|
Jeg har alltid likt spillere med flytende oppheng best. Det er noe engasjerende og musikalsk med de. Et eget driv som jeg syns kanskje mangler på en del andre spillere.BHO skrev:Han ble boende ja......tenkte nok det ja. ;D
Det er en Systemdek IV med Helius Aerus arm og separat strømforsyning.Vermin skrev:Systemdeck Rolf? med AN arm?![]()
Grattis!rolfozzy skrev:Det er en Systemdek IV med Helius Aerus arm og separat strømforsyning.Vermin skrev:Systemdeck Rolf? med AN arm?![]()
Gjorde en byttehandel med "trollet" ja. En vinn/vinn deal vil jeg påstå.FallenA skrev:Grattis!rolfozzy skrev:Det er en Systemdek IV med Helius Aerus arm og separat strømforsyning.Vermin skrev:Systemdeck Rolf? med AN arm?![]()
Den ser utrolig flott ut, og rapportene forteller om en særdeles velspillende kombinasjon
Kom den fra "Trollet"?
Takk, og hvorfor ikke ringmatgreia. Den er bra den. Men det spiller bra uten også.BHO skrev:Hvorfor den der ringmat-greia? :
Og seff......gratulerer med et godt valg av spiller. ;D ;D
Den ligger i veien......ser du ikke det?rolfozzy skrev:Takk, og hvorfor ikke ringmatgreia. Den er bra den. Men det spiller bra uten også.BHO skrev:Hvorfor den der ringmat-greia? :
Og seff......gratulerer med et godt valg av spiller. ;D ;D
;D Jeg er ferdig nå.Storebror skrev:Kult Rolf!
Lite visste jeg at denne rolige eldre mannen egentlig var Østfold Hifi's byttekonge!![]()
Og til mandag skal den bli fora med siste Dylan utgivelsen. Ser jeg fram til. Den har en stil som passer til den musikken. Bare spør Mr. Zimmerman.Vermin skrev:Kult Rolf, var innom hos trollet såvidt og kikka på spilleren på søndag. Synes det er veldig kule spillere![]()
Sikkert han dærre halvbustete grympy fyren som synger småsurt ja.Storebror skrev:Han Robert?rolfozzy skrev:Mr. Zimmerman
Takk, kjoenik.kjoenik skrev:Jasså, den er i butikkene på mandag. Da må jeg vel innom vinylsjappa.
Ser fin ut den nye spilleren din!
ErosLoveking skrev:Sikkert han dærre halvbustete grympy fyren som synger småsurt ja.Storebror skrev:Han Robert?rolfozzy skrev:Mr. Zimmerman![]()
Kan du si. Kjente en kar tilbake fra den tiden jeg bodde hjemme i Trøndelag. Han var så blodfan, og i en alder av ca 20 år så hadde han sikkert et sted mellom hyllemeteren eller halvannen med denne Robert (vinyl selvsagt). Husker så inderlig godt den dag idag, han kom igjen fra en konsert i Oslo (Kalvøya ca 90-91 tror jeg). Aldri sett en så skuffa fan noen gang. "Faan, hainn kainn jo itj søng reint jo, skekkeleg falskt å jævle" Karen ble vaksinert mot flere konserter, men så vidt jeg vet så samler han fortsatt.rolfozzy skrev:ErosLoveking skrev:Sikkert han dærre halvbustete grympy fyren som synger småsurt ja.Storebror skrev:Han Robert?rolfozzy skrev:Mr. Zimmerman![]()
O hellige enfold som ikke kjenner skjønnsangen om den så ble servert intravenøst.
Joda, tanken har streifet meg. Men om jeg oppgraderer mer nå er det fare for at samboeren min oppgraderer (eller utraderer) meg...rolfozzy skrev:Takk, kjoenik.kjoenik skrev:Jasså, den er i butikkene på mandag. Da må jeg vel innom vinylsjappa.
P.S. Skal du oppgradere deg på Nottingham så har du en gylden mulighet nå.
Jeg kjenner en del til det der. Det er en kamp og være mann.kjoenik skrev:Joda, tanken har streifet meg. Men om jeg oppgraderer mer nå er det fare for at samboeren min oppgraderer (eller utraderer) meg...rolfozzy skrev:Takk, kjoenik.kjoenik skrev:Jasså, den er i butikkene på mandag. Da må jeg vel innom vinylsjappa.
P.S. Skal du oppgradere deg på Nottingham så har du en gylden mulighet nå.
Så, ja jeg har lyst. Men nei, jeg tør ikke![]()
Å jeg ber. Takk det samme får jeg vel si.JanR skrev:Grats Rolf
/jan
neppe - neppe - neppe - nepperolfozzy skrev:;D Jeg er ferdig nå.Storebror skrev:Kult Rolf!
Lite visste jeg at denne rolige eldre mannen egentlig var Østfold Hifi's byttekonge!![]()
Tror jeg.
riia kanskjeJanR skrev:neppe - neppe - neppe - nepperolfozzy skrev:;D Jeg er ferdig nå.Storebror skrev:Kult Rolf!
Tror jeg.
/jan
Klabbers, Systemdek er skotsk vettu, mere temperament der.rolfozzy skrev:Nottingham er nok mer nøytral, gjengir kanskje noe mer detaljer. Litt mer, hva skal jeg si, engelsk nesa i sky.
Systemdek er mer frampå, spiller musikk på en mer trampe takten måte, tjo og hei og hæla i taket.
Jeg kan love deg, Mr. Lagga. Denne platespilleren kommer jeg til og beholde.Lagga skrev:Klabbers, Systemdek er skotsk vettu, mere temperament der.rolfozzy skrev:Nottingham er nok mer nøytral, gjengir kanskje noe mer detaljer. Litt mer, hva skal jeg si, engelsk nesa i sky.
Systemdek er mer frampå, spiller musikk på en mer trampe takten måte, tjo og hei og hæla i taket.
Har hatt både Systemdek II (sukk, hvorfor solgte jeg DEN??) og IIX, fine greier,
tenker du vil kose deg med denne, eeeh, uansett hvor mange uker du kommer til
å beholde den, ti hi... ;D
Morten
Vi får ta oss en tur til uken Lagga, man vet jo ikke hva som står der borte neste helg ;DLagga skrev:Klabbers, Systemdek er skotsk vettu, mere temperament der.rolfozzy skrev:Nottingham er nok mer nøytral, gjengir kanskje noe mer detaljer. Litt mer, hva skal jeg si, engelsk nesa i sky.
Har hatt både Systemdek II (sukk, hvorfor solgte jeg DEN??) og IIX, fine greier,
tenker du vil kose deg med denne, eeeh, uansett hvor mange uker du kommer til
å beholde den, ti hi... ;D
Morten
Er vel sikkert ikke på nivå med gammel Dual, men det får gå. ;DJanR skrev:Tåler mange bilder
Ble positivt overrasket, den er mere "livat" enn din nr2 spiller
/jan
Kan ikke vinne allerolfozzy skrev:Er vel sikkert ikke på nivå med gammel Dual, men det får gå. ;DJanR skrev:Tåler mange bilder
Ble positivt overrasket, den er mere "livat" enn din nr2 spiller
/jan