener jeg, og Rolf ;D
Vinylriggen, Nottingham Ace Space, er også god match. Gruva til Rolf er verdt et besøk.
Et par kjeksbiter kan han jo også servere 8)
tor
Den låter bra iaf om ikke verdens besterolfozzy skrev:Så derfor skepsisen til Zoe. Men heldigvis ble skepsisen gjort til skamme.
Dessuten står det i annonsen til Hi-Fi Senterkjeden som selger disse: "Verdens beste forforsterker ?"
Var nok mere enn klikket unge mannkjoenik skrev:hehe...det var vel bare "klikket" mellom sporene som ikke falt i smak. Du elsket jo resten, eller husker jeg helt feil... ;D
Det var en del diskusjon på forhånd angående dette klikket, der jeg mente at et klikk mellom låtene er uønska støy. Men jeg merka ikke noe til dette klikket når den kom i hus her. Det var andre ting med spillern som gjorde at den ikke falt i min smak.kjoenik skrev:hehe...det var vel bare "klikket" mellom sporene som ikke falt i smak. Du elsket jo resten, eller husker jeg helt feil... ;D
Bare husk å spise godt før du drar den veienixos_76 skrev:Spennede tråd , jeg kunne tenke meg å komme på en langveis gruvetur fra andre sia ta oslo , har fulgt tråden....dæven for ei plateesamlig Rolf......Heresey skuffer jo aldri , og Abrahamsen er jeg nysgjerrig på........flott gruve og anlegg......Nottingham er trivelig å snurre på , noe legendarisk med dette merket gitt ,Mvh Espen
ixos_76 skrev:Spennede tråd , jeg kunne tenke meg å komme på en langveis gruvetur fra andre sia ta oslo , har fulgt tråden....dæven for ei plateesamlig Rolf......Heresey skuffer jo aldri , og Abrahamsen er jeg nysgjerrig på........flott gruve og anlegg......Nottingham er trivelig å snurre på , noe legendarisk med dette merket gitt ,Mvh Espen
Forskjell på folk skjønner jeg.BHO skrev:@ Jan R.....som suttrer over manglene og/eller feil ernæring i form av marie-kjeks......i går hadde vi PØLSEFEST i gruva. ;D
Hyggelig tilbakemelding og hyggelig med besøk.BHO skrev:Søndagen denna helga ble brukt på gruve-inspeksjon.
Det er jo en stund siden sist jeg var hos Rolf, så nå var det jaggu på tide å sjekke tingenes tilstand der nede i Halden.
Både vinylsnurrer, pre og høyttalere var bytta ut.
Jeg var i grunn ikke særlig bekjymra for om han skulle ha tryna litt på veien, for med Heresey III i gruva burde det være et utopi tema. ;D
Det skulle fort vise seg at jeg hadde helt rett......detta speller som bare f..... ;D ;D
Rolf er på trygg grunn, og kan gå vinter`n i møte med et sikkert smil.......i forhold til mine preferanser i allefall. 8)
@ Jan R.....som suttrer over manglene og/eller feil ernæring i form av marie-kjeks......i går hadde vi PØLSEFEST i gruva. ;D
Alltid hyggelig hos Rolf,så også denna gang. Takk for gjestfriheten.![]()
Mariekjeks til Østfoldgjengen. Det er da en god vane, eller........?JanR skrev:Forskjell på folk skjønner jeg.BHO skrev:@ Jan R.....som suttrer over manglene og/eller feil ernæring i form av marie-kjeks......i går hadde vi PØLSEFEST i gruva. ;D
/jan
Høyere ser jeg.rolfozzy skrev:En liten men ikke helt uvesentlig oppgradering.
![]()
![]()
Typisk, alltid er det prisen som avgjør tester. :rolfozzy skrev:Ellers har jeg hatt en liten test av Mariekjeks i dag.
Den originale fra Sætre mot Mariekjeksvarianten fra First Price.
Den originale: Søt, med god og rund ettersmak, deilig klissete i kjeften.
First Price: Tørrere med et snev av bark. Liten ettersmak.
Noen plystretest har jeg ikke utført.
First Price er en klar vinner p.g.a. prisen.
Målet er veien vel ? Men takk.JanR skrev:Endelig i mål,grats.
/jan
Er begrensa hvor mange bilder jeg gidder og ta av bautaene.Continuo skrev:Det er bra du er fornøyd Rolf, da blir musikken enda bedre!
Kanskje noen flere bilder?
Vi kan sikkert arrangere en tur i gruva når rolfozzy er på ferieX-250 skrev:Fint oppsett å en formidabel samling musikk du har hadde hvert gøy å titta litt nærmere på den![]()
Kommer segrolfozzy skrev:Godt du likte den nye kjekstypen. Nye ting er stadig til utprøving her.
Sivilisert på en god måte imo.rolfozzy skrev:Så det får holde nå. Kan ikke bli for "sivilisert".
Bestilt skiva,syns den var bra jeg.Varierte låter,de jeg hørte iaf.rolfozzy skrev:Må se om jeg kan få spilt hele den Loreena McKennit. Har bare hørt på de 2-3 første låtene. Jeg sporer av, av en eller annen grunn. Men det er bra lyd på den.