gismo
Æresmedlem
Livet innpå Finnskogarna……
Godmorgen…… kaffen smaker gøtt i -25
gismo
Godmorgen…… kaffen smaker gøtt i -25
gismo
Med den kulda dere har er det nok best å pisse før man går utEn nydelig og kald dag ved herlige Røgden
gismo
Mulig et eksempel på deler av rettsvitenskap i et nøtteskall?Triste greier dette for Sandra Borch, og veldig dumt av henne å gjøre som hun gjorde for å bli ferdig med sin masteroppgave.
Men som akademiker, så er det en ting jeg stusser på, og det er at man først etter 10 år bringer dette til torgs
Hvorfor er det ikke oppdaget før nå?
Hun innrømmer selv at hun har kopiert inn tekst fra andre studenters masteroppgaver uten å referere til hvilke forfatter eller forfattere hun har hentet tekst, sitater eller teorier fra. Det i seg selv er en ufint og en kardinalsynd. Æres den som æres bør.
Det å stjele slik fra andre som har slitt med sin master eller publikasjon er akademisk harakiri, noe hun garantert viste om den gang hun studerte.
Så kan man bare tenke seg hva det vil gjøre for videre ansettelse i yrkeslivet.
Men så kommer det jeg lurer på, og det er at hennes veileder(e) og eksaminander vitterlig skal sjekke utsagn, teorier, referanser etc. i en masteroppgave.
Etterprøve, spørre og grave hvor hun har hentet hva fra ut over å stole på at eksaminanden har rent mel i posen.
Det er en del av jobben med og uteksaminere kandidaten.
Selvfølgelig lett å si, men ikke alltid like lett og oppdage om kandidaten har gjort seg flid med å skjule sine spor.
Hun vil nok dessverre ikke bli den siste som faller for fristelsen å ta en snarvei innen akademia
Tror du har helt rett.Hun vil nok dessverre ikke bli den siste som faller for fristelsen å ta en snarvei innen akademia
Støtter dæ her….aldri likt den damaForresten, hvis Kjerkols måtte gå så er det absolutt ikke noe krise, faktisk heller motsatt.
Slettes ikke umulig ProethifiMulig et eksempel på deler av rettsvitenskap i et nøtteskall?
Bytta om på grønnplantene?
Tror også han har vridd puffenBytta om på grønnplantene?
Der tok du feil ungen mann, den er faktisk «akustisk rund» og helt NYTror også han har vridd puffen
Hvor er paprikaen?? Nei nå går det en vei, rett i dass.Tom for agurk?
Jobber meg igjen hennes nyeste album, litt anderledes sammensetning av band, og litt mer "pop" en det hun har fra før. Men mye er bra.
Akkurat.Tomt for det meste skjønner dø gutter
Er så hault ute at je helst itte vil ut å skli med Caddy’n på på væga her oppe
Men har mjælk og øl, så det går bra lell
gismo
Albumet er jo produsert av Espen Lind som sikkert også har påvirket låtvalget..litt mer "pop jazz". Synes personlig det forrige albumet "Feels Like Home" har bedre låtmateriale og er også lydmessig litt bedre...Mye spilt her.Jobber meg igjen hennes nyeste album, litt anderledes sammensetning av band, og litt mer "pop" en det hun har fra før. Men mye er bra.
Helt enig.Albumet er jo produsert av Espen Lind som sikkert også har påvirket låtvalget..litt mer "pop jazz". Synes personlig det forrige albumet "Feels Like Home" har bedre låtmateriale og er også lydmessig litt bedre...Mye spilt her.
Belonging er kanskje det albumet som fikk meg til å høre mer på jazz.Jepp, la i dag ut Belonging hvor Garbarek spiller sammen med Jarrett og et par andre