K
Konrad_Johnsen
Gjest
Gaia--Min drøm blir til virkelighet
(theStig var vel førstemann hos OMF og så kom Snickers og pyntet på det etterpå. Nå vice versa)
Angående det anekdotiske: Flyttet du da frem til type 'likesidet trekant' eller ville du lengre frem?
Spennende med justeringene, ikke minst det faktum at det ER justeringsmuligheter.
Tror jeg må en tur til Karma snart jeg også.
Karma: Føles det bedre etter de Løtenske justeringer på lørdag, eller var det bedre (i dine ører selvfølgelig) før?
1 -1 altsåValentino skrev:Anekdotisk: Min første innskytelse var å dra lyttestolen fram bortimot en meter! Snickers ba oss flytte den tilbake til utgangspunktet. Man kan visstnok ikke ha Sonus faber-øretelefoner som referanse for alle stereoanlegg i hele verden...
(theStig var vel førstemann hos OMF og så kom Snickers og pyntet på det etterpå. Nå vice versa)
Angående det anekdotiske: Flyttet du da frem til type 'likesidet trekant' eller ville du lengre frem?
Spennende med justeringene, ikke minst det faktum at det ER justeringsmuligheter.
Tror jeg må en tur til Karma snart jeg også.
Karma: Føles det bedre etter de Løtenske justeringer på lørdag, eller var det bedre (i dine ører selvfølgelig) før?