|
JanR skrev:Bånnulka skrev:Sterke ord fra den karen
/jan
Du er blant de du også Jan,spiller meget godt hos deg også. Men nå synes jeg Rolf hadde en meget god vinyllyd. Han har fått en hel annen tyngde lydmessig og kraft.
Det beste med er at han ikke gir seg,hørte forbedring en lite tveak som ble gjort når jeg var der. Men dette får Rolf komme tilbake til.
Mvh Roar
Har allerede hentet en kald pils, bare sånn i tilfelle... ;DErosLoveking skrev:nå tar det helt av her, tror nesten jeg må roe spenningen med et lite glass calvados
Å nei du. Dette er ypperste hifi kvalitet.gismo skrev:Åååå....nå ser jeg....ny tannbørste!!!
;D ;D gismo
rolfozzy skrev:Men nå skal jeg teste noe spennende ulka hadde med seg her i dag.
Skal være så forsiktig så. :Bånnulka skrev:rolfozzy skrev:Men nå skal jeg teste noe spennende ulka hadde med seg her i dag.
Denne er du forsiktig med Rolf. Husk denne er meget spesiel innen vinylverden. Denne ble laget i Nrk for og bedre lyden og minske støy.Finns bare 1 eks av denne.
Mvh Roar
Og baksiden kan brukes til og sjekke antiskating. Bonuspoeng der.gismo skrev:Noen ganger er baksiden(delen) flottere enn fronten 8)
Pst: (-m)
gismo
R.S. skrev:Større rom? Har du prøvd å måle?
Mvh. RS
R.S.har ikke greie på dette. ;D Nei jeg har ikke målt,men jeg har veid og overveid.Bånnulka skrev:R.S. skrev:Større rom? Har du prøvd å måle?
Mvh. RS
Lydbildet åpnet seg og en fikk større rom Reidar. Men dette kjenner vel du til.
Hørte litt på den i går og det virket bra med denne platematten. Vinyllyden hos Rolf er meget god nå. Er litt imponert over hva han får til,når en tenker på hva han bruker av cash for tiden.
Pang bør høre dette.
Mvh Roar
Hmm, spennende. Se om jeg finner den asap.JAND skrev:Skal det være norsk hornmusikk er denne skiva et alternativ....
Jon A
Slått ut en vegg ? :R.S. skrev:Ulka; jeg tror fortsatt ikke noe på at rommet er blitt større
Mvh. RS
Verdens beste norske album! ;D ;D ;D ;D ;D ;Drolfozzy skrev:Og i anledning av 17 mai. spilles det norsk musikk i Gruva i dag.
![]()
Motorpsycho - Timothys Monster.
rolfozzy skrev:Hyfsad ja. Store ord til og komme fra deg det, pang. ;D
Som sagt plåtskiva er lagt til side, ferdig utprøvd. Kork neste.
Og dette med rom ja.Som har blitt større. Så det på ulka i går,når han lente seg tilbake og lukka øya. Han fløt inn i musikkens store rom da. Og det steg ei lita tenkeboble opp over hue på han. " Dette låter større og bedre enn min Luxman" sto det i bobla. ;D
Jaga Jazzist er forøvrig også kurant 17 mai musikk.
Denne har fått et par runder i dag.
Heavyjazzrockprog. Bushmans Revenge - Jitterbug.
![]()