Lyttet til et system i går og har en mistankeTil de som ikke tar tegninga i mine tåkelagte småhint... Jeg har ikke mista vettet, jeg skal fremdeles ha horn og planene mine er ekspansive, ikke på noen måte nedskalering av anlegg eller interessen. Til de som måtte tro at jeg selger Duo'ene fordi jeg har snekret noen kasser, puttet gode elementer i dem for så å få superlyd til pølsepris.. Sorry, men det er ikke så enkelt. Det jeg nå driver med blir minst like dyrt som nyprisen på et par Duo Omega! Kostpris bare for Nagaoka satelittløsning er mellom 40-50k alt etter hvilke filterkomponenter jeg lander på.m Dette blir større, mer komlekst samtidig som det blir mer fleksibelt. Det blir grisegøy, så stay tuned
Hehe ordla meg litt uklart, men det ligger litt mer enn et par kondiser i anslaget. Kasser til eksterne filter, kabler, terminaler osv.. Bruker 12 dB filter i dag og tusenlappene ruller fort hvis jeg skal ha de slemmeste filterkomponentene fra f.eks Duelund. Nå er ikke det planen i første omgang, men du vet hvordan ting baller på seg Ølmagene deles også med høypass og skal muligens deles med lavpass også etterhvert..ha-ha...de filterkomponentene skulle jeg gjerne sett til et 6db filter for T500 og muligens et høypass for ølmagene
mvh
Leif
Edit: MuligensØlmagene deles også med høypass og skal muligens deles med lavpass også etterhvert..
Gratulerer så mye, det skal bli morro å følge med videreNå er forøvrig BeerGuts på vei hjem til far. Eta i morgen eller fredag!
Hehe, takker Haavard. Savnet ditt blide åsyn i Horten i år! Bakken leker ikke snekkerverksted nei.Bak på siste bilde skimtes ca 25 tvinger, ikke av typen Biltema eller Claes.
Men typen +1000kr og kvalitet på kjøpet.
En fryd å jobbe med
Ellers så gleder jeg meg på dine vegne
Håvard