Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.968
"Så enkelt, s¨enkelt..." og så utrolig lekkert tenkt av Master drummer Gavin Harrison.
flasker som åpnes på seminar leveres inn til dongen for tømming. dette er materiale som krever faglig håndtering. innlevering kan skje både i rustbeltet og på haugen. ingen pant på slikt.Glimrende! Da er det bare å finne en passende dato for dette særdeles spennende seminaret!
Som formann i Armagnac komiteen vil jeg få påpeke at eders henstilling krever fysisk oppmøte for avhending av påbegynt flaskefor fra glassbankenflasker som åpnes på seminar leveres inn til dongen for tømming. dette er materiale som krever faglig håndtering. innlevering kan skje både i rustbeltet og på haugen. ingen pant på slikt.
Dette liker jeg bare bedre og bedre. Denne måten å koble opp monoblokkene på medfører enda mer innsyn i opptaket og da spesielt i mellomtone/bassområdet. Det virker som Apolloene har enda bedre grep om basselementene og de får overhodet ikke gli ut og bli utydelige på noen som helst måte. Bassen blir mer tørr, artikulert og dynamisk.Audience ar6 power distribution center som er en strømfordeler helt uten noen form for filtrering er på plass i anlegget med en tilhørende Audience au 24 se strømkabel. Nå tester jeg som tidligere nevnt altså og ikke koble monoblokkene via nettfilteret , men rett inn i denne. Sånn skal det få spille til over helgen, så får vi se hva jeg kommer fram til. At lyden endrer seg ved og gjøre dette kan jeg allerede bekrefte. Det som blir interresant er hvordan denne endringen kommer ut i forhold til hva jeg er vant med når jeg får hørt på det over litt tid. Koser meg gjør jeg i alle fall!
Jeg har bare hatt tid til å se over utstyret. Den siste uka har jobben tatt overhånd, men i dag skal Smart Protractor opp på antagelig samtlige armer. Når det gjelder senterleie til Graham har jeg ingen løsning i forhold til SP, men jeg prøver å finne på noe i løpet av dagen . . . Det må jo la seg gjøre og få laget et forsenket punkt som er midtpunktet på topplokket . . .Hvordan syns du Smart Protractor var att jobbe med? Jeg gjorde ikke noen store øvelser med den ettersom Graham savner ett dedikert senterleie, men der hade du en løsning
Dr Brutalis Dong. . .
Gir ny mening til begrepet "knitrespiker"
Du verden for et verktøy. Det er ingen sak å bruke en dag på innstilling av riggen med denne til disposisjon. Ikke fordi den er vanskelig i bruk, men fordi den er såpass presis at man aldri føler at man kommer helt i mål. Ikke noe gærnt i det. Jeg kan gjerne finjusterer i morgen også jeg . . .Denne kom også til hus på torsdagen. Dette er ikke noe kjøp men en av de mange fordelene som medlemskapet i OVK medfører . . .
Vis vedlegget 658444
Hvor får jeg tak i denne?Fås nå også i en Black Edition for litt mere alvor så trur jeg denne skal funke til og få tak i senterleie.
Vis vedlegget 660246
PmHvor får jeg tak i denne?
Definitivt! Og en skive som sakte men sikkert kryper innunder huden på en.Flott skive også!
Det er ikke bare musikk anlegget som holder høyt nivå hos deg nlykke!Du verden for et verktøy. Det er ingen sak å bruke en dag på innstilling av riggen med denne til disposisjon. Ikke fordi den er vanskelig i bruk, men fordi den er såpass presis at man aldri føler at man kommer helt i mål. Ikke noe gærnt i det. Jeg kan gjerne finjusterer i morgen også jeg . . .
Den helt store hakasleppen uteble allikavel men en noe roligere og forfinet gjengivelse mener jeg at jeg oppnådde. Hvis det da ikke bare er resultat av en selvgodhet etter 3-4 timers konsentrert arbeid . . .
Nå er det tid for musikk og Cognac! Ha en fortsatt fortreffelig aften!
Vis vedlegget 660157
Vis vedlegget 660158
Ja den er veldig god! Den er faktisk så god at jeg ikke kan huske å ha smakt noe tilsvarende, men jeg er da altså langt fra å være noe videre erfaren med Cognac. Jeg fikk den anbefalt av det lokale vinmonopolet. Av erfaring følger jeg gjerne rådene jeg får av to av de faste ansatte der. Har faktisk tilgode å bli skuffet.Det er ikke bare musikk anlegget som holder høyt nivå hos deg nlykke!
Jean Fillioux Cognac som du her koser deg med er godt over snittet for å si det mildt! Noe av det desidert beste jeg fukter ganen min med
Mvh: Espen L
For tiden ingen ting. Har du noe godt forslag?hva har du av ildvann fra hebridene å by på?
Da skal du prøve denne Espen vips så var cognac mindre interessant.Det er ikke bare musikk anlegget som holder høyt nivå hos deg nlykke!
Jean Fillioux Cognac som du her koser deg med er godt over snittet for å si det mildt! Noe av det desidert beste jeg fukter ganen min med
Mvh: Espen L
Er det denne vi skal ta livet av på seminaret vårt . . .Da skal du prøve denne Espen vips så var cognac mindre interessant. Vis vedlegget 660780
Det kan vi godtEr det denne vi skal ta livet av på seminaret vårt . . .
Nei, men det burde vi kanskje se til å få satt jo før jo heller gitt de vyrde herrers travle hverdag i tilværelsens uutholdelige letthet?har vi dato!
Snakk om SPILLEGLEDEMandag, og vi må ha litt hjelp for å få opp humøret . . .