Merkelig nok, men ja.JanR skrev:Du milde, snør det på begge sidene av kåken ? :
/jan
Variert prod. der i gården, ja - men du hadde garantert likt Dylan varianten selv om det hos deg ville være for blasfemi å regne!rolfozzy skrev:Jeg har aldri oppfatta at denne Valen er morsom, uansett hvem han prøver og parodiere. Er kanskje meg det er noe feil med, men sånn er det bare.pengesluk skrev:Stalltips Rozzy - Valen som Dylan-kopi på NRK3, knall! ;D ;D
Alle vet at det er Rokkeveien som gjelder til Halden!JanR skrev:Pokker !
20cm snø ute i gården.
Og jeg som trodde det var risikosport det jeg drev med i går, kjørte gamle E6 til - fra halden.
/jan
For der var det sikkert bart i går.Dazed skrev:Alle vet at det er Rokkeveien som gjelder til Halden!JanR skrev:Pokker !
20cm snø ute i gården.
Og jeg som trodde det var risikosport det jeg drev med i går, kjørte gamle E6 til - fra halden.
/jan
Bart er for trøndere! ;DJanR skrev:For der var det sikkert bart i går.
Underbart. ;DLagga skrev:Trønderbart?
:
Det er er Lysbakken, som er på besøk i Trondheim for å prøve bart samt oppleve feministisk selvforsvar!Lagga skrev:Trønderbart?
:
Hva skal vi med slike middelmåtigheter som Valen når vi har eminente komiker som Dazed blant oss?Dazed skrev:Bart er for trøndere! ;DJanR skrev:For der var det sikkert bart i går.
Nå må du huske at Dazed er en ung mann. Livet har ikke pløyd sine groper i han enda.pengesluk skrev:Dazed ser ikke halvparten så bra ut som Valen og du Rozzy, fikser ikke Valen av presenile årsaker ;D ;D :-*
Dessuten forsøker jeg å motvirke rynker ved å bli så stinn som mulig!rolfozzy skrev:Nå må du huske at Dazed er en ung mann. Livet har ikke pløyd sine groper i han enda.pengesluk skrev:Dazed ser ikke halvparten så bra ut som Valen og du Rozzy, fikser ikke Valen av presenile årsaker ;D ;D :-*
Dazed skrev:Dessuten forsøker jeg å motvirke rynker ved å bli så stinn som mulig!rolfozzy skrev:Nå må du huske at Dazed er en ung mann. Livet har ikke pløyd sine groper i han enda.pengesluk skrev:Dazed ser ikke halvparten så bra ut som Valen og du Rozzy, fikser ikke Valen av presenile årsaker ;D ;D :-*
Den må du lenger ut på landet med. Alle vet jo at du har noen flotte smilehull!pengesluk skrev:DEN har JEG patent på - presse ut mulige rynker fra innsiden!
pengesluk skrev:Dazed skrev:Dessuten forsøker jeg å motvirke rynker ved å bli så stinn som mulig!rolfozzy skrev:Nå må du huske at Dazed er en ung mann. Livet har ikke pløyd sine groper i han enda.pengesluk skrev:Dazed ser ikke halvparten så bra ut som Valen og du Rozzy, fikser ikke Valen av presenile årsaker ;D ;D :-*
DEN har JEG patent på - presse ut mulige rynker fra innsiden!
Sånt tar vi erfarne klagere på rutine og erfaring. Det finnes alltid noe å klage over!rolfozzy skrev:Og når i tillegg sola skinner ute og vårtemperaturen stiger, da har jeg egentlig ikke mye å klage på.
Ja jeg skal nok finne noe. Men akkurat nå er jeg fornøyd. ;DDazed skrev:Sånt tar vi erfarne klagere på rutine og erfaring. Det finnes alltid noe å klage over!rolfozzy skrev:Og når i tillegg sola skinner ute og vårtemperaturen stiger, da har jeg egentlig ikke mye å klage på.
Ja det settes pris på ærlige folk fra min side. Har sendt han en mail og fortalt det. Han røk rett inn på julekortlista mi.JanR skrev:Så bra at det ordnet seg rozzy
Og godt at det finns ærligere selgere der ute.
/jan
rolfozzy skrev:
;Drolfozzy skrev:Har vært så lite folk her på en stund nå at jeg begynner jaggu og lure på om jeg er boikotta. Eller noe sånt.
Jeg kan bare snakke for min egen del og herved erklære at du ikke er boikotta - jeg er bare perverst overarbeidet og har vært det en stund (og det ser ikke ut til å gi seg). Juni, derimot. 8)rolfozzy skrev:Takk for gratulasjonene.
For og sitere en berømt østfolding " Det spellærnte så pessgæernt nå"
Så det er bare og ta seg en tur for kaffe og kvalitetsmusikk for de som har lyst.
Har vært så lite folk her på en stund nå at jeg begynner jaggu og lure på om jeg er boikotta. Eller noe sånt.
Jada, godt å se deg herMå bare sjekke om dette med skrivinga fungerer her.
Takk for det. Men foreløpig syns jeg dette nye er ganske så uvant og tungvint og bruke. Men det går seg vel til etter hvert.Jada, godt å se deg her
/jan
Uvant/tungvint/nytt, det meste passerTakk for det. Men foreløpig syns jeg dette nye er ganske så uvant og tungvint og bruke. Men det går seg vel til etter hvert.