6bm8
Hi-Fi freak
Gaia--Min drøm blir til virkelighet
Gratulerer!! Vilt fett!!!
Gratulerer!! Vilt fett!!!
Akkurat...theStig skrev:Jeg tror/håper/ønsker at ytelsen til dette systemet vil stoppe kjeften på alle som har lagt ICE forsterkere for hat. ;D
Gratulerer med storslott system, og velkommen i "tungvektsklubben" Back_Door. Det koster både penger og mot å gå nye veier, men smaker desto bedre når resultatet blir vellykket!Back_Door skrev:For meg har året som har gått medført mye frustrasjon som følge av stadige forsinkelser i prosjektet. Flere ganger vurderte jeg å trekke meg ut. Dagens resultat er derfor så utrolig kjærkomment! Jeg tok en stor risko, men har nå til fulle fått bekreftet at min magefølelse var riktig.
Valentino skrev:Jeg nominerer dette til årets bilde i norsk Hifi:
Tiltredes! ;D
Mvh
Sniff
Klipp håret og få deg en ordentlig jobb, Snickers. ;D
Mer enn formler i den kroppen der!Valentino skrev:Jeg nominerer dette til årets bilde i norsk Hifi:
Den kulemagen, fungerer den som bassfelle?Back_Door skrev:Etter over et års utvikling, er omsider Gaia i ferd med å bli virkelighet i min stue!
Jo, jeg er glad for at jeg neglisjerte både pessimister og håndhevere av janteloven underveis..prnesse skrev:Gratulerer! Godt at ikke alle pessimistene i den tidligere tråden din fikk rett.
Høyttalerene så meget bra ut, og de spiller vel enda bedre..
Men det må de vel nesten gjøre til den prisen.
Men det vet jo bare noen få ennå. At de ble en virkelighet står jo egentlig bare på kapital at de trøkker ekstremt med mye dynamikk er vel ingen overraskelser. Det jeg lurer på er hvordan soundtage har blitt. Dybde og ultrapresise plasseringer med mye "luft" rundt instrumenter. Til denne prisen må jo alt overgåes normal high-end. Hvordan spiller de en klassisk konsert (hvis det er innenfor din musikksmak)?prnesse skrev:Gratulerer! Godt at ikke alle pessimistene i den tidligere tråden din fikk rett.
Takk!Lyngen skrev:Men det vet jo bare noen få ennå. At de ble en virkelighet står jo egentlig bare på kapital at de trøkker ekstremt med mye dynamikk er vel ingen overraskelser. Det jeg lurer på er hvordan soundtage har blitt. Dybde og ultrapresise plasseringer med mye "luft" rundt instrumenter. Til denne prisen må jo alt overgåes normal high-end. Hvordan spiller de en klassisk konsert (hvis det er innenfor din musikksmak)?prnesse skrev:Gratulerer! Godt at ikke alle pessimistene i den tidligere tråden din fikk rett.
Det jeg er litt skeptisk til er såpass "rimelig" elektronikk til så ekstremt dyre høyttalere. Hvis dere har lykkes på første forsøk så er det jo bare å ta av seg hatten .
Gratulerer med det vågale prosjektet!
Man behøver ikke spille høyt bare fordi man KAN spille høyt..Valentino skrev:Back_Door! Hvordan går det med ørene!?
Tanken på å være i stand til å spille Mahlersymfonier på realistisk nivå er både spennende og skremmende.Back_Door skrev:Man behøver ikke spille høyt bare fordi man KAN spille høyt..Valentino skrev:Back_Door! Hvordan går det med ørene!?
Men det skal samtidig innrømmes at jeg ikke føler behov for ekstern romperister..
Det rare med anlegg som dette, er at man faktisk kan spille mye høyere uten at det føles vondt i ørene.
Takk skal du ha!rolfozzy skrev:Må bare gratulere. Flotte bokser. De spiller vel musikk ?
Tar gjerne en tur i løpet av avspaseringa jeg.Back_Door skrev:Takk skal du ha!rolfozzy skrev:Må bare gratulere. Flotte bokser. De spiller vel musikk ?
Det er jo ikke lange veien for deg å teste selv..?
Du har fått PM.rolfozzy skrev:Tar gjerne en tur i løpet av avspaseringa jeg.
Ja, det er planen, men jeg innser jo også etter å komme direkte fra messe i Trondheim at det er et stort prosjekt bare å stille opp disse høyttalerne. Med alle designelementer på plass vil vi være nødt til å leie rommet vi skal spille i minst 1 ekstra dag før selve riggedagen.JENO skrev:Et spørsmål til Snickers:
Blir et tvillingsystem til dette å få høre offentlig (messe e.l) i nærmeste framtid? Hadde vært fryktelig spennende med en prøvelytt!
Fy skamme seg 8)Jurassic skrev:så gay'a ;D
Midgard Audio har spennende planer på gang. Det blir dog, etter hva jeg har forstått, kun en versjon av Gaia.custin skrev:Herlig tråd. Gratulerer med det råeste jeg noengang har sett. Er det noen mulighet for at det blir laget en litt nedskalert versjon av Gaia? :