- Ble medlem
- 30.11.2005
- Antall liker
- 0
Ok, i kveld er det Ringnes Julebokk som gjelder her... ;DNæh, 15 år i buret er litt for heftig for meg. Holder en knapp på Pinot Gris ;D
mvh
Ok, i kveld er det Ringnes Julebokk som gjelder her... ;DNæh, 15 år i buret er litt for heftig for meg. Holder en knapp på Pinot Gris ;D
mvh
15 år er vel ramma for statsrådar....Løkken & Co er ikkje eingong i særleg grad oppnemnd i Komponenten sitt regjeringsframlegg.....Næh, 15 år i buret er litt for heftig for meg. Holder en knapp på Pinot Gris ;D
mvh
Veldig udrøye, disse hvitvinsflaskene, må over på rød portugisisk pappvin........Ok, i kveld er det Ringnes Julebokk som gjelder her... ;D
Hvordan er rettssituasjonen hvis en minister, la oss si elektrostatministeren, kaster en kake på et menig medlem av HFS?15 år er vel ramma for statsrådar....Løkken & Co er ikkje eingong i særleg grad oppnemnd i Komponenten sitt regjeringsframlegg.....
Da snakker vi strafferabatt. ;D.....Før du spør, jeg har opptil flere verdige kandidater!
mvh
Flott! Da gjenstår det bare å pønske ut hvordan jeg får plass til Soundlaber på cella.Da snakker vi strafferabatt. ;D
Løkken er legaliseringsminister. Nå vurderer jeg sterkt å utnevne han også til kabelminister, så kan vi en gang for alle får en orden på disse kabeldebattene. Men nå har noen vært ute og slengt med kjeften igjen, ...kjerringer..., så nå er han visst over alle hauger. Men om han kommer igjen, så skal han få være kabelminister.15 år er vel ramma for statsrådar....Løkken & Co er ikkje eingong i særleg grad oppnemnd i Komponenten sitt regjeringsframlegg.....
Og hva har egentlig elektrostatministeren bedrevet tiden sin med, det forplikter å være minister vet du..![]()
Og "arbeidet", hva gikk det ut på, spikre paller..?? ;DPå min tidligere arbeidsplass fikk man ha inntil 20 CD'er på cella. Akustikken er heller ikke noe å skryte av. Dempematerialer kan du bare glemme. Fulltoneelektrostater er muligens greit siden de er enkle å visitere/vanskelige å gjemme dop i. Men Soundlab'er passer neppe særlig bra i et såpass ehh.. kompakt rom.
Kort sagt: Det er ikke sikkert statsråden vil finne seg til rette i fengsel...
Vil du verkeleg ha to kabelministrar? Men ærleg talt, det funkar ikkje særleg med legaliseringa - kva med eit bootleggingsministerium i staden?
Marsipankake er heilt ålreit (stort stykke, på tallerk, med kaffi og brandy til), men ikkje ukvemsord. Ein har då fått ei god oppseding...
Elles (med tanke på førståande debattar): er Rævhol styggare eller snillare enn "rasshøl"?
Som østlending bosatt i Bergen: Tro meg, rasshøl er et skjellsord, rævhol er noe man kan si om sin beste venn, bare kvelden blir lang nok...Vil du verkeleg ha to kabelministrar? Men ærleg talt, det funkar ikkje særleg med legaliseringa - kva med eit bootleggingsministerium i staden?
Marsipankake er heilt ålreit (stort stykke, på tallerk, med kaffi og brandy til), men ikkje ukvemsord. Ein har då fått ei god oppseding...
Elles (med tanke på førståande debattar): er Rævhol styggare eller snillare enn "rasshøl"?
...ja det blir litt som nigger, hvem som sier det og i hvilken sammenheng betyr mest..Som østlending bosatt i Bergen: Tro meg, rasshøl er et skjellsord, rævhol er noe man kan si om sin beste venn, bare kvelden blir lang nok...
mvh
Alle kan være et *******. Bare en neger kan være nigger....ja det blir litt som nigger, hvem som sier det og i hvilken sammenheng betyr mest..![]()
Er nok 350% på pølsene. Minst.
Hvorfor? Noen spesiell tråd jeg ikke har fått med meg?Og der var Ivar Løkken historie. Men for hvor lenge?
O.
Burde ikke voksne folk kunne moderere seg selv da? :-/Jeg personlig tror at en del av årsaken er mangelen på moderatorer her inne.
Denne, sånn cirka på side 5 tror jeg det begynte å skjære seg litt...Hvorfor? Noen spesiell tråd jeg ikke har fått med meg?
Synd uansett. Jeg er ikke den som skriver mest her, men jeg har lest jevnt siden 2002.
Og det har desverre forsvunnet mange ressurspersoner herfra siden den gang.
Jeg personlig tror at en del av årsaken er mangelen på moderatorer her inne.
;D ;D ;DDet folk trenger er å la forum være forum og ta seg en real fyllekule iblant. Med andre forummedlemmer, med venner eller i verste fall alene ;-)
-k
Vi driver og planlegger et vi da, i regjeringen, om du blir minister kan du få være med.Pølsepriser er vel utgangspunktet og grådighetskulturen en biting :
Utrolig at det kan få slike følger, tror noen må ha problemer her jeg
Hvem forsvinner og hvem dukker opp igjen som den forsvunnede pølsemaker?
Willoch patetisk?
Det som er patetisk, er å forsvinne, for så å dukke opp med et "hemmelig" (nytt) nick.
Om noen gjør det da
Kanskje alle sammen burde møttes på et felles julebord ;D JAAAAAAAA
det hadde blitt festlig (kanskje) :
Mvh.KW
Det folk trenger er å la forum være forum og ta seg en real fyllekule iblant. Med andre forummedlemmer, med venner eller i verste fall alene ;-)
-k
Jo, voksne folk burde det. Men det viser seg jo gang på gang at ikke alle her inne er like voksne.Burde ikke voksne folk kunne moderere seg selv da? :-/
Dette med overformynderiet i Norge er jo stadig et tema her på HFS. Hvorfor er det helt ok med overformynderi her inne, men ikke ellers i samfunnet?
Kanskje vi ganske enkelt trenger noen til å passe på oss i blant?![]()
Det denne tråden, og mange andre, viser så tydelig, er forskjellen på klokskap og kunnskap.
Livserfaring og påfølgende klokskap, får du ikke servert på skolebenken.
Det er en del som hoverer ganske arrogant med sin kunnskap på dette forum. Språkbruk og de seneste konsekvenser, viser tydelig at mangelen på klokskap er stor.Ungdommelig arroganse med trang til store ord og lettvinte løsninger, har en tendes til å jevne seg ut med tidens tann
Min egen "klokskap" har lært meg at jeg vinner mye dersom jeg klarer å være ydmyk..
Det er alt for dyrt! Bytt merke med ein gong.Jeg snakket med en kamerat som driver bensinstasjon og han sier at Leiv Vidar pølsene koster 12kr/stk. i innkjøp.
Da kan det ikke gå mange på en kilo..Jeg snakket med en kamerat som driver bensinstasjon og han sier at Leiv Vidar pølsene koster 12kr/stk. i innkjøp.
for 9 - 10 -Gilde-pølser betalast ca 40 kr når dei ikkje er på tilbod.Da kan det ikke gå mange på en kilo..
Noen som husker kiloprisen på pølser i butikken?
F....var jo akkurat ute å handlet!
Oljeselskapene har en avtale med Leiv Vidar. Gjett hvor fortjenesten havner.Jeg snakket med en kamerat som driver bensinstasjon og han sier at Leiv Vidar pølsene koster 12kr/stk. i innkjøp.
Jah! Pølseminister!Vi driver og planlegger et vi da, i regjeringen, om du blir minister kan du få være med.
Jeg tar förste rundeDet folk trenger er å la forum være forum og ta seg en real fyllekule iblant. Med andre forummedlemmer, med venner eller i verste fall alene ;-)
-k