Du får ta turen og høre da Hagto! Det hadde vært veldig hyggeligGratulerer!
Tøfft og spennende!!
indeedherlig, herlig
ROTEROM? Makan... Jeg som har powerrydda før fortoshoot Sånn går det når man har mye stæsj og for lite rom.. Neida har en plan for rommet også. Det må jeg for å få plass til videre utbygging av anlegget. Men nå var det mye gøyere å høre musikk enn å rydde, så det blir ikke rydding i dagGratulerer med nye ht
Likte godt kontrasten mellom sort glans i kassen og "matt" gull i diskanten på toppen.
Blir spennende å følge med fremover.
Men du må se til å få ryddet litt i "roterommet".......
(synes å huske bilder fra hine hårde dager, der det var rimelig strøkent)
Takker impulse. Ikke lett å få tak i disse kabinettene bygget skikkelig, og de dukker neppe opp til en såpass hyggelig pris som jeg kapret disse for igjen... Det ble laget opp tre-fire par som en engangs greie nå, derfor ble prisen grei (men kvalitet koster nå engang litt). Så enten må du få kontroll over muskelen eller handle kvikt som faenGratulerer så mye, Gutty! Griselekkert! Kjenner det rykker ganske ukntrollert i "må ha"-muskelen nå !
Takker H.R morro når det lønner seg ja! Velkommen skal du væreMorro å se at når man gutser slik som du tross alt gjør at det gir resultater. Tror nesten at jeg må stikke innom neste gang jeg kjører forbi en gang i ikke så nær fremtid....
Grattis nok en gang!
Takker, hfifiguru. Har også vært innom broder Slukhals og fått bakoversveis. Mine høyttalere spiller imidlertid litt annerledes med FE203 En-S elementet matet med "fislewatt" fra Western Electric 300b. Sluket er hardcore transemann og kjører 150w kl A fra Swiss physics på sine Slukaoka. Imo er det lite som slår WE300b i mellomtonegjengivelse og FE203 i ølmage Nagaoka kler dem godt imo Men det handler nok om prioriteringer og preferanser. Jeg er fremdeles i lykkerus over at dette funket så bra som jeg hadde håpet på, og det kan være at ørene mine ignorerer ting i lykken over alt som funker! Derfor blir det fint med litt feedback og testing i morgen!Du, dette ble utrolig stilig. Hørt disse hos sluket og det er bare å gratulere med en råheftig konstruksjon som i mine ører parkerer veldig mye fabrikkprodusert der ute. Sikter oppover i Fostex-rangen selv. Value for money-produkter i høyeste grad IMO.
PMSL Var et stort usikkerhetsmoment siden ingen andre enn Sluket har erfaring med disse digre Nagaoka konstruksjonene og han får som kjent utslett av rørpower. Har prøvd å google og søkt www i alle kriker og kroker, men finner ikke en eneste en som formidler erfaringer/bilder av lignende prosjekter, så derfor er lettelsen stor når det innfrir.trisser på fulltoner er gullring i grisetryne imo
300B med skikkelig power gir mere enn nok drive
mvh
Leif
Den der hørtes veldig kjent utROTEROM? Makan... Jeg som har powerrydda før fortoshoot Sånn går det når man har mye stæsj og for lite rom.. Neida har en plan for rommet også. Det må jeg for å få plass til videre utbygging av anlegget. Men nå var det mye gøyere å høre musikk enn å rydde, så det blir ikke rydding i dagGratulerer med nye ht
Likte godt kontrasten mellom sort glans i kassen og "matt" gull i diskanten på toppen.
Blir spennende å følge med fremover.
Men du må se til å få ryddet litt i "roterommet".......
(synes å huske bilder fra hine hårde dager, der det var rimelig strøkent)
Hvorfor ikke mase seg til å få teste ut p20 da mann?PMSL Var et stort usikkerhetsmoment siden ingen andre enn Sluket har erfaring med disse digre Nagaoka konstruksjonene og han får som kjent utslett av rørpower. Har prøvd å google og søkt www i alle kriker og kroker, men finner ikke en eneste en som formidler erfaringer/bilder av lignende prosjekter, så derfor er lettelsen stor når det innfrir.trisser på fulltoner er gullring i grisetryne imo
mvh
Leif
trisser på fulltoner er gullring i grisetryne imo
mvh
Leif