8
8x12_TOM
Gjest
Da ser det ut som jeg er inne som medlem i Grenland lydlaug. Gleder meg til neste møte
Mvh Tor
Mvh Tor
Velkommen! Spennende oppsett du har så jeg ser frem til en tur til solkysten8x12_TOM skrev:Da ser det ut som jeg er inne som medlem i Grenland lydlaug. Gleder meg til neste møte
Mvh Tor
Takk for det. Håper det kan være av interesse med treff hos en som legger stor vekt på rommets innvirkning på det hele. Det eneste jeg er sikker på, er at dette ikke er veien å gå for alle og en hver2m skrev:Velkommen! Spennende oppsett du har så jeg ser frem til en tur til solkysten8x12_TOM skrev:Da ser det ut som jeg er inne som medlem i Grenland lydlaug. Gleder meg til neste møte
Mvh Tor
Det er HAN som flytter grenser....etterhvert....pengesluk skrev:Her flyttes det grenser.... bokstavelig!
Blir no g/t på denne kroppen tenker jeg men skal hjem på kvelden da.......ganilsen skrev:Er det noen her utenom meg og griff som skal herje i Horten lørdags kveld?
Geir Arne
Håper du kan holde deg til denne daton er ferdig med vakta den 18.11 ;D Å hadde vakt i fjord når gjengen kosa seg på julebord ;Dhifiguru skrev:Det lunter mot 19.11 slik det ser ut nå, Thomas du får enten ta deg til takke med de to andre julebordene eller omprioritere hehehe
Da stikker jeg plutselig innom om et par hundre timer....SAL skrev:Liten rapport fra APL avd., Master begynner for alvor å kvikne til! Spiller`n skal få 300 timer til på begge formater så er den klar..... Hato`s RentAnAmp, en "snill" Audio Aero Capitole gjør faktisk en meget bra jobb!
Mvh.
SAL
He-he, gjør det!yasman skrev:Da stikker jeg plutselig innom om et par hundre timer....SAL skrev:Liten rapport fra APL avd., Master begynner for alvor å kvikne til! Spiller`n skal få 300 timer til på begge formater så er den klar..... Hato`s RentAnAmp, en "snill" Audio Aero Capitole gjør faktisk en meget bra jobb!
Mvh.
SAL
Yasman
Der har vi ampene dine SAL? Da begynner det jo å flaske seg, du skal ikke ha pre'n regner jeg med?SAL skrev:Og her i Lauget er det så pågang at man nesten ikke slipper til! Klarte heldigvis å lure inn ett bilde av avløserne til Hato`s Audio Aero Capitole....
Mvh.
SAL
Uten at jeg skal påstå at jeg har greie på elektronikk, det er faktisk ikke en preamp!hifiguru skrev:Der har vi ampene dine SAL? Da begynner det jo å flaske seg, du skal ikke ha pre'n regner jeg med?SAL skrev:Og her i Lauget er det så pågang at man nesten ikke slipper til! Klarte heldigvis å lure inn ett bilde av avløserne til Hato`s Audio Aero Capitole....
Mvh.
SAL
Mulig du har nevnt det før men kan du "highlite" oss litt om hvilke løsninger som er valgt i denne konstruksjonen?
Ser ut som dette kan komme til å virke sal ;DSAL skrev:Og her i Lauget er det så pågang at man nesten ikke slipper til! Klarte heldigvis å lure inn ett bilde av avløserne til Hato`s Audio Aero Capitole....
Mvh.
SAL
X-250 skrev:Hvordan er interessen rundt julebordsplanene.
Mail ikke mottatt!hifiguru skrev:Joda, det flasker seg hehe.X-250 skrev:Hvordan er interessen rundt julebordsplanene.
Litt sen mail vedr Novembersamling er nettopp sendt ut btw
Så du får julebordmmail og ikke vedr samling?yasman skrev:Mail ikke mottatt!hifiguru skrev:Joda, det flasker seg hehe.X-250 skrev:Hvordan er interessen rundt julebordsplanene.
yas, det gjør jeg du sender vel ut for mye griseri da til at jobben min godkjenner dethifiguru skrev:Så du får julebordmmail og ikke vedr samling?yasman skrev:Mail ikke mottatt!hifiguru skrev:Joda, det flasker seg hehe.X-250 skrev:Hvordan er interessen rundt julebordsplanene.
Rart.....sjekk spamfilteret kanskje, uansett, det er hos Erik om en uke fra i dag så det finner du
Jada var på en snarvisit å hos Tor stort lydbilde med mye rom og dybde. Skal bli gøy høre dette systemet når det blir helt ferdig .Jeg syntes det spilte veldig ok nå men eieren mener det fortsatt er mye å gå på .8x12_TOM skrev:Det blir litt vanskelig med noen som helst før om 14 dager (mye jobb i Holmestrand)
Hadde x-250 på en liten lytteseanse på fredagen, med litt vell mye av akustikktiltakene uferdige. Vil ha litt mer på plass før jeg slipper til "gribbene" ;D
Du for ta en samling tirsdag 03.01.2012. Siden vi slutter året med med litt trauste DIY saker og mye nøytral elektronikk. er det vel bra å åpne det nye året med litt super duper high-end state of the art utstyrSAL skrev:Jøss, hva har skjedd? Har Formannen på plass ennå en samling med lenger en 2 minutters varsel!
Imponerende..........
Mvh.
SAL