Er ihvertfall ikke i tvil om at jeg har brukt de midlene jeg har hatt til rådighet på en god måte Slukster.
Enkle midler, ja i forhold til eksotiske håndsmidde drivere og alukabinetter som koster det hvite i begge øya!
Nå har jeg lagt omlag 200k i høyttalersystemet mitt, og sett i forhold til opplevd lydkvalitet, kalkyler på kjøpe haifai og lydkvalitet er dette en no brainer. Likevel er det jækla mye penger å brenne av på et høyttalersystem for de aller fleste. Meg selv inkludert!! Jeg har vært heldig og hatt muligheter for å jobbe mye ekstra for å spare opp til dette (og dere skal vite at det har kostet mange timer med slit). Takket være at systemet er custom made med gode råd og kyndig veiledning fra Slukster, har jeg kunnet realisere prosjektet over tid med milepælsplaner og overordnede mål som sikret at rimeligere midlertidige løsninger (som Fostex fulltoner og Beerguts) var steg på veien for å finansiere veien og den overordnede planen om et fullverdig 5 veis system. Veien til prosjektets mål har gitt meg enormt mye, både i forhold til lytteopplevelser og erfaringer med forskjellige hornprinsipper, fulltoner, delefiltre og aktiv drift. Sluket har vært prosjektansvarlig, men både emokid, LMC, Oblivion, ssnht m.fl har bidratt med praktisk hjelp og erfaringsutvekslinger som har vært til stor hjelp. Tusen takk for veiledning, hjelp og råd!