om.s skrev:
Nydelig!
som sagt så sikla jeg litt på denne under Hortenmessa, og det er ikke fritt fra ett snev av "misunnelse" nu, dette er en riktig riktig god maskin du har fått i hus, og service, det kan disse gutta ;D ;D ...
mvh
Ja om.s nå er den tilbake i "blod trimmet" stand ;D
Den spiller i kveld en god norsk innspilling.
Teknisk meget bra og dynamikk som får AP`ene til å jobbe og fremvise at de er utrolige på høyt volum ;D
Dance With a Stranger sin "To"!
Denne bruker jeg ofte på "repeat" til innspilling av saker og ting og andre tester og parametere.
Blant annet så opplevde jeg noe jeg overhode ikke hadde trodd før jeg hørte det i kveld
Først nå jeg kunne ta en "rettferdig" test/sammenligning av dette.
Da jeg fikk mine PAD Venustas som jeg nå har mellom pre og effekt trinn, kunne jeg koble opp
begge mine Whistler Audio Coanda, en XLR og en RCA mellom kilde og pre. Ved å veksle mellom disse to uendelig mange ganger på samme innspillinger, så ble jeg litt forundret
Jeg har frem til nå brukt kun XLR mellom kilde og pre i troen på at dette har vært det beste alternativet, det er det ikke i mitt oppsett ;D
RCA kabelen/inngangen fremviser egenskaper som ikke XLR kabelenl/inngangen klarer å fremvise på samme nivå
Skal komme mere tilbake på dette ved en senere anledning etter mere lytting, men får iallfall lyst til å nevne to parametere som kom tydelig frem i kveld, dynamikk i store deler av frekvens spekteret og bedre detaljering i nedrebassen.
Artig ;D ;D
Om denne trend fortsetter på annen type musikk/innspillinger blir det kanskje et godt par WA Coanda XLR til overs her
gismo