Gruppekjøp av innercover

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Liten vits å kjøre 30 kokker.

    jeg har fått tilbakemelding fra Protected, men alle data ligger på en maskin jeg ikke har tilgang til nå. Kommer full oversikt på søndag.
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.279
    Antall liker
    914
    Har ikke det meste av dette blitt redegjordt for tidligere i tråden, både antall i en eske og at det kun blir innercover i denne omgang.
    Hvor ligger problemet ift. å bestille noen esker med yttercover i samme slengen?

    mvh
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.137
    Antall liker
    8.161
    Torget vurderinger
    12
    Ditto. Det er gjerne de samme forhandlerne som har de produktene også. Og jeg har registrert st det er flere som ønsker dette. Har hverken tenkt å kuppe tråden eller kokkkelere, men ser det smarte i storinnkjøp av alle mulige produkter fra valgt leverandør pga pris og shippingkostnad Kan godt håndtere sortering og ompakking hvis det er en begrensning ....
     
    Sist redigert:

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Det er ikke verre enn at en innhenter oversikt over 1) hvor mange som er interessert, 2) hvilken type yttercover som folk er interessert i og 3) innhente priser på den basis. Så kan en 4) se på om en kan få dette fra samme forhandler som også gir best pris på innercover.

    Det er bare å gå igang.

    Bare gjør det på en slik måte at en ikke mister oversikt.

    Destinasjon og distribusjon er i boks (Sluket, Trondmeg).
     
    Sist redigert:

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Acoustic sounds tilbyr polylined inner sleeves for usd0,215 pr stykk i antall mellom 26000 og 35000. Frakt tilkommer og jeg avventer svar på det. Det er ca 1,65/stk inkl mva. Dessuten er det 2-3 mnd leveringstid. Hva med å kjøpe rett fra produsent?
    Kjenner du produsent?
     

    McLaren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    1.911
    Antall liker
    275
    Torget vurderinger
    11
    Høres meget bra;-) Er fortsatt med på opp mot ett par tusen innercover.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    For min del er det stemning for innercover fra Protected eller Covers33 i sort (!!)
    Utifra hva jeg har sett og erfart, er det mjuke yttercover i polythene fra Protected jeg er interessert i. En ting vil jeg påpeke, er nesten så jeg vil kreve at vi får tilsendt en vareprøve på de aktuelle produktene vi innhenter tilbud på før endelig bestilling blir sendt. Rett og slett fordi det kan være (store) avvik eller forandringer i produktet fra gang til gang. Både P og C sender ut det ved henvendelse, ligger i postkassa ila 3-4 dager. Vel verdt ventetida med tanke på de volumene det ligger an til.

    Yttercover i PVC med sveisa kant er jeg på vei bort fra. Kommer til å ha full makeover i samlinga ila vinteren. Har noen esker á 100stk med singelcover til salgs, i tillegg kan jeg selge pent brukte LP og singelcover for den som måtte være interessert.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Oppdatert med priser fra Protected.
    Levering fra Protected kan først skje godt ute i januar.

    Svarte cover fra Covers33 er en del dyrere, som tidligere nevnt: #182

    Prisene fra Covers33 er på 20.000 cover. Bestiller vi mer blir stykkprisen fra Covers den samme, men frakten øker vel noe. Så den prisen vi betaler alt betalt pr. stk skulle bli nogenlunde den samme.

    AS har 2-3 mnd. leveringstid (#190)

    Fint om Trondmeg sender meg detaljene på AS (frakt) og CDS media (#193)

    Anslått pris levert her fra CDS er ca NOK 2

    Screenshot_22_12_13_7_29.jpg
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Basert på Protecteds tilbud, så har jeg fordelt bestillinger i hele esker (=800).

    Da ser det hele slik ut. Er det greit som bindende antall? Send melding tilbake på PM med navn og adresse! (De som ikke sender tilbakemelding blir strøket fra lista.)

    Screenshot_23_12_13_8_01.jpg


    Prismessig er det ingenting som kommer i nærheten av Protected.

    Eros ville ha sample av det hele før vi gjorde endelig bestilling. Jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne be om det. Det er vel ikke verre enn at vi gjør en bestillling under forutsetning av at vi får tilsendt eksemplar når de blir produsert i januar, og at denne matcher det vi allerede har vurdert på messa.

    Kommentarer?
     
    Sist redigert:

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.788
    Antall liker
    5.306
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Jeg kan godt gå opp til to esker hvis dette ikke medfører ekstra trøbbel for trådstarter :) Har allerede byttet ut på 40% av samlinga, så dette burde holde en lang tid fremover.
     

    Tor S

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.10.2005
    Innlegg
    333
    Antall liker
    117
    Torget vurderinger
    2
    Hei

    Det er vel i seneste laget, men om mulig vil jeg gjerne være med på en eske innercover.
    Myke yttercover 0,15mm kan også være av interesse.

    Bosatt i Østfold .

    PM sendt trådstarter med navn og adresse
     
    Sist redigert:

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    12.062
    Antall liker
    12.172
    Sted
    Hus
    Dobler gjern til 1600 hvis det ikke er noe problemer. Hva med overføring av penger for dette til bestiller :confused:
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Dobler gjern til 1600 hvis det ikke er noe problemer. Hva med overføring av penger for dette til bestiller :confused:

    Penger overføres før endelig bestilling hos Protected til konto jeg oppretter i Skandiabanken. Vi kommer tilbake til det. Nå vil jeg bare ha et nogenlunde sikkert antall samt navn/adresse på plass.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Da ser det ut som jeg må kjøpe litt mer vinyl enn planlagt fremover. Men, i enkelhetens og de hele eskenes navn.... 1600 skal bli! ;)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.137
    Antall liker
    8.161
    Torget vurderinger
    12
    Oppdatert med priser fra Protected.
    Levering fra Protected kan først skje godt ute i januar.

    Svarte cover fra Covers33 er en del dyrere, som tidligere nevnt: #182

    Prisene fra Covers33 er på 20.000 cover. Bestiller vi mer blir stykkprisen fra Covers den samme, men frakten øker vel noe. Så den prisen vi betaler alt betalt pr. stk skulle bli nogenlunde den samme.

    AS har 2-3 mnd. leveringstid (#190)

    Fint om Trondmeg sender meg detaljene på AS (frakt) og CDS media (#193)

    Anslått pris levert her fra CDS er ca NOK 2

    Vis vedlegget 234202
    CDS 0,144GP pr stk og 380 GBP i frakt
    AS 0,215USD pr stk og 2033,59USD i frakt
     
    Sist redigert:

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Da er strek satt!

    Sendt melding til Protected om antall, samt bedt om at jeg får tilsendt en vareprøve på den nye produskjonen, slik at vi er sikker på at den holder den kvaliteten vi kjenner fra prøven vist på messa (Erosen). Har også spurt om vareprøve på den svarte varianten og om den holder samme kvalitet som den de luxen vi bestemte oss for.

    Også forespurt om mulig dato for sending.

    Jeg har tattt kontakt med Høvdingen slik at jeg får mulighet til å sende PM til alle sammen på en gang. Opplysninger om betaling og slikt blir gitt på slik PM.

    Vi må ta høyde for at valutakursen kan svinge. Vi får se hvor den står når vi kommer nærmere i tid.

    Jeg har fått adressen til destinasjonen (Sluket).

    Kommer mer etter hvert, men da på PM.
     

    Kim

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Innlegg
    432
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    17
    Applaus og hurrarop herfra!
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Bare en rask oppdatering:

    Det virker som om Protected får inn den nye leveransen allerede på fredag/tidlig neste uke. Da sendes vareprøve til meg (som jeg videreformidler til Eros).

    De svarte holder etter sigende ikke samme kvalitet som de luxe - de er da også billigere. Så slipper vi den problematikken!

    Da får jeg raske litt på med å klargjøre innbetalingsvarsler på PM til folket…
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.448
    Antall liker
    26.386
    Torget vurderinger
    24
    Har du tatt med meg Dong?
     

    YakoBay

    Fersking
    Ble medlem
    15.01.2014
    Innlegg
    1
    Antall liker
    0
    Oppdaget dette forumet i dag og fant til min store glede denne tråden.
    Ser at toget trolig er gått men slenger uansett inn en melding "just in case".
    Om det er mulig så håper jeg at jeg kan tegne meg for en eske innercover.

    Om løpet er godt håper jeg det kommer en runde med PE yttercover av tykk type. Både 7" og 12" som jeg kan henge meg på.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn