gismo`s lille musikk-hule
Audionet ser bra ut hos deg,- Har dog tilgode å ha hørt disse sakene selv om jeg har lest mye godt om merket.
Var det slik at du har vurdert andre HT løsninger ? Var det ikke dine AP som sto tilsalgs..
Enig platen er knallgod og alle audiophile bør eie denne plata, subjektivt selvfølgelig. ;Dgismo skrev:Fikk denne sølvplata på mandag og hadde store forventninger da dette er en av mine absolutte favoritter.
Første inntrykk ble bra men liksom ikke helt der oppe...
Nå er den derimot snurra en 6-7 ganger og den vokser og vokser.
Veldig artig å høre hva den nye kilden tilførte oppsettet mitt og det oppleves veldig gjennom denne sølvplata.
Den har ok lydkvalitet og ART G2 graver frem utrolig detaljer og gir meg detaljering i alle frekvenser som jeg aldrig har hørt før hos meg.
Men det stopper ikke der, stikkord videre er den enorme dynamikken den tilfører i oppsettet.
På tittelsporet (nr2) gir den meg voldsomme dynamiske opplevelser på effektene i dette sporet. Strykere og rytme seksjonen gir meg ståpels!! ;D ;D
Bare smiler og smiler.
gismo
Audionet ser bra ut hos deg,- Har dog tilgode å ha hørt disse sakene selv om jeg har lest mye godt om merket.
Var det slik at du har vurdert andre HT løsninger ? Var det ikke dine AP som sto tilsalgs..