nlykke
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.02.2008
- Antall liker
- 11.703
Takk Eik. Som jeg har nevnt tidligere er det ikke viktig for meg om det er rør/transistor som konstruksjonsprinsipp men at det kommer lyd jeg liker. De gamle Apolloblokkene står her fortsatt(noe som gjør at jeg med letthet kan gå tilbake og høre lyden jeg har hatt de siste 12 åra), og jeg har ingen problemer og erkjenne at det er ting jeg nå ikke har så mye av i anlegget som jeg hadde mer av før. På den andre siden har EAM Lab tilført nye og etterlengta ting som jeg setter stor pris på og som i sin helhet skaper en ny plattform som jeg gleder meg veldig til og bygge videre på.
Det begge effektrinn har til felles er en meget god gjengivelse på klang og klangstruktur. Den ene varm, frodig og litt sprelsk, den andre noe kjøligere men vel så raffinert og med en helt annen type kontroll.
Det begge effektrinn har til felles er en meget god gjengivelse på klang og klangstruktur. Den ene varm, frodig og litt sprelsk, den andre noe kjøligere men vel så raffinert og med en helt annen type kontroll.