Bare hyggelig det å kunne vere til litt hjelp . Syntes det spilte veldig bra med mye musikalsk faktor , Er også et anlegg som takler mange forskjellige typer musikk . Takk for en hyggelig audiens MillmakerMillmaker skrev:Hva er egentlig opplegget på julebordet?
Takker forøvrig X-250 for et meget hyggelig besøk her hjemme i kveld. Han(vi) fikk ryddet opp i lydbildet ganske mye. Det var litt vel mye punch og skyv i bunn, det løste seg veldig enkelt med å putte skumpluggene i portene bak på Swansene. Booooommmm bassen ble borte og lydbildet åpnet seg ganske mye oppover, ble litt mer crispy. Takk for hjelpen X-250!!
Millmaker skrev:Hva er egentlig opplegget på julebordet?
Takker forøvrig X-250 for et meget hyggelig besøk her hjemme i kveld. Han(vi) fikk ryddet opp i lydbildet ganske mye. Det var litt vel mye punch og skyv i bunn, det løste seg veldig enkelt med å putte skumpluggene i portene bak på Swansene. Booooommmm bassen ble borte og lydbildet åpnet seg ganske mye oppover, ble litt mer crispy. Takk for hjelpen X-250!!
Vis det er ok spør jeg Millmaker, Så kommer vi en tur vis det er plass.Griffenfeldt skrev:Jeg har sikkert plass til noen FØR julebordet. Jeg bor ca 12 minutter gange unna ( 0,8 promille iberegnet ) for de som er usikre på hvor jeg bor ( Bratsberg )
Jeg kommer skal du se! Tipper vi er over ti, under femten......totalt altså, sannsynligvis par færre på precap hos GriffGriffenfeldt skrev:Det er greit. Regner med at Siam og Hifiguru kommer også.
Hvor mange blir vi på årets julebord? 10-12 stykker?
Takk for laget i helgen.hifiguru skrev:Tjo-hei, takk for i går gutter, var vel ikke bare jeg som koste seg? Synes dette var en livlig gjeng!
Er litt usikker, fruen skal føde. Mulig jeg velger høyre side, mindre hodepine av det?Griffenfeldt skrev:På Høyre eller Venstresiden på Ulefossveien når du kommer fra Herkules?
Såpass ja. Du får si ifra når babyen er født. Du har jo vært i gjennom dette tidligere duSAL skrev:Er litt usikker, fruen skal føde. Mulig jeg velger høyre side, mindre hodepine av det?Griffenfeldt skrev:På Høyre eller Venstresiden på Ulefossveien når du kommer fra Herkules?
Mvh.
SAL
Hehe. Jeg ville valgt Høyre siden selv. Skulle du savne kona, går det en snarvei i katakombene under veien.SAL skrev:Er litt usikker, fruen skal føde. Mulig jeg velger høyre side, mindre hodepine av det?Griffenfeldt skrev:På Høyre eller Venstresiden på Ulefossveien når du kommer fra Herkules?
Mvh.
SAL
Jeg melder min ankomst ihvertfall, jeg vil høre og se dette oppsettet jeg har hørt/lest så mye om!8x12_TOM skrev:Ser det er liv i folket, så kommere med et spørsmål her. Skal om en drøy uke i ilddåpen i GLL og lurer på, i den anledning, om det er noen mulighet for å vite sånn ca. hvor mange det kommer innom? Er jo greit og vite om det kommer tre eller ti - må jo forbrede litt
Mvh-
Tor
Det er bra. Det en har lest/hørt om oppsett er vell og bra, men det er først når en hører ting selv, en kan gjøre seg opp en mening.Millmaker skrev:Jeg melder min ankomst ihvertfall, jeg vil høre og se dette oppsettet jeg har hørt/lest så mye om!8x12_TOM skrev:Ser det er liv i folket, så kommere med et spørsmål her. Skal om en drøy uke i ilddåpen i GLL og lurer på, i den anledning, om det er noen mulighet for å vite sånn ca. hvor mange det kommer innom? Er jo greit og vite om det kommer tre eller ti - må jo forbrede litt
Mvh-
Tor
Kjenner du noen som får ut anleggets fulle potensial?8x12_TOM skrev:Det er bra. Det en har lest/hørt om oppsett er vell og bra, men det er først når en hører ting selv, en kan gjøre seg opp en mening.Millmaker skrev:Jeg melder min ankomst ihvertfall, jeg vil høre og se dette oppsettet jeg har hørt/lest så mye om!8x12_TOM skrev:Ser det er liv i folket, så kommere med et spørsmål her. Skal om en drøy uke i ilddåpen i GLL og lurer på, i den anledning, om det er noen mulighet for å vite sånn ca. hvor mange det kommer innom? Er jo greit og vite om det kommer tre eller ti - må jo forbrede litt
Mvh-
Tor
Vil gjøre en lite innsats i lydens øymed til helgen, men det vil garantert ikke være nok til å vise oppsettets fulle potensial. Var også meningen å vise det fram før og etter siste finpuss.
Har jo også hørt rykter om at lyden på treffene ikke er det viktigste - det er det hifiprat og hjemmebakst som er ;D ;D
Det vil alltid være små små kompromisser selv om en jobber aldri så mye med et oppsett, men det er noen som kommer veldig nærme full ytelseSAL skrev:Kjenner du noen som får ut anleggets fulle potensial?8x12_TOM skrev:Det er bra. Det en har lest/hørt om oppsett er vell og bra, men det er først når en hører ting selv, en kan gjøre seg opp en mening.Millmaker skrev:Jeg melder min ankomst ihvertfall, jeg vil høre og se dette oppsettet jeg har hørt/lest så mye om!8x12_TOM skrev:Ser det er liv i folket, så kommere med et spørsmål her. Skal om en drøy uke i ilddåpen i GLL og lurer på, i den anledning, om det er noen mulighet for å vite sånn ca. hvor mange det kommer innom? Er jo greit og vite om det kommer tre eller ti - må jo forbrede litt
Mvh-
Tor
Vil gjøre en lite innsats i lydens øymed til helgen, men det vil garantert ikke være nok til å vise oppsettets fulle potensial. Var også meningen å vise det fram før og etter siste finpuss.
Har jo også hørt rykter om at lyden på treffene ikke er det viktigste - det er det hifiprat og hjemmebakst som er ;D ;D
Lukter litt prestasjonsangst her. ;D
Mvh.
SAL