Hun når nesten itte opp……men myk og kort, så det årner sæKjenner jeg blir litt bekymret når både din kjære og turkameratene hadde fire ben. Regner med at din kjære ikke har blitt utsatt for avkapp ned til to ben, men at vi snakker om en usedvanlig sprek dame som forhåpentligvis går opp på to bein når du skal gi henne en klem![]()
Canor er ikke helt tapt bak en stol på spesielt rør nei.Jeg er ganske sikker på at Canor vet hva de gjør. Produsenten har mange år erfaring med rørkonstruksjoner.
Jeg har jo også hørt oppsettet med denne DACen for noen dager sida, og det var slående hvor "lite digitalt" det låt.![]()
Canor DAC 2.10 - D/A converter with analogue tube-based output
CANOR DAC 2.10 is a D/A converter with analogue output. It uses the dual mono configuration of the ES9038Q2M digital-to-analogue converters from ESS Sabre, which ensure high sound quality.www.canor-audio.com
Ikke helt korrekt å si det sånn, men tror mange forstår hva jeg mener.
Jeg har ikke hørt anlegg med rør-DAC, så mange ganger, men jeg har hørt noen oppsett på messa i Warszawa hvor det ble brukt Lampizator DAC.
Fikk samme inntrykk av lite "digitalis" da, men Lampizators modeller ligger så vidt jeg vet høyere i pris.
Som Gismo er inne på, så tror jeg Canor dacen være interessant for flere.
Ja…. Syns det var stille Ove
??
Slike gamle støpsler for mobilladere har jeg mange av også. Kommer du innom skal du få med flere opp til BluesI morgen er der planlagt en tur opp i Blåskogen hvor jeg har tenkt å plukke med mæ noen av mine «duppeditter inkl kabler» for en slags test/lytt på blues-nettverket der oppe
Blir vel ansett som en av mine «fetisj-greier» men skitt au…..uansett resultat/konklusjon der oppe blir disse sittende i anlegget på Botilsrud
Vis vedlegget 1112450 Vis vedlegget 1112451 Vis vedlegget 1112452
gismo
Virker som om du gruer deg litt?I morgen er der planlagt en tur opp i Blåskogen hvor jeg har tenkt å plukke med mæ noen av mine «duppeditter inkl kabler» for en slags test/lytt på blues-nettverket der oppe
Blir vel ansett som en av mine «fetisj-greier» men skitt au…..uansett resultat/konklusjon der oppe blir disse sittende i anlegget på Botilsrud
Kan jo være «placebo»…… men da virker det i hver fall hjemme
Vis vedlegget 1112450 Vis vedlegget 1112451 Vis vedlegget 1112452
gismo
Det var en grunn til at vi ikke ville holde på med dette forrige gang da du var med. M.Slike gamle støpsler for mobilladere har jeg mange av også. Kommer du innom skal du få med flere opp til Blues
M
Nei da, gruer mæ itte, som sakt og skrevet, de blir satt tilbake hjemme etter Blåskog-turVirker som om du gruer deg litt?
Legger også merke på at PLACEBO er skrevet med anførselstegn...
Hvordan nå DET skal tolkes.
Sist det var noen her og prøvde tweaks, så funka det med tydelige, klare forskjeller fra første strofe. ALLE rommet var enige.
Det ble faktisk sagt av de som kjenner sakene, at de aldri hadde hørt større forskjell noe annet sted dingsene har vært prøvd.
De kan ikke fatte og begripe at jeg ikke har løpt og kjøpt.
Er jo mer gjennomsiktig enn mange andre oppsett dette som står i Blåskogen, så hvis det skjer noe i kjeden med EE og Isotek innkoblet, så bør jeg høre det.
Tror dessuten at man ikke vil få noe svar som kan regnes som almenngyldig.
Det som kanskje blir mest spennende, er om vi hører det samme.
Det er jo jeg som har lyst til å prøve disse remediene, og har spurt om du vil ta dem med en gang, så jeg stiller med åpne ører, åpent sinn, og Zoegas kaffe. Tror det blir artig jeg.![]()
Tweaking er noe som hører med. Ingenting skal være uprøvd!Greit og få rettet opp tallene, kan jo ikke ha 1tall og nullene ravende rundt skjeve i streameren![]()