om.s skrev:
gismo skrev:
Guit skrev:
Ja du har kommet godt igang her Gismo. Veldig flott design på anlegget og oppsettet. Er det clamp eller magnetfeste for CD spilleren? Jeg har også handlet en del hos The Cable Company, eller rettere sagt Ultra Systems. Som har den mere personlige oppfølgingen. De kan mye om forskjellige tweaks og riktig tilpassing av dette. Venter på pakke fra dem nå. Men det tar lengre tid i disse dager. Servicen er meget god. Vi har noe og lære her. Lytteposisjonen er ganske nære vegg hos deg. Du har vel ikke problemer med stående bølger? .. mvh
....og en ny ic fra Purist Audio Design er på vei på nyåret
gismo
Hva kommer?
...
mvh
Hei og Godt Nyttår om.s !
Ser ut til at det blir en Venustas RCA til, har fått noen flere tilbud fra John på The Cable Company, men den er vel mest innen økonomisk rekkevidde just nu
Flyttet den jeg har mellom kilde og pre nå i jula og den blir stående der! Så å fullføre med et sett til mellom pre og effekt frister voldsomt.
Ellers er 2 stk spennende strømkabler på vei inn.....var ukjente for meg inntil nylig....men etter å ha lest litt og snakket med en som bruker disse på sitt Krell utstyr, så går jeg for 2 stk brukte til test ;D
Det er disse:
TimePortal Audio -Silver Reference power cables (6N pure silver conductors/Oiayde C47 plugger- støpsler)
Merk: renheten på sølvet som brukes her (tror ikke det er mange på markedet med denne renhet på sølvet.. :
)
Blir artig å høre hva disse kan bidra med
gismo