Trekk pusten da. Så skal jeg gjøre meg ferdig.JanR skrev:Måtte sette meg ned her, trekke pusten. Rene F1 løpet det her.
/jan
Nå har jeg ikke noe valg, må bortom til ukarolfozzy skrev:Fleetwood Mac. Live 4LP boks. Boston Tea Party 1970.
Jeg nevnte jo at det var noe veldig essensielt når jeg driver med denne hobbyen. Nemlig MUSIKK.
![]()
Det tviler jeg ikke pårolfozzy skrev:Ja det er en stund siden du har vært her nå. Ta deg en tur når det måtte passe du. Du vet hvor du stort sett finner meg.
Nei jeg kjøpte ikke Fleetwood Mac platene på Ebay. The Garden kjøpte jeg de. Utgitt i 2009, så det er ganske nytt på vinyl. Har bare vært og få på CD tidligere.
Fantastiske livegreier dette.
God bedring. Kan ikke ha snørr i Gruva.JanR skrev:Det tviler jeg ikke pårolfozzy skrev:Ja det er en stund siden du har vært her nå. Ta deg en tur når det måtte passe du. Du vet hvor du stort sett finner meg.
Nei jeg kjøpte ikke Fleetwood Mac platene på Ebay. The Garden kjøpte jeg de. Utgitt i 2009, så det er ganske nytt på vinyl. Har bare vært og få på CD tidligere.
Fantastiske livegreier dette.
Tidlig FM, det lille jeg har hørt, er jo knallbra blues.
Live i tillegg, kan ikke gå feil der.
Lagt på "må ha listen"
Svinger bortom til uka/så snart jeg er i form igjen. Ny runde med rennende neser og såre halser her i huset :-\
/jan
Det er ikke bass det du har Rolf,bare en antydning til og bli litt bass. ;Drolfozzy skrev:Hmm. Bra bass her nå. Det er gjort tiltak.JanR skrev:Mindre av det mao ?rolfozzy skrev:;D Nei jeg foretrekker en mer luftig bass.pengesluk skrev:Regner med at dette er til fundamentet for basshornene???rolfozzy skrev:Da er resten av dagen besatt med blodslitt. Kom 10 kubikk med grus her i går. Får vel bistå kjerringa med anvisninger om hvor ho skal legge den.
/jan
Som ingen som ikke har hørt det ville tro Heresy kunne greie. Jeg trodde det ikke sjøl engang.![]()
Bånnulka skrev:Det er ikke bass det du har Rolf,bare en antydning til og bli litt bass. ;Drolfozzy skrev:Hmm. Bra bass her nå. Det er gjort tiltak.JanR skrev:Mindre av det mao ?rolfozzy skrev:;D Nei jeg foretrekker en mer luftig bass.pengesluk skrev:Regner med at dette er til fundamentet for basshornene???rolfozzy skrev:Da er resten av dagen besatt med blodslitt. Kom 10 kubikk med grus her i går. Får vel bistå kjerringa med anvisninger om hvor ho skal legge den.
/jan
Som ingen som ikke har hørt det ville tro Heresy kunne greie. Jeg trodde det ikke sjøl engang.![]()
![]()
![]()
Mvh Roar
rolfozzy skrev:Fleetwood Mac. Live 4LP boks. Boston Tea Party 1970.
Jeg nevnte jo at det var noe veldig essensielt når jeg driver med denne hobbyen. Nemlig MUSIKK.
![]()
Er det for ei tid å være våken/oppe på ???rolfozzy skrev:Jeg har ikke erfaring med Vinyl Lovers andre utgivelser, men denne går det absolutt an og høre på. Bra lyd syns nå jeg.
Og ikke minst, bra musikk.
Du vet, gamle folk må opp og pisse.JanR skrev:Er det for ei tid å være våken/oppe på ???rolfozzy skrev:Jeg har ikke erfaring med Vinyl Lovers andre utgivelser, men denne går det absolutt an og høre på. Bra lyd syns nå jeg.
/jan
Trodde gamle folk hadde potta under senga ???rolfozzy skrev:Du vet, gamle folk må opp og pisse.JanR skrev:Er det for ei tid å være våken/oppe på ???rolfozzy skrev:Jeg har ikke erfaring med Vinyl Lovers andre utgivelser, men denne går det absolutt an og høre på. Bra lyd syns nå jeg.
/jan
;DJanR skrev:Trodde gamle folk hadde potta under senga ???rolfozzy skrev:Du vet, gamle folk må opp og pisse.JanR skrev:Er det for ei tid å være våken/oppe på ???rolfozzy skrev:Jeg har ikke erfaring med Vinyl Lovers andre utgivelser, men denne går det absolutt an og høre på. Bra lyd syns nå jeg.
/jan
/jan
Hjelper ikke det, hvis de ikke kommer seg ut av senga.JanR skrev:Trodde gamle folk hadde potta under senga ???rolfozzy skrev:Du vet, gamle folk må opp og pisse.JanR skrev:Er det for ei tid å være våken/oppe på ???rolfozzy skrev:Jeg har ikke erfaring med Vinyl Lovers andre utgivelser, men denne går det absolutt an og høre på. Bra lyd syns nå jeg.
/jan
/jan
Mobbe rolf dagen i dag? ;DMbare skrev:Hjelper ikke det, hvis de ikke kommer seg ut av senga.JanR skrev:Trodde gamle folk hadde potta under senga ???rolfozzy skrev:Du vet, gamle folk må opp og pisse.JanR skrev:Er det for ei tid å være våken/oppe på ???rolfozzy skrev:Jeg har ikke erfaring med Vinyl Lovers andre utgivelser, men denne går det absolutt an og høre på. Bra lyd syns nå jeg.
/jan
/jan
;D ;DRoDa skrev:Han er vel så gammel at den peker nedover om morran så han slipper å stå på henda og pisse... :
Lucky bastard. ;D
R
Akkja. Det var tider det. ;DJanR skrev:;D ;DRoDa skrev:Han er vel så gammel at den peker nedover om morran så han slipper å stå på henda og pisse... :
Lucky bastard. ;D
R
/jan
Tydeligvis ingenting du har tenkt å fortelle om.rolfozzy skrev:Men.....hentelapp i postkassa i dag også. Hva kan det være?
![]()
Jada. Det er du som har laga kablene. Og det er du som har modda cdspillern.R.S. skrev:Redigert utsnitt, gjengitt uten tillatelse:
"Hele anlegget til Rolf virker meget godt sammensatt og her ligger det mye bytting og lytting til og få det resultatet som er i dag. Rolf har jo lang fartstid i dette så her han nok brukt mye av erfaringen sin for og få dette til." :
Mvh. RS
Nå så. ;DR.S. skrev:Du fikk ikke med deg redigeringen i første linje?
Mvh. RS
R.S. skrev:Må bare mobbe litt, morro at det slår gnister i gruva
Mvh. RS