Slåbrokken eksisterer ikke lenger. Bånnulka har tatt hans plass.Gago skrev:har slåbrokk skiftet navn?
rolfozzy skrev:Slåbrokken eksisterer ikke lenger. Bånnulka har tatt hans plass.Gago skrev:har slåbrokk skiftet navn?
Brokk eller ulke. Same shit.
Du var noen sek raskere enn meg Trondimpulse skrev:rolfozzy skrev:Slåbrokken eksisterer ikke lenger. Bånnulka har tatt hans plass.Gago skrev:har slåbrokk skiftet navn?
Not even new wrapping.
Min T-30 er på gang. Skal bare innom kvalitetssikring så kommer den.rolfozzy skrev:Ikke fått tak i enda, men jeg har en grei kar på sporing av en. Så det ordner seg nok.JanR skrev:Har du fått tak i T-30 ennå ?
/jan
rolfozzy skrev:Slåbrokken eksisterer ikke lenger. Bånnulka har tatt hans plass.Gago skrev:har slåbrokk skiftet navn?
Ahh goodyrolfozzy skrev:Min T-30 er på gang. Skal bare innom kvalitetssikring så kommer den.rolfozzy skrev:Ikke fått tak i enda, men jeg har en grei kar på sporing av en. Så det ordner seg nok.JanR skrev:Har du fått tak i T-30 ennå ?
/jan
Ser fram til det.
Den er jeg litt spent på, en meget patent step up det der.Bånnulka skrev:rolfozzy skrev:Slåbrokken eksisterer ikke lenger. Bånnulka har tatt hans plass.Gago skrev:har slåbrokk skiftet navn?
Prøve The head step up og en Luxman step up Rolf. Har gjort dem klare. Blir ikke sen i dag. Skal trene ved tre tiden og er oppe hos deg etterpå . Ok eller??+++
Mvh Roar
Den er grei Roar. Spesielt The Head kan bli interresant og prøve.Bånnulka skrev:rolfozzy skrev:Slåbrokken eksisterer ikke lenger. Bånnulka har tatt hans plass.Gago skrev:har slåbrokk skiftet navn?
Prøve The head step up og en Luxman step up Rolf. Har gjort dem klare. Blir ikke sen i dag. Skal trene ved tre tiden og er oppe hos deg etterpå . Ok eller??+++
Mvh Roar
JanR skrev:Fiske er morro, mest i ferskvann for min del.
Nuvel, meg om det.
Skandinavians beste vinylrigg/lyd. Ikke beskjeden den karen
/jan
Noen mål må man sette seg, som sagt ikke beskjeden den karenBånnulka skrev:JanR skrev:Fiske er morro, mest i ferskvann for min del.
Nuvel, meg om det.
/jan
Han har så bra lyd nå at han må sitte ute på plenen for og høre. ;D Blir for bra i gruva. ;D
Værste er at han trur det også. ;D
Mvh Roar
Er det ikke det som det hele går ut på da ? ;DBånnulka skrev:JanR skrev:Fiske er morro, mest i ferskvann for min del.
Nuvel, meg om det.
/jan
Værste er at han trur det også. ;D
Mvh Roar
M
impulse skrev:Jævlig god step-up, det dærre huet.. Særlig om den har Ortofon-tilpasset impedanse. Da får T-30 noe å bryne seg på.
Ja, og han har The head igjen og prøve.JanR skrev:Luxman ?
/jan
Bånnulka skrev:Så morro Ja da er det bare å lete opp en Ortofon det da Roar.JanR skrev:Luxman ?
/jan
/jan
Ja, og han har The head igjen og prøve.
Mvh Roar
Vi får håpe det låter bra hos deg også, etterhvertBånnulka skrev:
Har en 20 supreme,men den er litt sliten. Høre med lagersjefen på Os om han har noen liggende.
Mvh Roar
JanR skrev:Vi får håpe det låter bra hos deg også, etterhvertBånnulka skrev:
Har en 20 supreme,men den er litt sliten. Høre med lagersjefen på Os om han har noen liggende.
Mvh Roar
/jan
Var ikke sånn mentBånnulka skrev:JanR skrev:Vi får håpe det låter bra hos deg også, etterhvertBånnulka skrev:
Mvh Roar
/jan
Spiller brukbart her hos meg om dagen. Fornøyd med Carlsson og Manley.
Men det var morro at Rolf fikk denne flotte lyden. Han har nok noe og glede seg til når T 30 kommer. Kansje den er bedre enn disse to han låner av meg.
Mvh Roar
JanR skrev:Var ikke sånn mentBånnulka skrev:JanR skrev:Vi får håpe det låter bra hos deg også, etterhvertBånnulka skrev:
Mvh Roar
/jan
Spiller brukbart her hos meg om dagen. Fornøyd med Carlsson og Manley.
Men det var morro at Rolf fikk denne flotte lyden. Han har nok noe og glede seg til når T 30 kommer. Kansje den er bedre enn disse to han låner av meg.
Mvh Roar
Vet jo at du har bra lyd, i mine ører. Tenkte mere på at MC 30 kunne gjøre det enda bedre, time vill shåv.
rozzy:
grer det seg til med T30 ?
/jan
Aldri vært i Østfold.Roberten skrev:Hepp ! Jeg har aldri vært i Østfold, men jeg føler meg allikevel bombesikker på at du er nødt til å høre dette albumet, rolfozzy. På tro og ære. Skulle det vise seg å være vanskelig å oppdrive sender jeg en plastkopi med Fingern neste gang han skal ned i gruven.
Jeg vet. Det er pinlig. Man kan neppe kalle meg fullverdig menneske. Fingern har som regel både plass og hjerterom, så der finnes det nok en mulighet jarolfozzy skrev:Aldri vært i Østfold.
Skal sjekke din anbefaling, som er ukjent for meg. Men har ikke fingern plass i bilen til deg en gang han skal denne veien da?
Gjør det.Roberten skrev:Å fillern, jeg har den kun på cd, det der var folkeopplysning på sitt beste, rolfozzy !
Shallow Grave er et knallsterkt album i mine ører, så det er absolutt verdt pengene.
Gode ting, hadde vært stas med gruvebesøk, så jeg får sjekke med Fingern neste gang han har tenkt seg østerled.
planen klar med brasse når blårotta er friskRoberten skrev:Å fillern, jeg har den kun på cd, det der var folkeopplysning på sitt beste, rolfozzy !
Shallow Grave er et knallsterkt album i mine ører, så det er absolutt verdt pengene.
Gode ting, hadde vært stas med gruvebesøk, så jeg får sjekke med Fingern neste gang han har tenkt seg østerled.
Bare vil nevne at neste uke befinner jeg meg på sørlandet.65finger skrev:planen klar med brasse når blårotta er friskRoberten skrev:Å fillern, jeg har den kun på cd, det der var folkeopplysning på sitt beste, rolfozzy !
for ta det uken etter eller til helgen om det passerrolfozzy skrev:Bare vil nevne at neste uke befinner jeg meg på sørlandet.65finger skrev:planen klar med brasse når blårotta er friskRoberten skrev:Å fillern, jeg har den kun på cd, det der var folkeopplysning på sitt beste, rolfozzy !
Førstkommende helg passer det dårlig. Derimot neste helg....65finger skrev:for ta det uken etter eller til helgen om det passerrolfozzy skrev:Bare vil nevne at neste uke befinner jeg meg på sørlandet.65finger skrev:planen klar med brasse når blårotta er friskRoberten skrev:Å fillern, jeg har den kun på cd, det der var folkeopplysning på sitt beste, rolfozzy !
rolfozzy skrev:Og så har Luxman stepupen vært i drift noen timer her ikveld. Bra fundament i bassen på den, det er vel det store plusset med den. For samtidig som bassen blir bra, så dras hele lydbildet nedover slik at friskheten i toppen blir kraftig redusert.
Jeg kobla tilbake "den lille tønna" og da spilte det faktisk en god del bedre i mine ører.
Åpent, oppløst og samtidig med en stram bass, dog ikke så dyp og markert som med Luxman.
Helt korrektBånnulka skrev:rolfozzy skrev:Og så har Luxman stepupen vært i drift noen timer her ikveld. Bra fundament i bassen på den, det er vel det store plusset med den. For samtidig som bassen blir bra, så dras hele lydbildet nedover slik at friskheten i toppen blir kraftig redusert.
Jeg kobla tilbake "den lille tønna" og da spilte det faktisk en god del bedre i mine ører.
Åpent, oppløst og samtidig med en stram bass, dog ikke så dyp og markert som med Luxman.
Slik kan en oppfatte ting en prøver.
Mvh Roar