På tide med et livstegn herfra. Høsten har startet med et rotterace på jobb. Nå tror jeg at det roer seg litt en stund. Har vært travelt, men veldig morsomt. Noen stemningsbilder fra siste uka som har vært tilbragt i Tomsk (i Sibir):
Besøk på det medisinske fakultetet ved universitetet i Tomsk. Det største medisinske fakultetet i Russland.
Har smakt mye god mat som jeg ikke hadde prøvd før. Bla. sibirsk variant av Sushi der tynne skiver av rå fisk fryses lett ned og serveres halvtint med soya saus, salt og pepper. Høres sært ut, men var kanonbra! Denne resturanten hadde slik fisk som spesialitet:
Mat og drikke var det nok av...
Underholdningen var også fin å se på
Ikke alt var like strøkent...
Ble assistert av ikke mindre enn tre hyggelige damer da jeg måtte ut for å handle representasjonsklær etter at kofferten min forsvant på tur bort. Veldig greit for en beslutningsvegret mann lost in Siberia:
Dette var noe av det mest eksotiske jeg har vært med på. Jeg tror aldri jeg har opplevd en slik gjestfrihet og et slikt service nivå som våre russiske venner vartet opp med. Turen var svært vellykket, og det blir etter alt å dømme flere turer for å følge opp avtaler og prosjektet som er initiert.
Lange travle dager... Godt å kunne restituere med et par dager på hjemmekontor med litt mindre intenst innhold. Dagen i dag og i morgen tilbringes med laptop på fanget, kaffe i koppen med musikk på anlegget. Som vanlig er en ukes avhold fra hifi det beste tweaket som finnes. Aldri spiller anlegget så bra som de første dagene etter et slikt hifi sølibat!