Som nødproviant får’n duge blues
Mest sannsynelig bør den være detDu skal se......Vinylen er nokk mye bedre
Ja, itte sant….men såpass gammal nå at je rekker itte se ALLE…..Artig med gjennomsiktig plast!
Da kan man se elektronene fyke fram og tilbake i kobberet 50-60 ganger i sekundet
M
Åhhh ja..... hadde helt glemt, at det stadig er noen som tror/kaster penger på det "tullet"Der kom også strømkabel så da får jeg vel plugge dette sammen og både høre/se/ane om dette gjor noen endring for min router
Kan jo event vurdere oppgradering av router også etter hvert…. Dette er jo eneste kilde jeg kjører i mitt oppsett
Vis vedlegget 989604 Vis vedlegget 989605 Vis vedlegget 989606
gismo
Du veit…… vi er godtrunes vi her på bøgdaÅhhh ja..... hadde helt glemt, at det stadig er noen som tror/kaster penger på det "tullet"
Surkuk kan du væra sjælVær forsiktig med å spille for mye av surkuken, Van the Man. Du kan jo ende opp som ham, og ingen liker en sur innegubbe Angående Mark Knopfler som dau, blodfattig og lite dynamisk, så har nok det lite med innspillingen å gjøre
Men svenskene på hæla etter bare 15 min🥹 Dette lover itte godt for søtabror
Her er ingenting overlatt til tilfeldighetene og ting testes Flotte kabler og ryddig og fint der bak. Du må være forsiktig med å legge ut for mye bilder av ”der bak"
Tas til overveielseHer er ingenting overlatt til tilfeldighetene og ting testes Flotte kabler og ryddig og fint der bak. Du må være forsiktig med å legge ut for mye bilder av ”der bak"
Vis vedlegget 989723
Men nå……Men svenskene på hæla etter bare 15 min🥹 Dette lover itte godt for søtabror
gismo
Sorry for sen kommentar, men måtte jo først se Danmark vinne over TysklandVær forsiktig med å spille for mye av surkuken, Van the Man. Du kan jo ende opp som ham,