skranglefant
Hi-Fi freak
Den der leste jeg også (for andre gang - helt normalt her i gården) tidligere i vår/sommer. Den er innom mangt og meget
Ja det stemmer. Vi har ikke sett det endelige resultatet så dette blir morsomt å se.Jeg såg på reklamen for "En kveld hos Kloppen" att Nina er en av gjestene
(Buk)lander på vestkanten av vestkanten på søndag ettermiddag. Da blir det ear-candy i godt selskapFlott boktips Karmana, takk for det.
Nede i 2 etg hos familien Lykkehagen er det god plass mellom gulv og tak.
Det har jeg selv sett og erfart ved et par anledninger.
Så ta ikke den din beitskeive vestlandske gra...ehhh..geitebukk
Kom deg på veien nå før Covid kommer og tar dere.
Det serveres også særdeles god kaffe av verten i huset med lytteloft.
Nettopp! "Safe journey!"(Buk)lander på vestkanten av vestkanten på søndag ettermiddag. Da blir det ear-candy i godt selskap
Ikkje nokke vits å lage god kaffe til deg, du fyller an jo likevel med kuprodukter
Dette var virkelig bra Takk for linkenPå tide med litt traktering av slagverk godt over gjennomsnittet nlykke?
Denne karen, Baard Kolstad, kan bli stoooooooooor om han ikke legger stikkene på hylla for tidlig.
Han er allerede skremmende god.
Gjett en gang om jeg skal kjøpe skivene til Leprous
Jeg grøsser av fryd over hele kroppen.
Nina hadde et intervju på Kalnes i anledning at vi besøkte en venn av familien som eier stedet og som driver med kulturformidling der. Et vellykket arrangement omgitt av helt utrolig natur!!!Ryktena går från Sennesvik via fruen på Svartskog till Kastrup idag att Nina var inom vår lokala pub Kajkanten i Lofoten igår. Var du där?
I så fall var du vid vårt sommarsted ett stenkast unna!
Aha, så har svärfar missförstått. Finns tydligen en kaikanten på Kvalnes också ser jag. Men ni har tydligen varit på nordsidan av Vestvågøy och vi håller till på sydsidan. Inte långt, men en helsikes massa fjäll mellan..Nina hadde et intervju på Kalnes i anledning at vi besøkte en venn av familien som eier stedet og som driver med kulturformidling der. Et vellykket arrangement omgitt av helt utrolig natur!!!
Groove man, groove!NYDELIG. Kom selv over noen unge søte, men gid så lovende karer selv. De ser ut til å ha øvd litt de og. . . .
Hehe, ja han ser ut som en eller annen representant fra et av de virkelige dølle gruppene på 80 tallet, også spiller han så jeg får tårer i øyekroken!!! Det er nettopp BÆLTØFT!!!Groove man, groove!
Når jeg så bassisten forventet jeg meg noe helt annet.
Cool attitude.
BÆLTØFT!
Veldig gjerne nlykkeKanskje jeg skulle ta med meg godsakene ned til Særp, så kunne vi justere og smake armagnac . . .
Glimrende! Da er det bare å finne en passende dato for dette særdeles spennende seminaret!Veldig gjerne nlykke
Jeg har for tiden 2 stk 30 år gamle armagnacer (Charron og L`Equcite) av forskjellig valør, en 32 åring (en vidunderlig Darroze) og en 38 år gammel sak som jeg ikke vet om jeg tørr og åpne uten assistanse ellersmessig har jeg en flaske Talisker på lur og en absolutt drekkbar cognac 1 st cru fra Robert Ferrand. Det kan bli et langt og innholdsrikt kollokvie ut av det.
Tør minne om at seremonimesteren også må være tilstede.Det kan se ut for at jeg må prøve meg på opptakskravene i OVK
Jeg er svært bevist på at selveste seremonimesteren må være tilstede, og jeg frykter opptakskraveneTør minne om at seremonimesteren også må være tilstede.
Dato finner vi vet du, men det kan vi jo ta på PM eller mobil.Glimrende! Da er det bare å finne en passende dato for dette særdeles spennende seminaret!