Vis vedlegget 826973
Chassis og plinth godt forent med nye skruer og gummiforinger. Nytt mellomhjul fra Audiosilente, diverse fjærer til mellomhjul og fartsregulator byttet ut, i tillegg ny baseplate og tilhørende gummiforinger til armen. Fikk justert fartsregulatoren, mye jevnere gange, så det lover godt når jeg får på plass flere/nyere deler også. Tungt plinth gjør mye godt og positivt med lyden, skal spille litt flere plater og få bedre helhetsinntrykk, samt finjustere arm og pickup. Spilleren står foreløpig på hjemmelagde ben i kork, de skal erstattes med noe annet etter hvert, i tillegg til en del andre småting som skal tas med tiden. Jeg er i en liten dialog med et tysk firma om service og kabelbytte på armen, det skal jeg ikke prøve meg på selv. Så blir det å se på litt andre pickuper til høsten, for øyeblikket er det DL103R som tjenestegjør. Er lysten på å teste ut Decca, og selvfølgelig SPU av en eller annen variant.
Men alt det får skje fra i morgen av, nå er det Corelli på spilleren og en lun islay whisky i glasset.