Disse ser ut til å være de samme som Mobile Fidelity´s sine (som jeg har kjøpt et par pakker av på Big Dipper):Et alternativ er disse som også er veldig bra men litt mykere enn Sleeve City sine Audiophile...Fåes i 250, 500 og 1000 ex pakker. AS har rimeligere frakt. Har ca 1000+ liggende så jeg trenger ingen enda...
-Rice Paper Sleeve With QRP Logo-Record Supplies | Acoustic Sounds
De er en aning stivere enn MoFi sine, krøller seg ikke så lett.Disse ser ut til å være de samme som Mobile Fidelity´s sine (som jeg har kjøpt et par pakker av på Big Dipper):Et alternativ er disse som også er veldig bra men litt mykere enn Sleeve City sine Audiophile...Fåes i 250, 500 og 1000 ex pakker. AS har rimeligere frakt. Har ca 1000+ liggende så jeg trenger ingen enda...
-Rice Paper Sleeve With QRP Logo-Record Supplies | Acoustic Sounds
MOBILE FIDELITY MFSL INNER SLEEVES (PKG 50) at Music Direct
15,- USD pr. 50 stk her v/kvantum
Noen som kan hjelpe her? Er det en forutsetning at en er firma som bestiller? (Jeg kan ikke slikt.)«We do offer wholesale options, but I would need you to get in touch with our wholesale representative.»
Hjelper det oss prismessig, mon tro, og trenger vi ikke da et registrert firma av et slag? Dere som vet…
Det som passer best med antall pr kartong, men kan si 500 om du trenger et tall. Hadde vært greit med yttercover også når vi først er i gang.500-1000 er sånn ca.?Jeg kan trenge 500-1000, også "myke" yttercover ca 1000.
Yttercover har jeg ikke tenkt på ennå.
gjelder det begge typene? Høres ut som det byr opp til krøll ja.Jepp!
Plasten er myk og fin. Men papiret, kun et ark laminert mellom to lag plast på den ene siden, er for tynt og bøyer seg for lett.
Nå tenkte jeg på Nagaoka og Mofi som to, bare for å presisere det.Har de to typer? I så fall må jeg sjekke nærmere. Uansett den varianten jeg har testet funker helt greit på MoFi sine egne utgivelser. Der er det jo et slags 'bokomslag' av papp som brettes rundt innercoveret før det legges inn i pappcoveret, som igjen legges inn i plast yttercover. Ble nesten litt sliten bare av å skrive det....
Jeg har eget AS. Send meg kontaktinfo på pm så kan jeg kontakte de.Noen som kan hjelpe her? Er det en forutsetning at en er firma som bestiller? (Jeg kan ikke slikt.)«We do offer wholesale options, but I would need you to get in touch with our wholesale representative.»
Hjelper det oss prismessig, mon tro, og trenger vi ikke da et registrert firma av et slag? Dere som vet…