Ja, er heldig som får prøve gromme saker!2m skrev:Bra utvalg i digitalkilder hos deg nå SAL. Burmester 001 og Audio Aero Prestige SE
Burde vel gå greit benytte slike spillere inntil den "nye" kommer ;D
Ja, er heldig som får prøve gromme saker!2m skrev:Bra utvalg i digitalkilder hos deg nå SAL. Burmester 001 og Audio Aero Prestige SE
Burde vel gå greit benytte slike spillere inntil den "nye" kommer ;D
joda, jada...men dette betyr kun at man snur den absolutte fase, å har ingen ting2m skrev:Se vedlegg:
det du sier er riktig, og det var vel det jeg trodde du mente.SAL skrev:Som skissen til 2M viser er det byttet på + og -, det betyr at når det f.eks. kommer ett trommeslag slår elementet inn isteden for ut først! Må jo være det som er fasefeil, gjelder jo alle elementer da, blir jo en liten forsinkelse?! Man hører forskjell, og i mange tilfeller blir lyden dårligere og feil. Har man fasefeil i f.eks. kun ett element er man vel ennå mere ute og kjøre?Er nybegynner i faget, kom med kjeft om nødvendig!
![]()
GRRRR, tar du dne med til Oslo da? ;DSAL skrev:3.0`n er klar, slutten av uka burde`n være på plass......![]()
Det hadde vært moro, men den skal spilles inn før den skal ut i strid med noe som er så værst!hifiguru skrev:GRRRR, tar du dne med til Oslo da? ;DSAL skrev:3.0`n er klar, slutten av uka burde`n være på plass......![]()
Det kommer både fra meg og andre... ha litt tolmodighet da!2m skrev:Kom med bilder da ;D
Nytt materiale i bildetrådene våre!2m skrev:Kom med bilder da ;D
Hvordan det låt? Vel i sofaen var det ikke helt riktig, litt ploppebass men trommer og gitarsoloer var helt rått, ikke sant SAL? Dersom man sto bak matbordet ble lydbildet mye mer sammensatt men noe av galskapen i nevnte områder roet seg litt. Tror dette er en dyr skikklig rockehøyttaler 8)swans skrev:fy flate det så virkelig bra du da.....
åssen låt det da ??? ???
her kan vi vel være uten skrupler regner jeg med 8)
Nå er NWO 3.0 GO`n på plass! Krellene har vært helt avslått siste de 14 dagene, ny og kald 3.0 med nye rør som har gått 3 minutter.... og så spiller det bare så inn i helv...Steb skrev:Venter i spenning på førsteinntrykk, ;D ;D
Takk for det! Dette er "analogt"!Thomas1 skrev:Grattis med "ny" spiller.
Artig når man er så fornøyd at hele cd samlingen må lyttes igjenom på nytt.
Neste nå blir vel noe analogt? (vinylsnurrer )
uffda, jeg håper ikke det lyder som en platespiller ;DSAL skrev:Takk for det! Dette er "analogt"!Thomas1 skrev:Grattis med "ny" spiller.
Artig når man er så fornøyd at hele cd samlingen må lyttes igjenom på nytt.
Neste nå blir vel noe analogt? (vinylsnurrer )![]()
He-he, morning`s! Ble ett par timer som jeg tittet litt på innsiden av øyelokkene, er ellers på veg igjennom samlingen med sølv! Er ikke noe særlig god på å fortelle hvordan ting låter på "riktig" hi-fi språk, men her kommer det noe. Vanvittig detaljert uten at det blir analyttisk, det er skikkelig moro! Så oppløst som jeg aldri har hørt før, helt rå utklinging, så inn i helvete stramt i bunn(aldri hørt rør klare det), nyanser i bassen som får den gamle til å høres entone ut! Alt høres bare så utrolig naturlig ut, har de positive sidene som vinyl har uten alle ulempene, pluss alle fordelene til digital, og i tilleg ting som digital ikke har klart før.....s2a skrev:;D
God morgen SAL, fikk ikke sove tenker jeg!
Gratulerer. Morro at den er på plass.
Kom med lytte inntrykk underveis.
X-250 skrev:Det skal bli morro å høre på,n ;D