Du mener altså at subjektivistene ikke stigmatiserer en hel gruppe rasjonelle med hele tiden å bruke ord som alltid og aldri når rasjonalistene skal beskrives? Du bekrefter vel egentlig på en litt morsom måte det første avsnittet i innlegget dittDet som jeg syns er helt tydelig er at man leser egne innlegg med helt andre brilleglass enn man leser motpartens.
Det forbauser meg stadig at de såkalte saklige rasjonalistene stigmatiserer en hel gruppe audiofile med hele tiden å bruke ord som "alltid" og "aldri" når subjektivistene skal beskrives.
Sånt blir det bråk av. For hvem finner seg i og bli satt i en bås og tillagt både det ene og det andre som man ikke mener.
Jeg synes ikke den agendaen virker særlig skjult. På den annen side er jo agendaen nøyaktig omvendt på andre siden her også. Har rasjonalistene egentlig bedt om å bli "frelst med de hotteste tweakene som de allikevel ikke tror på?"I tillegg driver noen diskusjoner ut fra en skjult agenda virker det som.
Den agendaen består i å frelse lettlurte audiofile placebo-ofre fra å bruke for mye penger på hifi.
Trøbbelet er bare at ingen av oss har bedt om å bli frelst.
Slikt blir det også bråk av...
Selv liker jeg å forsøke å trekke inn rasjonalisme og subjektivisme og forsøke å gjøre noe konstruktivt ut av kombinasjonen, men det medfører ofte at jeg blir "uthengt" som rasjonalist med skylapper.
;D
Vedlegg
-
250.6 KB Visninger: 1