Det tror jeg helt sikkert.rolfozzy skrev:Det får være nok jobb for i dag. Hm....hadde jeg betalt kontigenten til Hornalliansen så hadde vel hele gjengen dukka opp på dugnad.
Regner med at dette er til fundamentet for basshornene???rolfozzy skrev:Da er resten av dagen besatt med blodslitt. Kom 10 kubikk med grus her i går. Får vel bistå kjerringa med anvisninger om hvor ho skal legge den.
;D Nei jeg foretrekker en mer luftig bass.pengesluk skrev:Regner med at dette er til fundamentet for basshornene???rolfozzy skrev:Da er resten av dagen besatt med blodslitt. Kom 10 kubikk med grus her i går. Får vel bistå kjerringa med anvisninger om hvor ho skal legge den.
Mindre av det mao ?rolfozzy skrev:;D Nei jeg foretrekker en mer luftig bass.pengesluk skrev:Regner med at dette er til fundamentet for basshornene???rolfozzy skrev:Da er resten av dagen besatt med blodslitt. Kom 10 kubikk med grus her i går. Får vel bistå kjerringa med anvisninger om hvor ho skal legge den.
Hmm. Bra bass her nå. Det er gjort tiltak.JanR skrev:Mindre av det mao ?rolfozzy skrev:;D Nei jeg foretrekker en mer luftig bass.pengesluk skrev:Regner med at dette er til fundamentet for basshornene???rolfozzy skrev:Da er resten av dagen besatt med blodslitt. Kom 10 kubikk med grus her i går. Får vel bistå kjerringa med anvisninger om hvor ho skal legge den.
/jan
rolfozzy skrev:Hmm. Bra bass her nå. Det er gjort tiltak.
Som ingen som ikke har hørt det ville tro Heresy kunne greie. Jeg trodde det ikke sjøl engang.![]()
To hearing is beliving. Ellers blir det bare løse rykter.JanR skrev:rolfozzy skrev:Hmm. Bra bass her nå. Det er gjort tiltak.
Som ingen som ikke har hørt det ville tro Heresy kunne greie. Jeg trodde det ikke sjøl engang.![]()
Tiltak som i ?
Eller må man bortom en dag og sjekke ut hva som er gjort ?
/jan
Godt poeng.rolfozzy skrev:To hearing is beliving. Ellers blir det bare løse rykter.JanR skrev:rolfozzy skrev:Hmm. Bra bass her nå. Det er gjort tiltak.
Tiltak som i ?
/jan
Fare for det, JanR.JanR skrev:Godt poeng.rolfozzy skrev:To hearing is beliving. Ellers blir det bare løse rykter.JanR skrev:rolfozzy skrev:Hmm. Bra bass her nå. Det er gjort tiltak.
Tiltak som i ?
/jan
Da må det bli nok en Halden tur til uka.
/jan
rolfozzy skrev:Hm...Hentelapp i postkassa i dag. Noe essensielt for dyrking av hobbyen min er det.
Hææææ ?rolfozzy skrev:Du vet det, Jan, at det som er essensielt for deg, trenger ikke være det for meg. ;D
Å gud hjelpe....rolfozzy skrev:Laaang utpakking følger.
Har du bestilt ny tannbørste? ;Drolfozzy skrev:Her lå hentelappen.
![]()
Du har rett Jan. Den må tas ut av slira skal den kunne brukes til noe.JanR skrev:Ja ???
/jan
;D ;DR.S. skrev:Jeg sitter klar med bandasjer og press ???
Mvh. RS
Skal ta hensyn til det.JanR skrev:Ikke så fort, klarer knapt nok å henge med her :
/jan