Grumpy's Karnapp

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk for hyggelig besøk kaap. Jeg håper at du får flere fotooppdrag i Oslo-området, slik at vi kan opprettholde tradisjonen med minst ett årlig treff. Neste år kan jeg definitivt love deg en to-armet Orion på sitt aller beste.

    En liten korrektur: Det var kun én OVK'er her, hehe. Derimot traff du en hifi-klok OAS'er og en helanonym freak som du aldri vil se på dette forumet...desverre. Shitt au kaap, men de var staute begge to, ja... ;D.

    Takk nok engang kaap for et usedvanlig hyggelig besøk!

    PS! Siden vi snakket litt om KB, så oppdaget vi at hun spiller i <a href="http://www.operaen.no/Default.aspx?ID=27362&E=N&QL=S1465|P11813|VDNO|K2|GEventFlashPlan.aspx" target="_blank">Operaen 29. juli.</a> Vi gleder oss til å se "dronninga di". Påfølgende dag ramler vi innom <a href="http://www.oslojazz.no/index.php?subaction=showfull&id=1273072466&archive=&start_from=&ucat=1&" target="_blank">Melody Gardot som tjuvstarter Oslo Jazzfestival.</a> Det blir forhåpentligvis en fin inngang på sommerferien. 8)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    I påvente av å få tilbake platespilleren har lengselen etter Maria Callas vært så stor at vi reiste like godt til huset (det gule)
    der den gudommelige primadonnaen tilbragte noen sommeruker hvert år fra 1952 og frem til sin død i 1959;
    nærmere bestemt Sirmione, en halvøy ved Gardasjøen:





    Anledningen var riktignok ikke min lengsel etter Maria, men en god venn som feiret rundt tall. Stedet var så vakkert
    at jeg gjerne vil dele noen bilder med dere. Aller først innlosjerte hele reisefølget på Hotel Lido International i Desenzano
    med praktfull beliggenhet og utsikt over Gardasjøen.

















    Prosecco hørte selvsagt med...


    ...det gjorde også min "Maria C."






    "Teatro" i Desenzano ble for anledningen leid som oppvarming kvelden før The Grand Dinner.
    I Teatro svettet vi oss våte til rytmene fra 70 og 80-tallsdisco fra et røsslig PA-anlegg og musikkvideoer
    som rullet over kinolerretet.



    Lite som minnet om norsk sjenkekultur utover natten.



    "The Grand Dinner" ble holdt på en vingård i bakkant av tårnet der ICRC (nå Røde Kors) så dagens lys.
    (ref. Henry Dunant og slaget ved Solferino under Napoleon III, 24. juni 1859).

    Med innpå 60 gjester, ble kvelden innholdsrik og stygglang. Her de syngende kokker som utgjorde gourmet-klubben
    i reisefølget. De hyllet jubilanten fullspekket med sibilanter og tidvis urytmisk falsetto. Teksten derimot, ja den stod til
    terningkast seks med de ypperste undertoner som smittet samtlige over i grenseløs latter som nesten aldri tok slutt.
    Resten av kvelden forløp seg til levende "flair-musikk", dancing og viktigst av alt; kameraforbud. Lite visste vi også at
    vi hadde med oss en topp blues-artist. Han dro nachspielet laaangt ut i de sene nattetimer. Med medbrakt munnspill tok
    han over scenen med resten av orkesteret på lag, ble det blues-rock de-luxe så selv den kvinnelige betjeningen kastet
    seg hemingsløst ut på dansegulvet og forlot ubeskjedent nok tanken på krav om overtidsbetaling.



    En tung dag derpå var det bare å slepe seg til togstasjonen, retning Milano/Malapensa. -Godt å ha noe å støtte seg på!








    ...og til minnene fra Italia, føles det allikevel skjønt og komme hjem til krompuss av M3'en vel vitende om at platespilleren er på vei tilbake fra Tyskland til en ny høysesong når sommeren bestemmer seg for at nå er det høst:

     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.453
    Antall liker
    2.676
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Stille siden Juli.. regner med Orion er fulstendig rehabiliert og ved beste velgående (v/33.333333333333rpm)?

    mvh

    EDIT: grunnet flisespikkerier :p
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.112
    Antall liker
    14.777
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    kaap skrev:
    regner med Orion er fulstendig rehabiliert og ved beste velgående (v/33rpm)?
    Tipper Grumpy ville blitt temmelig grumpy om de hadde fjernet 1/3 runde på hastigheten pr minutt... ;D ;D
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ...hehe, helt korrekt. Status herfra er at ulik spennende elektronikk har vært innom. Litt som gutta i Mythbusters har jeg prøvd å finne ut noen "sannheter" og kanskje avlive noen myter. I det minste spisse "min greie". Jeg bestemte meg for noen uker siden, å sette en ny helsort pre under hammer og meisel. Mest spennende har det vært å få prøve ut og sammenligne elektronikk som hifi-pressen har lovpriset høyere enn himmelen. Det er ikke hver gang det har stemt i Karnappet dersom jeg skal si det på en diplomatisk måte. Mest spennende var det å få være med på en grundig seanse for å høre hvordan VTL stod seg mot en av de mest lovprisede integrerte som ble testet i siste Fidelity.

    Orion vil forøvrig stå ferdig oppgradert som forventet før utløpet av året. I mellomtiden har det vært en fornøyelse å oppleve hvor stor forskjell det egentlig er på ulike sammensetninger av vinylspillere og riaa-trinn.

    Det eneste som er sikkert, er at Grumpy i nærmeste fremtid neppe kommer til å avhende noe fra VTL eller JR Trans Rotor. I Karnappet har ingen andre ting av det jeg har råd til gitt opplevelsen av at det som står der er feil. På høyttalerfronten har jeg hatt to utenomjordiske opplevelser som ville ha vært interessant å forfølge ...når den tid kommer ;D . Det høres kanskje ut som at jeg har hatt flere tonn elektronikk inne på prøve. Det har jeg altså ikke, men noe har det vært.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.103
    Antall liker
    27.789
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    ahh! det er derfor det vært så stille fra deg, sittet og prøvd utstyr i beste ssm stil her ;) men du burde testet noe som får disse
    lyspærerne og blekne, en sån her



    Han her, har funnit veien, sitat fra Chapter's venner
    Sitat
    "spennade att du har satset på 400s, kom med tilbake meldninger"
    Det skal du få når den er innspilt. Lyden ut av boks var ikke mye å rope hurra for, men heldigvis ble det MYE bedre i løpet av noen timer Gliser

    Sitat
    vad har du brukt tidl?
    VTL MB-450 Serie II og VTL 6.5 Serie II, de siste 3 årene.
    Dette er faktisk første gang jeg har hatt noe annet en rørforsterkere på nesten 15 år. Så langt så angrer jeg ikke at jeg har gått over til "the dark side"..... Kult
     

    Vedlegg

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Svensken er i mobbehumør skjønner jeg ..hehe.

    Edit: Dessuten tror jeg din Chapter-venn er helt på bærtur om han hadde "Series II" før oktober 2007, med mindre vedkommende fikk fatt i det første eller andre settet. Dessuten finnes ikke 6.5en i series II. Bortsett fra det, tviler jeg ikke på at vennen din er såre fornøyd med Chapter'n. Han må jo være stup full ..og kanskje svensk han også ;D
    BEAT THAT! ...hehe. (Til andre: les dette som internhumor mellom to som kjenner hverandre)
     

    monitor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    104
    Antall liker
    20
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    5
    Grumpy skrev:
    Svensken er i mobbehumør skjønner jeg ..hehe.

    Edit: Dessuten tror jeg din Chapter-venn er helt på bærtur om han hadde "Series II" før oktober 2007, med mindre vedkommende fikk fatt i det første eller andre settet. Dessuten finnes ikke 6.5en i series II. Bortsett fra det, tviler jeg ikke på at vennen din er såre fornøyd med Chapter'n. Han må jo være stup full ..og kanskje svensk han også ;D
    BEAT THAT! ...hehe. (Til andre: les dette som internhumor mellom to som kjenner hverandre)
    Du snakker om "Larshe" tenker jeg....han solgte VTL Signature MK IV og 6.5 MKIII til meg...LOL
     

    larshe

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.03.2006
    Innlegg
    68
    Antall liker
    4
    Sted
    Elverum
    Full OG Svensk nå, jaggu ikke måte på hva man skal bli beskyldt for i disse førjulstider :eek: :'(
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Tja, siden du spør EiK, så.....?

     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    gismo skrev:
    Mulig å kunne titte inn den døra da? 8) ;D

    gismo
    Selvfølgelig skal jeg åpne døra Gismo. Nå holder jeg på med å flytte hyller i racket. Det er egentlig ikke mer spennende Gismo, enn at Karnappet har fått en ny beksvart pre. Men, jeg føler naturlig nok både gleden og privilegiet i å kunne ha muligheten til å nyte det jeg virkelig føler er nært virkelighetsbildet av god musikk fylt av alle de gode detaljene. Grådighetstankene tok altså tilslutt overhånd og vi bykset ett trinn til opp på VTL-stigen. Litt Grumpy luksus har jeg altså unnet meg i år også. Deilig er det også at blokkene nå startes vha triggerkabler fra preen.

    Denne gangen har det vært brukt mer enn et halvt års tid på utvelgelsen. Nok engang også ved hjelp av gode lyttehjelpere. Den forrige TL-5.5 Series II viste seg å være en utmerket pre-amp som tålte det meste av konkurranse i prisklassen og sågar et godt stykke lenger ned i lommeboka også. Det er helt uproblematisk å kunne gi varme anbefalinger på den nye 5.5'en til de som jakter en preamp både nå og etter jul. Den er virkelig verdt investeringen og er enn sålenge hyggelig priset om man ser på ytelse. Jeg tror mange har oversett denne i jakten på "virkeligheten".
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Forstår jeg det rett at det er ny og gammel VTL 5,5 serie 2 ?
    Hvorfor har de i så fall ikke kallt den nye for serie III, slik jo siste versjon av effekten
    VTL MB 450 Signature Series 3 (kalles)?
    Er det siste versjon av 5,5 du har anskaffet eller?

    Uansett gratulerer så mye.

    Mvh.KW
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.050
    Antall liker
    34.374
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Herlig kan dette høres ut som Grumpy ;)
    Visuelt har jeg jo berømmet dine monoblokker fra før og at den nye pre nå er i samme finish gjør nok ikke skam på karnappet ditt :)
    At du også tar et løft lydmessig er vel heller ikke å forakte, er vel det de fleste av oss strever etter da ;D
    Så må si jeg er spent på bilder da du får organisert litt, men uansett gratulerer med nykjøpet Grumpy :)

    gismo
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk nok engang Gismo :).
    Denne gangen har jeg bestemt meg for å kjøre samtlige anbefalte timer i ett strekk frem t.o.m søndag.
    Jeg sparer drivverket på Audiomecaen og lar cheap charlie gjøre jobben. - I etterkant blir det
    julemusikk for alle penga. Men selvfølgelig tjuvlytter jeg så ofte jeg kan.

    Har jeg klart å forvirre deg KW...hehe. Det finnes nok bare én 5.5 series II. - Min har fått en ny glad eier.

    Jeg er usikker på om VTL begrepsmessig opererer med såkalte "MK-versjoner". VTL oppgraderer gjerne produktseriene
    i det stille når de finner forbedringer. Men, man får gjerne kalle det MK II, III og IV for min del - ikke noe galt i det :).

    Den jeg fikk nå, som er avbildet nedenfor, har naturlig nok gjennomgått noen forbedringer på komponentsiden etter
    prod.start, men series II kommer tidligst, og kanskje påfølgende kvartal etter CES-2012. Poenget til VTL er vel å
    ikke komme med nye "series" for ofte. Kun når det er vesentlige endringer. I motsetning til TL-7.5 har jeg både
    clean box og dirty box i ett og samme kabinett. Da blir det vel sånn passe bra har jeg skjønt. Grumpy tar ett steg
    av gangen og skyndter seg sakte ::).

    Samtidig benytter jeg anledningen til nok engang å berømme brodern til "Soedal", altså Torstein Sødal som
    reiser rundt med en fantastisk julekonsert som senker julestress-skuldre til de grader. Det kan neppe være mange i Norge
    som drar O' Helga Natt som han. -ANBEFALES kokvarmt! Om du leser Soedal, hils brodern fra en fast gjenganger
    på julekonsertene i kirkene; at jeg kommer neste år også.


     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    717
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer så mye....!

    Mangler vel nå bare en forsendelse fra pølselandet før julefreden kan senke seg........

    VTL kjører gjerne en serie i 4-5 år. Det er ikke noe mk-versjoner i mellomtiden.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Upgrades fra Bratwurst-land ser jeg virkelig frem til EiK. Å ja, jeg ble helt i stuss når det dukket opp så mange
    mk-betegnelser på VTL-produktene. Det var helt ukjent for meg også, så jeg måtte undersøke det nærmere.
    Det er helt korrekt som du beskriver EiK - det ble bekreftet fra sentralt hold. No big deal - bare litt forvirrende,
    men ikke nå lenger ;D.

    Inntil videre, har 6.5'en passert 62 timer og nærmer seg faretruende et komplett noteark med G-nøklene på plass:

     
    D

    Dilla

    Gjest
    Gratulerer med ny pre Grumpy! Proffe bilder!
    Er planen å benytte innebygget riia i forforsterkeren i stedet for zyx riiaen?
    Har du tatt deg bryet med å titte på delefilteret til NT'ene?
    Snakket med LE (mr. DP) og han hadde ingen tro på at kullfibermotstandene fra Duelund skulle gjøre en bedre jobb enn metalloksydmotstandenen som orginalt er montert i serie med diskanten. Tvert imot. Så vet du det :)

    mvh Ti Kei uten SPA
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk Ti Kei. Jeg kan ikke annet enn å sende takken videre til Luke, Bea og resten av VTL-gjengen.

    Riaa tar jeg etappevis og vil prøve meg litt fram i året som kommer. Med to armer på TRotor Orion må jeg finne en helhetlig løsning. Det er uaktuelt å kable om hver gang jeg skal spille på den andre armen. I første omgang prøver jeg lykken i eksisterende ZYX Artisan suplert av step'upen til ZYX på arm nr. 2. Alternativene kan være flere, bl.a. VTLs TP-6.5 riaa med to MC-utganger + noen andre kandidater som ligger der et sted i den samme drømmeskyen.

    Delefilter NT: Jeg har regelrett feiga ut med tanken på å utforske noe mer på delefilteret, men valgte heller å dele tiden med noen nære hifi-venner som jeg har vokst opp med. Sammen har vi hatt tilgang på ulik elektronikk og kabler gjennom sommer- og høstmånedene. Dette har vi prøvd ut etter beste evne i to ulike rom og på to ulike høyttalere. Slitsomt, men skrekkelig interessant å oppdage hvor ulikt lydbildet kan bli. Vi har hele tiden latt det vi synes låt best bli stående igjen som referanse. Vi har også tidvis hatt med oss en topp erfaren lytter som et slags uhildet orakel. Enden på visa ble at det nå står igjen elektronikk fra VTL i begge lytterommene, deriblant Karnappet.

    - Høyst interessant betrakning som LE kommer med. Takk for at du deler. Jeg synes at du var tøff dengang, som røska ut delefilteret og fyra opp loddebolten. Men, den som ikke våger å ta risiko, oppnår heller ingen gevinst ...sånne som meg ;D

    Dessuten Ti Kei, så er vi mange som savner "Ti Kei's" musikkSPA", men en vakker dag er du forhåpentligvis tilbake for fullt. Vi tåler også en tråd fra deg uten SPA, så det er sagt :)

    Hilsen Jan P.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.050
    Antall liker
    34.374
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    "Inntil videre, har 6.5'en passert 62 timer og nærmer seg faretruende et komplett noteark med G-nøklene på plass:"
    Herlig og dette kan jo gå kun en vei ;)
    Bildene dine tar jo ennå en gang hele kaka ;D din pre blir ikke lei seg for å si det mildt Grumpy :)

    gismo
     
    D

    Dilla

    Gjest
    Takk for svar Grumpy. Satser på å få "SPA tråden" i gang igjen når nye omgivelser for stereoen er på plass. Det drøyer mer enn vi hadde forventet/håpet. Det er nesten så man begynner å leke med tanken om å bygge nytt. Håper det dukker opp noe på det lokale boligmarkedet før vi faller for den fristelsen... :)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Grumpy har avesjon mot å åpne lokk, men etter å ha sniktittet på hva som befinner seg innabords en VTL TL-5.5, så jeg ble nysgjerrig på VTLs 6.5 ...og slik er det:















    Forøvrig har jeg også hatt gleden av å hørt de nye VTL MB-450 Series III.
    Den har noe høyere gain enn Series II. Fikk også prøvd ut hvordan
    det funket med ulik dempefaktor. I praksis var det enkelt å justere til de
    fire ulike dempefaktorene. - En grei opsjon å ha for å tilpasse MB-450 til
    hva det måtte være av høyttaler på markedet.
    Vi fant også ut MB-450 Series III trivdes aller best med godt skjermede kabler
    av en viss kvalitet, gjerne balanserte:

     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.050
    Antall liker
    34.374
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Flotte bilder av "under panseret" på VTLs 6.5 din Grumpy ;)
    Må si de er ryddige de gutta der :)

    gismo
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.654
    Antall liker
    1.412
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Jeg har og avesjon mot å skru opp bokser som virker ;D
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hadde det ikke vært noen rør der jan, hadde jeg trodd det var en pc du dreiv å knota med.... :).. Takk for sist forresten :)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.444
    Antall liker
    26.319
    Torget vurderinger
    24
    Gratulerer med flott forforsterker Grumpy, denne ser virkelig velbygd ut!
    Har du fått opp platespilleren? Jeg er litt nysgjerrig på hva du mener omReed.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk Gismo. Og, jeg er enig med deg Skink, det var nettopp det jeg mente.
    Takk tilbake HCS - DU var et hyggelig bekjentskap. Det ville vært å håpe at våre veier hadde møttes engang senere også :).

    Jeg skal komme tilbake til Reed-armen Fosse - engang etter påske. Først må jeg blir ferdig med å kaste litt om på ting og
    tang i "Karnappet". Det har vært fristelser innom som har gjort meg svett i øra ::).
    Dessuten er jeg strålende fornøyd med det fabrikken i Tyskland har gjort med armbordet. De har "smidd" en ny brakett
    (selvfølgelig i bling-polert aluminium) til Reed-armen ettersom jeg ønsket å flytte SME-armen og ikke var lysten på å
    sitte igjen med "åpne hull".




    /-Jan P.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.103
    Antall liker
    27.789
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Mye spennende som skjer i Karnappet fremover har jeg skjønt :) skall ferien ev avvikles i karnappet mon tro :-X
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.261
    Antall liker
    105.681
    Torget vurderinger
    23
    Kanskje Grumpy fortjener en blomst i karnapphullet!

    (OK. litt bløt den men bedre enn slem)
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    717
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    4
    Har Orion landet i karnappet i dag ?
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.103
    Antall liker
    27.789
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Trur kommende bilde orgie fra Grumpy kommer sette en ny standard vad gjeller sikle faktor :eek: Gled dere ;D
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Vi gleder oss.......

    Espen
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Døggen "Hifi" sturer i stolen sin og har ikke hatt svart ståpels på flere dager. Den spiser ikke, avviser alle
    tilbud om turgåing og hekker ikke på damevorster'n til naboen lenger. "Voff-voff" og tre simulerte ulvehyl
    betyr "hvor i bikkjehelvete har du gjort av musikkboksene"? Såpass skjønner til og med Grumpy. Men,
    verden er i forandring! Både "Hifi" og Grumpy er en del av den. -Du og jeg "Hifi", rakk akkurat å få med
    en siste runde vinyl med noen av våre aller tøffeste favorittdamer; Sophie Zelmani (In The Rain), Shelby
    Lynne (Tears, Lies and Alibies). I selskap med Melody Gardot stemme og sølvbeslåtte stokk, smiler vi
    til hverandre, nikker overens om at vi rett og slett setter punktum i denne tråden og bestemmer oss for å
    gå ut for å finne vorsterdama. -Hekketid!

    Kanskje ser jeg deg når vi er tilbake, om ikke du er ute å går din tur da.
    - Oppriktig takk for følget i denne tråden :D.


     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.246
    Antall liker
    2.426
    Torget vurderinger
    13
    Bikkja ser mot det tomme racket med sørgmodig blikk,- finnes det lys i tunnelen ?
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.050
    Antall liker
    34.374
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Disse (Nordic Tone Mod.1) står igjen ser jeg så vi får holde motet oppe ;)

    gismo
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.760
    Antall liker
    16.247
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg ser at svensken (cash 63) har dratt opp forventningene og da får jeg prøve å dempe litt. Selvsagt koselig at han likte det han så, men Grumpy har ikke solgt Krokodillen og annet jordisk gods for å finansiere noe som ikke "finnes". -Noen nye byggestener står her, men grunnmuren har jeg fremdeles. Og ikke vet jeg hvordan ny tråd og bilder blir heller, men jeg skal prøve å forklare etterhvert, så godt jeg kan.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn