Kan skaffe deg en helt ny for en rimelig pengeX3 hadde lett fått prøve seg en runde her når tiden en gang kommer
Den har jo mer enn nok av krefter
Blir rett fra boksen i kveldOjojoj!
Gratulerer!!
I kveld må pappkruset skiftes ut med et glass!!
Holder følge med deg for noen uker nå OveGratulerer med nytt
Tja, jeg beholder SF i hvertfallHolder følge med deg for noen uker nå Ove
gismo
Det både bør og skal du gjøre, full støtte fra SolørgubbenTja, jeg beholder SF i hvertfall
Takker Karmana, new way back to thr music, love it this way on my older daysHolder meg fast i stolen og håper himmelen ikke faller i hodet på meg Grattis!!! Skjønner du synes det låter flott og når det attpåtil ser så lekkert ut må det jo være et fornuftig valg
Du er velkommen Peter, dette bør du høre, men kan itte love alt som spilles er i din musikk smak daGratulerer med både ny forsterker og høyttalere. Var veldig spent på om de Diptyque 107 hadde sjans til å dytte dine SF med fra tronen. Ser nå at de har lykkes med det og at muligens noen av kvalitetene jeg liler så godt med Diptyque har sneket seg inn under huden på deg.
Skikkekig spennede match med Michi X5 en forsterker jeg har lyttet til ved flere anledninger, men ikke hørt sammen med Diptyque.
Må derfor få prøvd å kommet meg en tur opp til deg en dag etter stresset med å gjøre klart huset til visning er over. Håper du synes det kunne vert hyggelig? Kan ta det på pm eller via mld.
LOL nei får spille din musikk på ditt oppsett tenker jeg. Er jo noen damer her også og enkel blues. Men må prøve noen låter med skikkelig fart og trøkk i ogsåDu er velkommen Peter, dette bør du høre, men kan itte love alt som spilles er i din musikk smak da
gismo
Hei, X5 hjemme i mitt oppsett spiller både stort og dypt, imponerende kraft og «balletak» på det som kobles opp på den. Oppløst og detaljert med en fin grunntone som er litt dyp og som da passer meg perfekt! Ser at testere mener X3 spiller like stort og livlig, har ikke hørt den men den får jo gode skussmål den også!Hei, lurer også litt på X5, men lurer litt på soundstage. Er veldig glad i stort lydbilde, både i dybde og bredde. Det mange kaller "Technicolor" .
Hvordan vil du beskrive det på X5?
vi får se ved neste korsvei.. Jeg følte på presset nå når du har byttet ut hjertebarna og geniet.. Så da må mine trofaste Proac gå ut døren og noen nye talere er på vei..Kan skaffe deg en helt ny for en rimelig penge
gismo
Jøss, hva skal forlyste dine ører og andre sanser nå da?vi får se ved neste korsvei.. Jeg følte på presset nå når du har byttet ut hjertebarna og geniet.. Så da må mine trofaste Proac gå ut døren og noen nye talere er på vei..
X3 blir nok på listen når forsterkersettet som er her nå enten blir snappet opp eller byttet bort.. Men satser på at det blir nærmere høsten så man får bygget opp litt mere budsjett.. Det forsvant litt nå i talerkjøp
Ja det var det daJøss, hva skal forlyste dine ører og andre sanser nå da?
gismo
Da må det absolutt testes vettuDac i P5 er virkelig god. Så om det er mye av det samme i X5 så bør det definitivt prøves ut.
Bare vær sånn…så kan du se hvor mange venner du får…Ja det var det da
Som nordlæning i en flokk av søringer er det lettere å samle uvenner enn vennerBare vær sånn…så kan du se hvor mange venner du får…
gismo