Jeg forstår Hornalliansegjengen ikke er å spøke medHehe. Setter det på bale-lista og takker for tips Rune Fleksibilitet har vært viktig for meg i veivalgene som er tatt i forbindelse med høyttalersystemet. Jeg kan pr. i dag slippe unna med forskjellig plassering og justere deling og nivåer i forhold til dette. Jeg kommer sannsynligvis på et eller annet tidspunkt til å eksperiementere med andre satelitt-systemer, men da er FLH og kompresjonsdrivere nok mer aktuelt enn OB. Du kjøper ikke scooter hvis du er med i Hells Angesl vel? Hornallianse-medlemsskap forplikter serru
Fleksibilitet er noe jeg også liker veldig godt,og du har større fleksibilitet med Nagaokaene enn du ville hatt med Fostexene i åpen baffel.
Det er noe unikt og meget fascinerende med gode større basselement når man kjører de opp der du gjør nå,og samtidig er det også noe unikt og fascinerende med BLH,samme er det med dipol/åpen baffel av hele frekvensområdet.
Det ser ivertfall flott ut med deg nå,og det er kjekt å lese om når folk er fornøyde og koser seg med musikken