soundscape
Æresmedlem
Du skal se gismo har løst gåten når det gjelder trådløs overføring av strøm.På godt innspilte kabler så går elektronene så det suser selv når strømkabel og annet er frakoblet
Du skal se gismo har løst gåten når det gjelder trådløs overføring av strøm.På godt innspilte kabler så går elektronene så det suser selv når strømkabel og annet er frakoblet
Hva skal je med preout da jeg har 2 x600w i bankenHar du ikke pre out på ampen din?
Har nukk noe med konstruksjon å gjøre, gjelder kanskje både kablene og deg bluesHvorfor er de tjukke kablene tjukke bare på midten?
(-spør for meg sjøl, for jeg har litt av samme problemet. Særlig uten belte.)
Ikke for å være vanskelig, jo, er kanskje det?.Hva skal je med preout da jeg har 2 x600w i banken
Ampen er så stor at itte alt kommer med på bildet
Vis vedlegget 1067891
gismo
Må være synsforstyrrelser detteIkke for å være vanskelig, jo, er kanskje det?.
Lenge siden du har tørka støv gismo?
Eller, er det bare meg som ser noe?
Har hørt dette av noe få fra før, men ikke mine opplevelser gjennom mange år med sub’er, både en og to, både REL og noen andre typer.Fordi det er bedre å koble subbene på preout, mindre støy, og ikke alle subber håndterer så mye strøm på høynivå som på lavnivå. Og ja! Jeg vet hva REL og flere skriver men det er ikke altid det er riktig. Høynivå er som en antenne for støy.
Det var det svaret jeg regnet med,litt rart da du hører forskjell på nettfiltre og strømboostere. Men en lett målbar støykilde det hører du ikkeHar hørt dette av noe få fra før, men ikke mine opplevelser gjennom mange år med sub’er, både en og to, både REL og noen andre typer.
Har kjørt sub på pre out en gang i mitt liv, det ble med det
gismo
Vi gamle gutta gjør det fortsatt sånnLitt enig med Evo her.
Jeg har god erfaring med sub på pre out
M
Sier du, at Bluesern er tjukkest på midten???Har nukk noe med konstruksjon å gjøre, gjelder kanskje både kablene og deg blues
Men du har da forholdsvis slanke kabler hos dæ mener je….
gismo
Troverdig Basse? Ikke særligSier du, at Bluesern er tjukkest på midten???
Spør for en venn
Sa itte det, det var det blues sjøl som sa….. jeg bare hentyder at det kan ha noe med konstruksjonen å gjøreSier du, at Bluesern er tjukkest på midten???
Spør for en venn
Stop provoking...... Just click "like"Troverdig Basse? Ikke særlig
Jøss, ennå ei klikkhore?Stop provoking...... Just click "like"
Aldri for sent å lære noe nytt
Det er vel litt begge deler, men om de er tjukke eller tynne, så er de like tjukke fra en ende til den andre.Har nukk noe med konstruksjon å gjøre, gjelder kanskje både kablene og deg blues
Men du har da forholdsvis slanke kabler hos dæ mener je….
gismo
Hulder-fasen er passe'.Flink dame!
Men, har hun blitt litt mer "hulder"?
Eldre og mørkere under øynene ser jeg ..,
M
I såfall ei deilig Viking-hexHulder-fasen er passe'.
Mer HEX vil nå jeg si.
Kanskje ei slags Viking-heks, Imagine...
Satt på galleriet med nedsausa brilleglass...Noen ganger tror jeg du mer SER musikk enn hører, Dag....
Syns du hun var pen til å synge?
M
Mye bra fra Sleeping Village.
Jeg så den jeg også, men tenkte at det er vel ingen som tenker slik...Sammen med blues og hans og min kjære
Deler dere på henne da altså?
Men det måtte jo vere en tulling som tolket det dit henJeg så den jeg også, men tenkte at det er vel ingen som tenker slik...
Vis vedlegget 1069244
Nei jeg er gift, så jeg pleier å ha med meg min egen frue. Ikke no hanky panky.
Bare restaurant-regninga vi deler.
Finnes navn på sånne typer…… på bøgda kaller vi det……vriompeis🥹Sammen med blues og hans og min kjære
Deler dere på henne da altså?