gismo`s musikk-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Alltid hyggelig å se det bildet :) Har ikke lyd på jobben så jeg får sjekke ut videoene dine når jeg kommer hjem.
    Hehe...jepp vi er noen filmstjerner...... :cool:
    ja du må høre på Sonus lyden syns jeg TOMZ, på pc/nettbrett er den voldsomt bra:rolleyes:;)

gismo

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Flott låt fra et godt album, mandig stemme, flotte blåsere litt der i bakgrunn etc;)

Litt mere og intens spilletid på SF Venere de siste dagene utløser en forbedring i riktig retning, nå kommer toppen også:)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.442
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Morro med litt film! :)

Tror nok det er Venere som må dras på litt med for å våkne opp ordentlig. Var i allefall det inntrykket jeg fikk av dem her i stuen.
    Men det er absolutt vellspillende saker, synd at de nå er skrudd opp i pris som mye annet.

For min del kommer det snart en ny bokhyllesak fra SA som jeg kunne tenkt meg og prøve, skal vistnok være ganske så morro sak som har arvet veldig mye fra Pandium 2 høytaleren, og pris messig skulle den plassere seg litt under Venere 1.5.
    Mantra 5 blir det klingende navnet.. :)

Morro at det rusler å går i hifiverden med litt nyheter både her og der.

Jeg opplevde det litt vrient å justere plasseringen av Venere, de sklei ikke så lett de Spikes beskytterne her på gulvet i allefall.. :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Tror nok det er Venere som må dras på litt med for å våkne opp ordentlig. Var i allefall det inntrykket jeg fikk av dem her i stuen.
    Men det er absolutt vellspillende saker, synd at de nå er skrudd opp i pris som mye annet.

For min del kommer det snart en ny bokhyllesak fra SA som jeg kunne tenkt meg og prøve, skal vistnok være ganske så morro sak som har arvet veldig mye fra Pandium 2 høytaleren, og pris messig skulle den plassere seg litt under Venere 1.5.

Jeg opplevde det litt vrient å justere plasseringen av Venere, de sklei ikke så lett de Spikes beskytterne her på gulvet i allefall.. :)
    Litt videosnutter fra eget anlegg er artig syns jeg, selv om lyden ikke blir rettferdig på sånne innslag:)

Litt mere spilletid oppleves positivt på Venere her i huset nå, og med de få timer de har så langt så har jeg videre tro på ytterligere forbedringer;) De løsner opp i både topp og bunn synes det som. Dette rakk vel aldri du med dine :D:cool:
    Artig med disse nye Mantra 5, sikkert en spennende sak!
    Flytting/dra Venere fungere meget lett på spikesunderlagene i stua her, kanskje forskjell på gulvene innvirker på dette, fort og lett gjort her altså:)

gismo

Sist redigert:

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.442
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12

Litt videosnutter fra eget anlegg er artig syns jeg, selv om lyden ikke blir rettferdig på sånne innslag:)

Litt mere spilletid oppleves positivt på Venere her i huset nå, og med de få timer de har så langt så har jeg videre tro på ytterligere forbedringer;) De løsner opp i både topp og bunn synes det som. Dette rakk vel aldri du med dine :D:cool:
    Flytting/dra Venere fungere meget lett på spikesunderlagene i stua her, kanskje forskjell på gulvene innvirker på dette, fort og lett gjort her altså:)

gismo

Nå dem fikk nok minst 8timer spilling vær dag dem sto her så opplevde fint at dem åpnet opp :) Som sagt eneste grunnen til at dem gikk ut var at de ikke taklet rock så bra som jeg skulle ønsket :) Der slår SA bedre til.

Ja den nye Mantra 5 virker som noe som kan bli bra.

Joda Gulv har mye og si, har et ganske så glatt gulv her, men var akurat som dem klistra seg fast :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

gismo

Nå dem fikk nok minst 8timer spilling vær dag dem sto her så opplevde fint at dem åpnet opp :) Som sagt eneste grunnen til at dem gikk ut var at de ikke taklet rock så bra som jeg skulle ønsket :) Der slår SA bedre til.

Ja den nye Mantra 5 virker som noe som kan bli bra.

Joda Gulv har mye og si, har et ganske så glatt gulv her, men var akurat som dem klistra seg fast :)
    Ok, ja noen rockehøytalere er ikke noen av mine SF;)
    De sklir lett her:)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Dette her er et bra Snowy White album M;)

image.jpg
    ;)

Og dette er to musikalske skinnkledde småtøser, noe for gutterommet det ;)
    Nice prise på bruken nå!

image.jpg

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.097
    Kjære gismo. Nå må du bli bra igjen!

Takk for bedringsønsker og gode råd fra en mannlig sykepleier!!
    En kvinnelig kan virke distraherende......

Vis vedlegget 300413

gismo
    Hehehehe...så sant, så sant brutter`n.
    Har du tlf.nr til psykesøster tøsen?
    Kanskje jeg også skal bli litt psyk noen dager?
    Jeg bør kanskje ikke høre med Konemor om det er greit :rolleyes:

Ellersmessig fikk jeg en ufrivillig fridag i dag takket være Norges Største Busselskap (NSB).
    Og tusen takk til dem :mad: hvem skal jeg sende fakturaen til?
    Signalanlegget mellom Moss og Vestby fikk for n-te gang nervøst sammenbrudd kl:07.50 i dag.
    Full stans i Moss hvor stasjonsområdet frådet, og mer lignet på en rabis infisert maurtue.
    Taxi var ikke spor av, langt mindre lukten av en. Hadde de bare fordampet?
    NSBs personale jobbet på spreng, men var som vanlig tatt på senga, noe som jo kan være svært så godt kremt....hmm, over til dagens situasjon. Busser skulle komme, men tiden tikket ubønnhørlig avgårde for oppmøte på jobb for oss morragretne pendlertryner.
    Klok av skade, valgte jeg retur til Særp i stedet for å stå der som et annet spørsmålstegn i den travle og smått ampre maurtua.
    På stasjonen i Særp hadde Lagga, som hadde morravakta i dag, plutselig fått litt ekstra å gjøre med de amputerte reisemulighetene.
    Når man ikke vet om man ankommer Oslo før mellom kl:11-13, og klokka er 08:30 på qvisten, så bi æ å gje faen.
    Så kan jeg heller herje litt på HFS, og lage middag tell unga, mens Konemor er på skrivekurs. Tøffel jeg? NIX!

Jeg gidder rett og slett ikke å hisse meg opp lenger over dette avsindige underskuddet av nødvendig oppgardering av infrastruktur langs NSBs linjer. Unnskyld, Jernbaneverket sko det vara. Det er vel best og utsette oppgraderingen 40 år til, så vi er sikre liksom!? Ansvarspulverisering, se det er vi for!? NOT!!!!
    Like blid :cool:

God bedring brutter`n!

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Vis vedlegget 300413

gismo

Ellersmessig fikk jeg en ufrivillig fridag i dag takket være Norges Største Busselskap (NSB).
    Signalanlegget mellom Moss og Vestby fikk for n-te gang nervøst sammenbrudd kl:07.50 i dag.
    Full stans i Moss hvor stasjonsområdet frådet, og mer lignet på en rabis infisert maurtue.
    NSBs personale jobbet på spreng, men var som vanlig tatt på senga, noe som jo kan være svært så godt kremt....hmm, over til dagens situasjon. Busser skulle komme, men tiden tikket ubønnhørlig avgårde for oppmøte på jobb for oss morragretne pendlertryner.
    Klok av skade, valgte jeg retur til Særp i stedet for å stå der som et annet spørsmålstegn i den travle og smått ampre maurtua.
    På stasjonen i Særp hadde Lagga, som hadde morravakta i dag, plutselig fått litt ekstra å gjøre med de amputerte reisemulighetene.
    Når man ikke vet om man ankommer Oslo før mellom kl:11-13, og klokka er 08:30 på qvisten, så bi æ å gje faen.
    Så kan jeg heller herje litt på HFS, og lage middag tell unga, mens Konemor er på skrivekurs. Tøffel jeg? NIX!

Jeg gidder rett og slett ikke å hisse meg opp lenger over dette avsindige underskuddet av nødvendig oppgardering av infrastruktur langs NSBs linjer. Unnskyld, Jernbaneverket sko det vara. Det er vel best og utsette oppgraderingen 40 år til, så vi er sikre liksom!? Ansvarspulverisering, se det er vi for!? NOT!!!!

God bedring brutter`n!
    Hepp...
    det nummeret gis ikke ut sånn uten videre broder, og om je kjenner dæ rett får du itte lov heller:cool:
    NSB og Jernbaneverket må du nukk diskutere med Lagga, her oppe går det kun 2 godstog på nattetider, det er alt;)
    All persontrafikk er nedlagt for flere tiårs siden, her bruker vi motoriserte kjøretøy:D
    En dag hjemme er jo ok det, men ikke i den tilstand gismo befinner seg i, dette er bare slitsomt og plagsomt, ser ut til å ta sin tid også:mad:
    HFS er litt tidsfordriv på sånne dager, snakkes broder og hils din kjære;)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Så disse forsvant rimelig fort, havner de på gutterommet M?:cool::rolleyes:

image.jpg

På tide å prøve noe annet enn Proac lissom..:);)

gismo

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.442
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Sonus Faber Toy? :) skru fast en bøyle på dem så har man jo hodetelefoner! :)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.442
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Sonus Faber Toy? :) skru fast en bøyle på dem så har man jo hodetelefoner! :)
    Hehe...hør dem spille i et lite rom før du snakker bøyler du.....;);)
    Suppler med en lite kjapp sub og det spiller flott:)

gismo
    Hehe, det er sikkert noen morro saker for et lite rom ja :) en liten sub kan også supleres til en bøyle.. eventuelt en slik en rumperister på toppen som skramler laust alt som er.. :)

roeng2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    6.147
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    9
    Håper formen kommer seg, det er jo snart helg og da har man ikke tid til slikt:rolleyes:
    Ønsker deg god bedring Dag:)

Mvh
    Ronny

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Håper formen kommer seg, det er jo snart helg og da har man ikke tid til slikt:rolleyes:

Mvh
    Ronny
    Takker Ronny, nei egentlig itte, men dette faanskapet har satt seg hardt virker det som, redd denne helga går med til mest syting og klaging:cool:
    Ikke noe så skrøpelig som en syk kær vettu:rolleyes:;)

mvh
    Dag

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.723
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Mvh
    Ronny
    Takker Ronny, nei egentlig itte, men dette faanskapet har satt seg hardt virker det som, redd denne helga går med til mest syting og klaging:cool:

mvh
    Dag
    Makan, se å få redigert bort siste linjen! ;) God bedring!!!

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.097

gismo

God bedring brutter`n!
    Hepp...
    det nummeret gis ikke ut sånn uten videre broder, og om je kjenner dæ rett får du itte lov heller:cool:
    NSB og Jernbaneverket må du nukk diskutere med Lagga, her oppe går det kun 2 godstog på nattetider, det er alt;)
    All persontrafikk er nedlagt for flere tiårs siden, her bruker vi motoriserte kjøretøy:D
    En dag hjemme er jo ok det, men ikke i den tilstand gismo befinner seg i, dette er bare slitsomt og plagsomt, ser ut til å ta sin tid også:mad:
    HFS er litt tidsfordriv på sånne dager, snakkes broder og hils din kjære;)

gismo
    Det tenkes som alltid miljøvennlig og langsiktig mtp distriktene i den norske stat.
    Fryktelig dumt med kollektive ting. Mye folk, sure er dem også, og så må man stå opp om morran for å kjøre dem hit og dit.
    Nei, takke seg til egen hydrokarbondrevet enhet.
    Ozonlaget, dem heier jeg på!!!!...:cool:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Mvh
    Ronny

mvh
    Dag
    Makan, se å få redigert bort siste linjen! ;) God bedring!!!
    Hehe...nei sannheter må få stå vettu TOMZ, god helg til dæ åsså;)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Litt skikkelig "godmusikk" må vi vel åsså ha, itte bare denna hersens rocken :cool::rolleyes:

gismo

Sist redigert:

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.330
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    gismo går til filmen! Tøffe greier. Husker du å tørke støv av loftsanlegget av og til selv om du spiller på moroboksene nede? :D

Håper du er i form igjen.
    Litt Dire Straits and Chris Rea, så blir det kanskje diarea?

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    gismo går til filmen! Tøffe greier. Husker du å tørke støv av loftsanlegget av og til selv om du spiller på moroboksene nede? :D

Håper du er i form igjen.
    Litt Dire Straits and Chris Rea, så blir det kanskje diarea?

Hehe...Hepp kompis, ikke hver dag man ser deg lengre, men desto hyggeligere;)

Formen er noe bedre, men fytterakker'n å dette sitter i :(
    Ja går til filmen er vel en overdrivelse, men artig ta noen småsnutter, blitt mye nede og i stueanlegget siste tiden, så støvtørking oppe er nok et litt forsømt kapittel :cool: Artig å jobbe litt med disse nye morroboksene/Venere og se på +\- sidene her også.
    Men som du så riktig og veldig tidlig sa til meg RoDa, jeg tror at denne sammensetningen kan bli virkelig bra, noe du hadde helt rett i gjeldende min egen smak og den musikken jeg spiller mye av;)
    Det mest imponerende er faktisk Brio-R, den holder godt mål tross litt tung last og 35m2 stue. Ja sett ut fra mine lyttenivåer da, som kanskje itte tar pusten av alle og på ingen måte kan måle seg med lydennivå i Hilversum rett før det the big bang:cool::cool:
    Du må komme en tur oppom ved anledning og lytte litt på stuelyden min nå syns jeg:)

Rea eller Dire Straits fører overhode itte til diarea, musikk man liker meget godt her oppe i skogen!
    Har i dag hørt litt på denne samleplaten fra Blue Coast Collection, veldig mange gode spor her syns jeg og meget bra lyd.
    SF Venere og Rega lyd dette;) God dynamikk og plutslighet på dette tross rolig musikk!

Talas kompis!
    gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hvilket album er den Rea låten hentet fra RoDa?

Her en annen snutt jeg har lagt ut også.

ikke noen Oscar kandidat, men viser litt av stueanlegget:cool:

gismo

Sist redigert:

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.330
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Den kommer fra superduperhitsalbumet The Road to Hell ;)
    Du må huske å filme litt på loftet også, når du er der oppe for å tørke støv av Einstein og Memento 8)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.723
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Streamet den siste snutten din til fuglene mine. Første gang jeg har hørt et annet annlegg slik, men jeg ser jo at det er en del andre som også har lagt ut slike ting. Sikkert et dumt spørsmål, men det er dem jeg kommer videre på :) Gir den lyden jeg hører på fuglene mine nå et representativt uttrykk for hva som kommer ut fra Venerene dine?

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Streamet den siste snutten din til fuglene mine. Første gang jeg har hørt et annet annlegg slik, men jeg ser jo at det er en del andre som også har lagt ut slike ting. Sikkert et dumt spørsmål, men det er dem jeg kommer videre på :) Gir den lyden jeg hører på fuglene mine nå et representativt uttrykk for hva som kommer ut fra Venerene dine?
    Rett på sak, kan ikke noe om dette, men lite sannsynlig at du hører hjemme på fuglene er det jeg hører her hjemme.
    Dette er filmet og tatt opp med en iPhone, dette er ikke et HD opptak (blir veldig stor fil), mikrofonen i iPhone har sikkert begrensninger i frekvens både opp og ikke minst nedover. Vil tro den er mangelfull, men vet ikke, da jeg spiller den av på iPhone er det iallfall "fattig" i forholdt til "live"!!!
    Men dette må mere kyndige personer uttale seg om;)
    Men litt nysgjerrig da, hvordan låt den streamingen hos deg da TOMZ :confused:

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.723
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Rett på sak, kan ikke noe om dette, men lite sannsynlig at du hører hjemme på fuglene er det jeg hører her hjemme.
    Dette er filmet og tatt opp med en iPhone, dette er ikke et HD opptak (blir veldig stor fil), mikrofonen i iPhone har sikkert begrensninger i frekvens både opp og ikke minst nedover. Vil tro den er mangelfull, men vet ikke, da jeg spiller den av på iPhone er det iallfall "fattig" i forholdt til "live"!!!

gismo
    For å være ærlig så låt det som du sier, fattig. Uten å gå i detaljer så manglet det meste av det som kjennetegner god lyd for meg. Du hadde definitivt ikke vært fornøyd ;) Er sikker på at det låter ualminnelig mye bedre i stua på Kirkenær enn her nedi Hilversum :) Kunne helt klart vært interessant hvis noen med peiling kom med noen synspunkter på hva som spiller inn ift hva en hører på eget oppsett på slike videosnutter.....

Nå nærmer det seg Jonas Fjeld, litt tapas og kaskader av god rødvin :) Selv om du er litt fysen så er det vel ikke så veldig langt fra det du skal igang med :) Ha en fin kveld!

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.330
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Husker at det ljomet den gang da jeg lastet opp noe selv.
    Filmet med Canon Ixus.

Her tror jeg det er inkludert ungeskrål i Willy sitt eget skrål.... Enjoy

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

gismo
    For å være ærlig så låt det som du sier, fattig. Uten å gå i detaljer så manglet det meste av det som kjennetegner god lyd for meg. Du hadde definitivt ikke vært fornøyd ;) Er sikker på at det låter ualminnelig mye bedre i stua på Kirkenær enn her nedi Hilversum :) Kunne helt klart vært interessant hvis noen med peiling kom med noen synspunkter på hva som spiller inn ift hva en hører på eget oppsett på slike videosnutter.....

Nå nærmer det seg Jonas Fjeld, litt tapas og kaskader av god rødvin :) Selv om du er litt fysen så er det vel ikke så veldig langt fra det du skal igang med :) Ha en fin kveld!
    Jonas Fjeld har jeg storkoste meg med i kveld, herlig program og artist:)
    Syns Silje tok kaka med sin vidunderlige versjon av Tordensky!!!
    Gikk over til Spellemann, blir bare trist da jeg hører hvem som overtar etter Ole:(
    Døgn fluer!!!!

gismo

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Filmet med Canon Ixus.

Herlig RoDa, flott blanding av Willy og barneburasdag:cool:
    Ser forøvrig at dette er fra tiden "med" kabelfokus:rolleyes:
    hvordan låt dette da du streamet det TOMZ :confused:

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.394
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

gismo

Vi får vel la blues, RoDa eller Sunkoien formidle lyden her tror jeg, tørr itte stole på youtube:cool::D

gismo

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.954
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Gir den lyden jeg hører på fuglene mine nå et representativt uttrykk for hva som kommer ut fra Venerene dine?
    gismo
    :) Kunne helt klart vært interessant hvis noen med peiling kom med noen synspunkter på hva som spiller inn ift hva en hører på eget oppsett på slike videosnutter.....

Vi får vel la blues, RoDa eller Sunkoien formidle lyden her tror jeg, tørr itte stole på youtube:cool::D

gismo
    Ekspertisen:
    Har ikke noe med HiFi å gjøre.
    Det låter SHAIT,

Hvis dere konsentrerer dere bare ørlite grann, tror kanskje at dere har kompetanse på plass til å høre det sjøl! :rolleyes::cool:;)

(Chris Rea låter forøvrig alltid shait i mine ører.)

God søndag ønskes til alle her hjemme, og dere ute på havet.

Mvh

Synes TOMZ børe prøve R&G på birds også...

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.954
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    "Gikk over til Spellemann, blir bare trist da jeg hører hvem som overtar etter Ole:("

-hvilken Ole?

I Dole?
    Ivars?

Du mener sikkert Tore?

Har du fått medisin?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.723
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Filmet med Canon Ixus.

Herlig RoDa, flott blanding av Willy og barneburasdag:cool:
    Ser forøvrig at dette er fra tiden "med" kabelfokus:rolleyes:
    hvordan låt dette da du streamet det TOMZ :confused:

gismo
    Var faktisk en tanke bedre enn ditt opptak, men fremdeles shait ift. hvordan det helt sikkert låter i virkeligheten :)

Ser at på den tiden RoDa hadde kabelfokus hadde han også rackfokus. Når jeg vet hva han tenker om kabler i dag, lurer jeg på hva han tenker om meg og mitt rack :rolleyes:;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn