Noe spennende her GrumpyJaja, mantra ditt vel "snill mann - slem musikk"
Kanskje en av disse kunne passe herren fra "Klaven" bedre?
Vis vedlegget 663306
Bare rolig Bluesbreaker.Det er synd om du skulle la fru Wangs; CLOSENESS passere power.
Jeg ser ikke for meg at det kommer ut noen bedre eller særlig mer vellydende jazzplate i år.
Den er lagt ned HasseBasseGrumpy...........
Hvor er linken henne til din Japanske bruktsjappe??
Om jeg Googlesøger recordshop me kommer ingenting op
Har dykka dypt i mye prog og jazz hele denne sommeren. Det har vært utrolig mye fint å få tak i. Og, høsten ser ikke ut til å bli mye dårligere, tvert i motNoe spennende her Grumpy
Da bestiller jeg et eksemplar av deg da Grumpy.@Powerpoint , @Atlerovik , @HCS :
Det er ikke presset så altfor mange eksemplarer, men klart jeg deler på «hauen» til de som ønsker et signert eksemplar på hvit vinyl - så langt beholdningen rekker.
Glade budskap må spres og støttes
Takk, gleder meg til å høre dette@Powerpoint , @Atlerovik , @HCS :
Det er ikke presset så altfor mange eksemplarer, men klart jeg deler på «hauen» til de som ønsker et signert eksemplar på hvit vinyl - så langt beholdningen rekker.
Glade budskap må spres og støttes
Da du allerede er så "handy" med alle dine toolsDet å vandre på "lageret" til vår kjenning Sluket, er en museumsopplevelse i seg selv. -Ikke det at Sluket begynner å lukte rusten mugg med utlagt hjernedød bark og til tider aggresiv glemsk. Å nei, mannen med svingende balltre er nok fremdeles damenes skrekk og har nok aldri vært i bedre OL-form siden Stockholm 1912.
Derimot er det "hønsetenner" å finne om Sluket svever i det berømte nullpunktet. Slik var det på min museumstur. Sluket var i nullpunktet - i sin egen boble. Kanskje var det tanken på OVKs fortjenestemedalje i gråstein som slo han ut av fatning. -Ikke vet nå jeg og det gjør nok ikke Sluket heller.
Denne svake nullpunkts-situasjonen utnyttet jeg med fullstendig fraværende følelse av empati, men med fullt overlegg og vel viten om mulige konsekvenser...
Jeg løp ut med en QL-10 med det legendariske drivverket fra Victor Labratory med betegnelsen TT-101.
Drivverket har knapt vært i virke siden produksjonsdato for over 40 år siden.
En ørliten skavank i det ene hjørnet av plintet muligjør morsomme tanker om modernisering. Jeg er nok langt i fra en "Do'er-With-My-Self" som mange andre her inne, men noe er selv jeg i stand til å kunne gjøre med egne tomler - tror jeg selv da .
Allikevel trenger jeg hjelp til noen GODE RÅD.
Planen er å å lakkere med autolakk - ikke vet jeg hvor mange lag som bør legges og ikke har jeg landa et fargevalg heller, men førstetanken var en matt RAL 7016 grafittgrå?
Jeg har lagt ut en forespørsel på Mittanbud.no, men sålangt har ingen tatt utfordringen. Noen som vet, eller kjenner til noen kan ta et slikt oppdrag?
Si gjerne i fra om dere ser av bildene at jeg er på ville veier - god fredda'
Vis vedlegget 667289 Vis vedlegget 667290 Vis vedlegget 667291 Vis vedlegget 667292 Vis vedlegget 667293 Vis vedlegget 667294