Diverse Gitarutstyr og stæsj

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    8.026
    Sted
    Holmestrand
    Har aldri kommet lengre enn til en 3/4 kassegitar jeg kjøpte da jentene gikk på skolen. 15-20 takter på ei blueslåt jeg fant på YT er det jeg klarer å lire av meg, og mer blir det nok heller ikke ser det ut til.
    😂
    Og det er jo fint, for da slipper jeg å kjøpe gitarstæsj.
    🤗

Sist redigert:

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.253
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Var egentlig Euge Valovirta sin video om 100 watteren som fikk meg til å tenke at den kanskje kunne vært noe for meg, sånn som han beskrev den som at den klarte alt fra plexi og JCM800 tone, og opp til moderne high gain. Og at den var ganske enkel og rett fram, som er sånn jeg liker det. Men det er mange som har sagt 25 watteren låter veldig bra, og noen har vel sagt det er den beste lunchbox ampen til metal også.
    Ser der er de som mener 25’n er «bedre» enn 100’n. Om man da ikke har behov for den større effekten, og noe større headroom. Litt bredere tonalt spekter på 25’n nevnes.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Vurderte den selv, har en ENGL gigmaster 30 stående et sted….og den er meget god den også selv om et hakk under.

MEN; denne til 11000,- er helt ufattelig bra. Får du tak i en sånn Marshall 2525(C) løp og kjøp
    Jeg ser de har silver jubilee toppen hos Evenstad bl.a. 🙂 Både 20w og 100w versjonen, faktisk. Nå er jeg ikke helt i kjøpemodus om dagen, men får se mot sommeren om det kan bli aktuelt da og hva det eventuelt blir. Det er så mye å velge i nå om dagen at det er nesten vanskelig å bestemme seg, og særlig hvis man for stor del må basere seg på omtaler på nettet og YT videoer. Silver Jubilee har ikke helt vært på radaren min, men jeg utelukker ikke noe og de er helt sikkert veldig bra. I tillegg til Engl har jeg hatt lyst på EVH 5150, Marshall Studio Vintage og Studio Classic, DSL20H, Origin 20H, og selvsagt alt som finnes av Mesa. 🤓

Nå skal jeg først se hva jeg kan få av lyd ut av den lille JOYO'en jeg kjøpte rett før jul, og om det blir bra. 🙂

• Liker
    Reaksjoner: ptb

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Ser der er de som mener 25’n er «bedre» enn 100’n. Om man da ikke har behov for den større effekten, og noe større headroom. Litt bredere tonalt spekter på 25’n nevnes.
    Jeg syns det virker logisk at mindre effekt er bedre når man skal spille på lavere volum så det er jo ikke usannsynlig. Tror ikke man trenger headroom fra en 100w for å spille hjemme i stua heller, selv om man er ute etter moderne high gain lyd. For min egen del tenker jeg at mellom 1w og 50w et sted er aktuelt neste gang jeg skal ha meg ny forsterker.

larkrla

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Antall liker
    2.376
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Jeg bruker en Bogner Ecstasy 20th Ann som hovedforsterker, men aldri hjemme da den er diger. Det er en 100 watt er, men kan vha forskjellige muligheter også brukes som 50w og 25w. Men, og det er et stort men; den er voicet ulikt i de forskjellige modusene, det er ikke bare struping av effekt. Den låter klart best, både clean, crunch og hi-gain i 100w mode.

Det samme gjelder Silver Jubilee, den er enormt bra i 20w- modus, mens i 5w låter den helt patetisk i alle fall om man ønsker noe gain uten bruk av bokser ved siden av.

Mesa er topp, angrer på salget av min Stiletto Deuce med EL34. Vurderte en ny Mesa, men prisene har jo gått helt i taket. Om jeg skal ha en mindre USA-amp nå blir det trolig en Friedman, eller evt lunchbox-utgaven av Bogner Ecstacy som er helt glimrende.

ENGL gir utrolig mye for pengene, det er helt sikkert.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Det er akkurat det samme jeg merket med min DSL1 combo. Den har også en powersoak som skal gi 0,1 watt, men jeg har aldri brukt den fordi den låter ikke bra hvis den ikke får "puste litt fritt" eller hva jeg skal si. Den låter litt strupet og innestengt med en gang man kobler inn den motstandskretsen som skal gi mindre effekt ut, så jeg regner med det kan være sånn med større forsterkere også.

Men har fått intrykk av at det ikke er like gjeldende hvis man bruker en attenuator isteden, så jeg vet ikke. De beste er jo veldig dyre, men jeg snakket med en som brukte Torpedo Captor X tror jeg det var på JCM800 hjemme, og sa det funket veldig bra. 🙂 Var forresten i forbindelse med at jeg prøvde en Friedman Pink Taco som jeg vurderte å kjøpe, men den falt ikke helt i smak for meg. Låt veldig bra med boost foran, men for lite gain uten. Fikk prøve en EVH 5150 også, og det var noe helt annet. 🤓

Enig i at prisene på Mesa er helt koko, men det har alltid vært litt drømmeforsterker for min del. Men nå vet jeg ikke om de har norsk importør lenger engang, og de er kanskje vanskelig å få reparert også hvis det skjer noe. Ser man kan få bestilt dem fra Thomann, men prisene er rimelig drøye. 🙂

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Jeg trodde EVH var en egen merkevare, men om de er eid av Fender vet jeg ikke. Opprinnelig var det jo Peavey som laget 5150 serien for Van Halen, men jeg kjenner ikke historien til EVH merket egentlig. Men har fått med meg at Gibson eier Mesa nå.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.253
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Hotone Mojo Diamond, førsteinntrykk.

Denne er akkurat det jeg håpet den skulle være. Det er egentlig overraskende fin tone/lyd, og ja, den er voicet i Fender-retning - litt varm/kroppslig lyd.
    Tonekontrollene har godt spenn og mht gain så får jeg den såvidt til å begynne å sprekke opp (m/single coil).
    Med enten Big Muff eller RB 1011 i front er det god terskel for å tune seg dit man ønsker.
    Så - ja, denne er verd den snaue tusenlappen den koster.

Så er det klart at watt ikke er watt. Tross oppgitt 5w er det ikke noe problem på mitt rom å vri volum og gain på fullt uten at det blir alt for høyt.
    Det er ikke engang mulig å nærme seg å vri opp så mye med en av Engl’ne m/5w powersoak.

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.826
    Sted
    Polen
    Har ikke hatt forsterker på en god stund, så det har blitt programvarebasert på el-gitarfronten. Brukte helt inntil nylig Line6 TonePort UX2-lydkort (fra 2005!) og PodFarm. Kvittet meg med det, og kjøpte en NUX AmpAcademy-boks. Den fikk jeg ikke noe schwung på. Den skal liksom være så enkel og intuitiv, men du må koble til PC for å gjøre fornuftige innstillinger. I tillegg både kvelte den dynamikk og lagde ulyder. Den forsvant fort ut.

Kjøpte meg så et brukt Steinberg-lydkort og lastet ned gratisversjonen av Amplitude 5. DET var andre boller. Ikke perfekt, men veldig bra. Funker også fint med pedaler foran lydkortet.

Spiller for det meste til musikk fra Tidal o.l., så dette er en ideell løsning for min del. Ingenting slår en god rørforsterker, og drømmen er å ha en god, helst vintage, Blackface Fender med skikkelig rørdrevet fjærklang og tremolo. Men det blir bare for dyrt og upraktisk.

• Liker
    Reaksjoner: ptb

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.826
    Sted
    Polen
    Vurderer å bastardisere Telecasteren min (rimelig, men god T-kopi).

1000008128.jpg

Kommer antakelig til å miste litt sustain, men denne gitaren har nesten for mye :) Har ikke tenkt å montere en midtre pickup for å få 2- og 4-posisjonene til en Strat, men jeg savner vibbarm. Vibbarm og særlig med neck-pickup på Tele låter så bra sammen.

Er imidlertid et usikkerhetsmoment; jeg har ikke sjekket om det er plass nok mellom bridgepickup og platen på tremolosystemet til å skru inn skruene. Altså det er plass nok bakover, men det vil antakeligvis ikke være nok å gå på med tanke på sadlene og intonasjon. Håper det funker.

EDIT: Sjekket akkurat nå. Skrudde av Telecaster-bridgen, demonterte Strat-bridgen, og selvfølgelig: Det er frest ut for mye tre i kroppen bak bridgepickup til at du kan skru inn Strat-bridgen. Så da gikk det i dass. Vet det finnes andre tremololøsninger (utenom Bigbsy), men nå hadde jeg denne Strat-bridgen liggende.

Jeg får heller øve på sakte vibrato og også gjøre som Bill Frisell, å bøye lett på halsen.

Sist redigert:

I_L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Antall liker
    6.684
    Det her var jo bare veldig morsomt.

IMG_5426.jpeg

Den bryter ingen fysiske lover, men synes du JBL Charge og desslike høres bra ut så blir du neppe skuffet over denne, hverken som gitaramp eller Bluetooth-høyttaler. Og dessuten har den hodetelefonutgang. Og appen har veldig mange morsomme (og imponerende) features.

AI feature: Prompt inn ønsket gitartone. Har ikke prøvd så mye ennå, men Nuno nailet den ganske bra.

IMG_5427.jpeg

Spill spor fra YouTube og få opp akkorder on the fly.

IMG_5429.jpeg

Og den kan også velge tone automatisk for deg når den spiller av en låt som du vil jamme til, og til og med endre tonen automatisk feks. når låten går fra intro til solo. Ganske fett.

IMG_5428.jpeg

Denne lille saken tror jeg at jeg skal ha mye moro med.🙂

Sist redigert:

I_L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Antall liker
    6.684
    Denne traff også omtrent spot on. Eller ett av forslagene (nr.3). Den fant ut at den skulle ha en wah i fast posisjon og alt. Et annet forslag var ganske bra og de to siste helt på jordet.

IMG_5433.png

Meget imponert etter noen timers bruk. Eneste minus så langt er at appen ikke lenger syncer med Spotify, som visstnok er fordi de har endret APIen sin. Kanskje blir det fikset i en senere oppdatering. Apple Music funker, og YouTube så klart. Ellers kan man også synce mot Dropbox for automatisk back-up av toner og andre ting man lager. Og det er et ToneCloud community hvor man kan legge ut presets, følge andre brukere m.v.

Den bryter som sagt ingen fysiske lover og vil ikke lure noen til å tro at de hører på en Vox AC15 eller noe sånt. Men teknolgonerden i meg er høyst imponert, og enkelheten og brukervennligheten får meg til å tenke at den egentlig burde hatt en Apple-logo.

Mustang Microen ble solgt på finn, da jeg anser sannsynligheten for at jeg ville plukket opp igjen den som omtrent null.

Sist redigert:

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Mange tilnærminger til denne hobbyen, og jeg er vel litt i andre enden av spekteret selv. 🤓

Har begynt å få en del bedre lyd her nå også enn i starten. Vet ikke om elektronikken måtte spilles inn litt, eller om det hjalp at jeg skiftet ut det generiske røret som satt i med et splitter nytt Sovtek, men lyden åpnet seg opp en del de første dagene. I dag koblet jeg til en metal zone og brukte som clean boost, og det løftet lyden et hakk eller to til. Det er ikke en high end rørforsterker eller en Mesa, men dette er ganske mye moro for ikke veldig mye penger. 🙂

IMG_2043.jpeg

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Ja, jeg har en tube screamer også men syns ikke den er like morsom. 🙂 Syns det funker overraskande bra, egentlig. Hørte om det først at Cannibal Corpse brukte metal zone foran dual rectifierne sine, og tenkte bare "wtf" 😅. Men siden jeg hadde en metal zone liggende uansett prøvde jeg det, og syns det låter ganske kult. Men jeg er glad i mye gain og overstyring, er ikke sikkert det passer for alle. 😌

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.826
    Sted
    Polen
    Bare du får skrudd ned overstyringen, så tipper jeg den har masse ren gain. Men, ja, litt uvanlig :) Men samma det så lenge det funker.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Hvis du zoomer inn på gain-potmeteret helt til høyre på pedalen så ser du at den er helt nede på null. 🙂 Det er helt nødvendig hvis man ikke skal få bare motorsaglyd, men det funker bra sånn syns jeg. Kunne tenkt meg å prøve kanskje SD-1 også som jeg ser mange bruker, men inntil videre klarer jeg meg med denne.

Jeg har heller ikke de hotteste pickupene på gitaren min, og det er sikkert også medvirkende til at det går bra.

Sist redigert:

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Den har en ganske kraftig parametrisk EQ også, så det er ikke en veldig subtil pedal.

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.826
    Sted
    Polen
    Selv bruker jeg en syvbånds EQ-pedal som boost. Eller cut, egentlig. Stiller inn forsterker og eventuelt OD-pedal til vrengen jeg vil ha med gitarvolum på fullt, en touch vreng på 7-8, og så bruker jeg en smilekurve og kutt i gain på EQ-pedalen for komp-/cleanlyd. En gørrkjedelig pedal i seg selv, men ufattelig anvendelig. Kan selvfølgelig brukes andre veien, som ren clean boost med flat EQ, ev. med en liten mid boost.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Ja, har sett at noen gjør det sånn også med en grafisk EQ foran forsterkeren. Jeg har planer om en ren EQ selv også, men tenkte å ha den i effektsløyfa for å forsøksvis simulere den grafiske EQ'en til Mesa/Boogie og se om jeg klarer å nærme meg gitarlyden til Metallica fra slutten av 80-tallet.

na_X

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Antall liker
    4.414
    Torget vurderinger
    1
    Metal zone som ikke står til 10 på alle knottene!? Blasfemi!
    Men den er jo egentlig en ganske allsidig pedal, selv om den gjør seg best i FX-loopen og er enklere å få til der. Kommer litt an på gain på ampen om den står i front og om det fungerer, har prøvd den på forskjellige amper i front og det er litt hit or miss. Noen amper er litt mer kresne enn andre i front.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Jeg tror Metal Zone har litt ufortjent dårlig rykte iallfall, og det kan kanskje komme av at den er ganske lett å få til og låte dårlig hvis man ikke er litt måteholden med distortion og EQ. 🙂 Og kanskje litt på grunn av sånn som jeg brukte den selv før også, som ren distortion foran litt dårlige transistorforsterkere. Mren for å løfte gain og stramme opp så syns jeg den er bra.

Jeg har prøvd den inn i 'return' i effektsløya på den lille Marshall'en min også, men liker den mye bedre i front. 🙂 Det finnes sikkert andre og bedre pedaler der ute jeg kanskje hadde likt bedre, men man tar det man har.

atletico

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.09.2002
    Antall liker
    873
    Torget vurderinger
    8
    Kunne tenkt meg å prøve kanskje SD-1 også som jeg ser mange bruker, men inntil videre klarer jeg meg med denne
    SD-1 er kanskje en litt "undervurdert billig" pedal men har fått fast plass på brettet mitt sammen med et par andre overdrive pedaler til 3-4 ganger prisen. Jeg bruker den med alle tre potmeter på ca. 50% og får en utrolig flott sustainfull lead lyd i Bad Cat Hot Cat kampen min på cleankanalen (med lett breakup med gitarer på fullt). Jeg spiller ikke metall men liker å ha flere grader av gain tilgjengelig for både mine Fender type single coil gitarer og gitarene med humbuckere.
    Liker hi-gain lead tonen til gitarister som Steve Lukather, Steve Morse, Andy Wood men også Robben Ford og Allen Hinds.

Jeg er nå på jakt etter en mindre lunchbox type amp på 20-25 watt til mitt lille Mesa Boogie 1X12 Celst. Alnico Cream kabinett, og har sett på alternativer bla. fra Engl, Bogner og Mezzabarba. Engl Steve Morse signature 20 , Mezzabarba Skill Head, Bogner Ecstasy 25 kan være slike alternativer, men koster jo litt.
    Litt enklere å flytte på et slikt oppsett enn Bad Cat oppsettet mitt (som forøvrig låter helt konge), og veldig greit å kunne ha lunchbox ampen på bordet i mitt lille "hjemmestudio" og spille uten tilkoblet høyttaler. Har forøvrig også Two Notes Captor X til dette formålet.
    Synspunkter mottas med takk.

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    10.932
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Er Metal Zone bygget på 80-tallets Heavy metal pedal?
    Den var ubrukelig foran transistoramper, men ganske fin som boost foran Marshall JCM 800 husker jeg.

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    10.932
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    SD-1 er kanskje en litt "undervurdert billig" pedal men har fått fast plass på brettet mitt sammen med et par andre overdrive pedaler til 3-4 ganger prisen. Jeg bruker den med alle tre potmeter ca. på 50% og får en utrolig flott sustainfull lead lyd i Bad Cat Hot Cat kampen min på cleankanalen (med lett breakup med gitarer på fullt). Jeg spiller ikke metall men liker å ha flere grader av gain tilgjengelig for både mine Fender type single coil gitarer og gitarene med humbuckere.
    Liker lead tonen til gitarister som Steve Lukather, Steve Morse, Andy Wood men også Robben Ford og Allen Hinds.

Jeg er nå på jakt etter en mindre lunchbox type amp på 20-25 watt til mitt lille Mesa Boogie 1X12 Celst. Alnico Cream kabinett, og har sett på alternativer bla. fra Engl, Bogner og Mezzabarba. Engl Steve Morse signature 20 , Mezzabarba Skill Head, Bogner Ecstasy 25 kan være slike alternativer, men koster jo litt.
    Litt enklere å flytte på et slikt oppsett enn Bad Cat oppsettet mitt (som forøvrig låter helt konge), og veldig greit å kunne ha lunchbox ampen på bordet i mitt lille "hjemmestudio" og spille uten tilkoblet høyttaler. Har forøvrig også Two Notes Captor X til dette formålet.
    Ta en titt på Victory Sheriff 22 evt. Ikke mye headroom, men deilig "sånn du skulle at ønske Marshall egentlig låt" lyd :)

atletico

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.09.2002
    Antall liker
    873
    Torget vurderinger
    8
    Ta en titt på Victory Sheriff 22 evt. Ikke mye headroom, men deilig "sånn du skulle at ønske Marshall egentlig låt" lyd :)
    Har sett litt på Sheriff 22 og kjøper jeg en lunchbox amp må den være fleksibel nok til å ta med på litt live spilling. Men litt usikker på cleanlyden i denne..Også bortskjemt med den store "nesten" cleanlyden med mye headroom og sustain jeg får fra Bad Cat ampen.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    SD-1 er kanskje en litt "undervurdert billig" pedal men har fått fast plass på brettet mitt sammen med et par andre overdrive pedaler til 3-4 ganger prisen. Jeg bruker den med alle tre potmeter på ca. 50% og får en utrolig flott sustainfull lead lyd i Bad Cat Hot Cat kampen min på cleankanalen (med lett breakup med gitarer på fullt). Jeg spiller ikke metall men liker å ha flere grader av gain tilgjengelig for både mine Fender type single coil gitarer og gitarene med humbuckere.
    Liker hi-gain lead tonen til gitarister som Steve Lukather, Steve Morse, Andy Wood men også Robben Ford og Allen Hinds.

Ja, før så tenkte jeg litt sånn at Boss er lekepedaler for ungdommen før man får kjøpt seg ordentlig utstyr fra Eventide og Lexicon, men det er jo mange som proffer som bruker standard hyllevare fra Boss selv om de har råd til hva som helst. Både SD-1 og DS-1 er på bucket list'en min. Når de er bra nok for Joe Satriani, Zakk Wylde, og en drøss andre er de trolig bra nok for meg og det nivået jeg ligger på også. 😌 Dessuten spiller jeg ikke bare metal, men litt mer klassisk rock og blues også innimellom.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Er Metal Zone bygget på 80-tallets Heavy metal pedal?
    Den var ubrukelig foran transistoramper, men ganske fin som boost foran Marshall JCM 800 husker jeg.
    Vet ikke om den er bygget på HM-2, men det var den som var etterfølgeren tror jeg. Selv om man fortsatt får kjøpt begge to. Likte aldri HM-2 noe særlig som ren distortion, men jeg tror mange av de kjente svenske death metal bandene har brukt den, om jeg ikke tar feil.

• Liker
    Reaksjoner: vim

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.826
    Sted
    Polen
    Boss bare funker. Også er du ikke avhengig av å sende røyksignaler til en huleboer i Andesfjellene for å få tak i dem. De fikk vel et slags dårlig rykte da alle skulle ha True Bypass for noen år siden.

• Liker
    Reaksjoner: vim

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Ja, det er sikkert en grunn til at de finnes overalt og blir brukt over hele verden på innspillinger og konserter også.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.253
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Engl Steve Morse signature 20
    Den er tydelig voicet noe annerledes enn Ironball SE.
    Skiller 5K i pris mellom de. Om man foretrekker den ene eller andre, tja. Kommer noe frem her:

Om man ikke har behov for de "ekstra" funksjonene til SE, så er jo den originale Ironball E606 også et alternativ til 12K.

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.826
    Sted
    Polen
    Jeg har et par polske Boss-kopier fra 90-tallet, en choruspedal og en EQ-pedal. Firmaet het(er?) Exar. Ikke true bypass, men de er bunnsolide og låter helt topp live.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.998
    Sted
    Smurfeland
    Er ikke Behringer også rimelige kopier av kjente merker, bare med billigere plastchassis istedenfor metall? Jeg tenker ikke så mye over om noe er true bypass eller ikke, hvis jeg ikke hører noen tydelig degradering av signalet.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn